Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצאתי היום מחניה והאוטו התעכב , התיבה אוטומטית , אבל הרגיש כאלו שלבתי לשני.

עצרתי שוב ניסיתי ושוב היה השהיה בעליה בסלד. דוממתי מנוע וזה חזר להיות רגיל.

מה לבדוק?

פורסם

אתה מתאר לכאורה תקלה של "קלאץ מחליק". מתי הוחלף שמן הגיר פעם אחרונה ? אם לא ידוע הייתי מתחיל מהחלפה חלקית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

נעשתה החלפה חלקית... כ3 ליטר וקצת...לפני 10K בערך

השמן נראה תקין אין אובדן צבע או חלקיקים , לא החלפתי פילטר , מתכנן החלפה מלאה +פילטר בטיפול הגדול...

החלפה מלאה זה 6.1 אם אני מבין

פורסם (נערך)

לא בכל הגטסים פילטר השמן חיצוני,יש הרבה כאלו (כמו כזו שהחזקתי בעבר עם מנוע 16--,שם הפיחלטר בתוך הגיר).

חשוב להקפיד על שמן גיר בתקן SP-3 של יונדאי/מיצובישי - זה שמן סינתטי ולא מינרלי כמו דקסטרון 3.

חלופה אחרת היא שימוש בשמן גיר של MAX-LIFE וולווליין.יש הרבה שרשורים בנושא,עם קישור למוצר המקורי,ערוך חיפוש.

ייתכן גם,שהבעיה אינה בגיר על אף שהתיאור הראשוני בהחלט רמז על זה,אלא שהיא במקום אחר כמו סתימה במסנן הדלק/במערכת ההזרקה,שנותנת אשליה שהתקלה כביכול בגיר.

של מסנן דלק אותו מחליפים פעם ב-/4 3 שנים ברכב הזה או כל 45,000 ק"מ.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שמתי נוזל מקורי אחרי כל מה שקראתי כאן ,

לגבי החלפת פילטר דלק , הבנתי שזה לא הדבר הכי נגיש בעולם...

אני מתכנן בטיפול הבא להחליף פילטר דלק רק שאין לי מושג איך עושים את זה:)))עדיין...

לגבי פילטר נוזל גיר , ראיתי שזה מצריך דבק וכאלו ככה שזה קצת מסובך

×
×
  • תוכן חדש...