Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בסופו של דבר שילמתי 300 ש"ח על 365 - בעוד שנה נראה.

 

תודה לכל העוזרים!

 

אגב, יתכן שזה נובע משמרנות, אבל במחשב הראשי שלי אני מעדיף להיצמד ל"סטאנדרט", במחשבים המשניים אני מרשה לעצמי יותר חופש להתנסות בדברים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי Fazer
  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
^

בדיוק - מתי אנשים יקלטו שאין שום סיבה להצמד למיקרוסופט בשביל לכתוב מסמכים ?

יש כל כך הרבה אלטרנטיבות שתואמות למסמכים בפורמט של מיקרוסופט, במיוחד עכשיו שכולם עברו לשירותי ענן, יש את WPS, יש GOOGLE DOCS, LIBRE OFFICE, KINGSOFT OFFICEויש עוד הרבה אלטרנטיבות חופשיות אחרות. אז בשביל מה לשלם כסף ולהכנע לדרישות הרישיונות הלא הגיוניים של מיקרוסופט ?

 

זה כמו לעשות השוואה בין מעדר ל-Excavator

פורסם

^ מה שהוא אמר

 

בסופו של דבר שילמתי 300 ש"ח על 365 - בעוד שנה נראה.

 

סתם יצא לך יקר, יש את המנוי הזה באמאזון ב51 דולר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם אתה סטודנט בטכניון או יש לך קרוב משפחה כזה, מגיע לך את המוצרים של מיקרוסופט בהנחות ענקיות

 

לדוגמה אני קניתי WIN10 ב 10 דולר

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

יש קבוצה בפייסבוק(אין לי קשר אליה למען הסר ספק) שנקראת "שופיקס-צרכנות חברתית הוגנת"

ומישהו פרסם שם לינק למוכר באיביי שמוכר קודים מקוריים(לדבריו) של וינדוס למינהן ואופיס ב 30 שח לאופיס 2016 למשל, יש לו פידבקים חיוביים והמון רוכשים, שווה לבדוק למי שצריך

קוד לאופיס 2016 לדוגמא https://goo.gl/Rezh8O

פורסם

זהו בדיוק אותו מוכר שאני ציינתי... nemesis כתב שקוד כנ"ל לא תואם לצרכיו.

הקוד הנ"ל הוא אכן קוק oem אך הוא איננו מחודש ו"בתול", אם היה משומש לא היה ניתן להשתמש בו, העקיפה שאכן קיימת היא שהקוד הנ"ל אמור להמכר יחד עם מחשב מה שכמובן לא קורה.

פורסם

זה לא חוקי באותה מידה כמו אם לא שילמת כלום, והתקנת תוכנה פרוצה.

זה פשוט נותן חוויית משתמש טובה יותר. למי שמחפש לשמור חוק, זה לא הכיוון בשבילו.

פורסם
זה כמו לעשות השוואה בין מעדר ל-Excavator

 

בדיוק מה שאני טוען, אם יש Excavators חופשיים בסביבה בחינם, למה שמישהו יילך לזרוק הרבה כסף על מעדר ? רק כי זה היה קיים קודם וכולם מסביב רגילים ומשתמשים בזה ?

פורסם

גם לנסוע במהירות 100 קמ"ש בכביש של 90 זה לא חוקי.

מה כולם הפכו להיות פה צדיקים?

הבנאדם רוצה רשיון בתשלום ומחפש לרכוש דרך ארגון "יד לקומבינה" למי בכלל אכפת?

אגב שדרוגי חלונות 7 ל 10 בחינם הסתיימו מזמן

אבל אם תצהירו שאתם "בעלי מוגבלויות" תקבלו את השדרוג חינם...

אני עוד לא שמעתי על תאום בין ביטוח לאומי למיקרוסופט.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
גם לנסוע במהירות 100 קמ"ש בכביש של 90 זה לא חוקי.

מה כולם הפכו להיות פה צדיקים?

הבנאדם רוצה רשיון בתשלום ומחפש לרכוש דרך ארגון "יד לקומבינה" למי בכלל אכפת?

אגב שדרוגי חלונות 7 ל 10 בחינם הסתיימו מזמן

אבל אם תצהירו שאתם "בעלי מוגבלויות" תקבלו את השדרוג חינם...

אני עוד לא שמעתי על תאום בין ביטוח לאומי למיקרוסופט.

 

:?

למרות שאני משונאי מיקרוסופט המושבעים, עדיין הם משקיעים כסף במוצר הזה ומבקשים תשלום עבור השימוש בו.

להתחמק מתשלום עבור מוצר שאתה לוקח ומשתמש בו זו גניבה ועבירה על החוק.

פורסם

למה מיקרוסופט לא סוגרת למוכר את הבאסטה?

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...