Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
החבילה במערכת היא של 3GB לחודש, שנה ראשונה חינם ואח"כ 140 ש"ח לשנה דרך מרכזי השירות. לשימוש של Waze והזרמת מוזיקה, זה אמור להספיק מעל ומעבר, ומהירות של 4G לא תוסיף דבר.

 

אפשר להגדיר את המערכת כ-hot spot, ואפשר לחבר אותה לאינטרנט של הטלפון.

 

כשהמערכת סגורה אכן 3G מספיק וזה גם מה שהמערכת הזו יודעת לקבל.

 

כשהמערכת פתוחה אני מעדיף לחבר אותה דרך נקודה חמה לטלפון שלי ואז אני גם בדרך עקיפה מנצל את מהירות ה4G.

  • תגובות 386
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לי יש 10 GB בסים, ויש לי שני סימים על אותו מספר. היות ועוד מעט השנה נגמרת, וכלמוביל ירצו ממני 140 שקל לשנה, אז הוצאתי את הסים שלהם והכנסתי את הסים שלי, והכל עובד סבבה.

 

מה שאני לא מבין זה הפדיחה המתמשכת של מיצובישי דרייב, באפליקציה של רדיוס, שכל הזמן אני שומע שם זמרירים של יונדאי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אצלי הייתה בעיה עם המולטימדיה,לפעמים בהתנעה המסך סירב להידלק. הזמנתי טכנאי של גיל קאר והיום הוא עשה לי עדכון תוכנה, מקווה שזה יפתור את הבעיה.

לגבי האינטרנט, גם אצלי הפסיק לעבוד אחרי שבועיים.

הטכנאי של גילקאר אמר לי שאני צריך לפנות ליבואן, ושהם לא קשורים לטיפול תקלות הגלישה.

אנסה בימים הקרובים לפנות לשרות של כלמוביל.

Hyundai IONIQ

פורסם

אלה לא ממש בעיות. לפעמים בהתנעה המסך לא נדלק, אתה מחכה דקה או שתיים והוא מאתחל את עצמו. נדיר שזה קורה. לפעמים אין קליטה לאינטרנט, אז מחכים דקה או שתיים. מקסימום אפשר ללחוץ על אתחול מערכת. קרה לי השבוע, אתחלתי את המערכת והאינטרנט חזר. לפעמים אתה לא שם לב ואתה לוחץ במסך הנגלל על "נתונים בנייד" ואז אתה מנתק את האינטרנט בעצמך.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

חברה, היום שמתי לב שאצלי במיצובישי ספורט באק יש עדכון חדש.

אז חניתי ליד עבודה בשביל להוריד את ה400mb+ בWiFi אבל אחרי שהוא עבר לריקאברי בשביל התקנה, הוא לא מצליח למצוא את הקובץ שהוריד.

 

מישהו נתקל בזה?ֿ

גם כן רקאברי שלהם מזה הזוי...

פורסם

עדכון: התקשרתי לשירות הלקוחות והאם אמרו לי שזה אמור להתעדכן בעוד מספר ימים ולחזור לעבוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עדכון קצר (אציין שוב שאני לא נציג של כלמוביל אלא מרדיוס 100FM) האפליקציה שלנו צריכה להתעדכן בגל הבא עם כמה אפשרויות חדשות שביקשתם:

* אפשרות להחליף ערוצים בעזרת הבורר בהגג

* ערוצי שמע נוספים

 

בקרוב תהיה האפשרות להחליף שיר בערוץ ספיציפי

 

אשמח לשמוע בכלליות פידבקים והאם אתם מוצאים את האפליקציה שימושית ואם כן - תחליף ראוי לרדיו ?

פורסם

אני הייתי שמח אם היה אפשר לבחור מסך הבית הסטנדרטי של אנדוריד וליצור לבד קיצורי דרך לאפליקציות שאני רוצה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

איך אפשר לעשות את זה? משום מה במדריך המשתמש שקיבלתי עם המערכת לא ראיתי אזכור לכך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תעשה swipe הצידה במסך הבית, ושם אפשר להוסיף קיצורים. אני לא זוכר אם צריך לחיצה ארוכה על המסך עצמו או שיש control כלשהו שמאפשר להוסיף אותם, אבל בסוף היום אבדוק ואעדכן.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם
עדכון קצר (אציין שוב שאני לא נציג של כלמוביל אלא מרדיוס 100FM) האפליקציה שלנו צריכה להתעדכן בגל הבא עם כמה אפשרויות חדשות שביקשתם:

* אפשרות להחליף ערוצים בעזרת הבורר בהגה

* ערוצי שמע נוספים

 

בקרוב תהיה האפשרות להחליף שיר בערוץ ספיציפי

 

אשמח לשמוע בכלליות פידבקים והאם אתם מוצאים את האפליקציה שימושית ואם כן - תחליף ראוי לרדיו ?

 

אתה שואל אם האפליקציה שימושית? זאת האפליקציה הכי שימושית... עוד לפני וויז :lol: וברור שהיא תחליף ראוי לרדיו, רק עם חיסרון קטן - גומרת לך את חבילת הגלישה.

 

רק בבקשה, שימו לב שמיצובישי דרייב ויונדאי דרייב זה שני דברים שונים... זה מצחיק לנסוע במיצובישי ולשמוע ג'ינגל של יונדאי...

 

ואחרון חביב: אשמח לעוד ערוצי להיטי פופ משנות התשעים והשמונים. יש את ערוצי ה90-80-70 אבל זה כולל הרבה סגנונות של שירים ולפעמים זה שירים שקטים משעממים.

 

ו... תודה!

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
תעשה swipe הצידה במסך הבית, ושם אפשר להוסיף קיצורים. אני לא זוכר אם צריך לחיצה ארוכה על המסך עצמו או שיש control כלשהו שמאפשר להוסיף אותם, אבל בסוף היום אבדוק ואעדכן.

 

 

תודה רבה. אנסה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
חברה, היום שמתי לב שאצלי במיצובישי ספורט באק יש עדכון חדש.

אז חניתי ליד עבודה בשביל להוריד את ה400mb+ בWiFi אבל אחרי שהוא עבר לריקאברי בשביל התקנה, הוא לא מצליח למצוא את הקובץ שהוריד.

 

מישהו נתקל בזה?ֿ

גם כן רקאברי שלהם מזה הזוי...

 

בטח יש לך DOK מחובר. תוציא אותו ותעדכן בלעדיו זה יעבוד.

פורסם

Trickster תודה רבה לך

יש לך אולי אומדן כלשהו לגבי הצריכת נתונים באפליקציה?

כמו כן כל הכבוד לך שאתה בא לחפש פידבקים ממגוון משתמשים

ערב טוב

 

Sent from my m2 using Tapatalk

אין כמו הבית (קארס פורום) :-)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...