Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לצערי, מעולם לא רכבתי על אופניים.

אני רוצה להתחיל לרכב על אופניים בשביל הכיף.

התכנון שלי הוא לקנות אופניי הרים זולות בסביבות 1500 ש"ח.

 

הבעיה היא שאני צריך ללמוד מאפס- ישיבה נכונה, שיווי משקל וכו'.

 

חשבתי וחשבתי, יש את הפתרון הקל והבכלל לא זול- מורה לרכיבה אופניים.

כרגע זה ירד מהפרק כי אין לי אקסטרה כסף בשביל זה.

 

אשמח לקבל טיפים, איך ללמוד רכיבה באופן עצמאי על אופניים? (בלי גלגלי עזר)

איך מתחילים לדווש ולרכב על אופניים כמו כולם?

 

תודה

פורסם

תעלה על האופניים, תחזיק את הבלמים, תאזן את עצמך עם רגל אחת על פדל והשניה תומכת עדיין בקרקע. לאט לאט תרים את הרגל התומכת ובמקביל תשחרר את הבלמים (לאט) תוך שאתה מנסה לאזן את עצמך.

 

פשוט תהיה מוכן ליפול כמה פעמים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

השיטה היעילה ביותר שמצאתי שלימדתי את הבת הקטנה שלי לרכב:

1) פרק את הדוושות מהאופניים שלך. קח תנופה עם האופניים ותתרכז בלימוד של שיווי משקל.

2) אחרי שתתפוס את הטריק, הרכב את הדוושות ותתחיל לדווש להנאתך.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

פשוט קח כמה שעות ותנסה שוב ושוב עד שתצליח. אין טכניקה נכונה, הסיבה שקשה לנו לרכב אופניים בהתחלה זה בגלל שהמוח שלנו צריך להתרגל לזה שכשפונים שמאלה האופניים פונים ימינה והפוך. בהצלחה.

 

פורסם
השיטה היעילה ביותר שמצאתי שלימדתי את הבת הקטנה שלי לרכב:

1) פרק את הדוושות מהאופניים שלך. קח תנופה עם האופניים ותתרכז בלימוד של שיווי משקל.

2) אחרי שתתפוס את הטריק, הרכב את הדוושות ותתחיל לדווש להנאתך.

 

בדיוק ככה.

רק במקום תנופה, תמצא מקום עם ירידה קלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בזמן שאתה עושה את מה שהמכובדים פה הציעו, חשוב לשמור מבט רחוק קדימה. הגלגל הקידמי או הכידון לא מעניינים אותך, האינסטינקטים שלך ילמדו לתפעל אותם ולשמור על שיווי משקל. העיניים שלך גבוה לנקודה הכי רחוקה במסלול שלך.

יום טוב גם לך

פורסם

זה נכון לכל אמצעי תחבורה....

 

אתה לא מסתכל קרוב כי אם הסתכלת רחוק מלכתחילה, אז את מה שעכשיו "קרוב" ראית קודם לכן, מרחוק.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

מחזק את "עיניים למטרה", לאן שתביט, לשם הגוף יכוון אותך, בין אם על אופניים, אופנוע או רכב.

מבט אל המטרה, חפש מכשולים והתחמק מהם, אל תכנס לשלוליות ( חוץ מלהרטיב את המכנס והנעליים, יתכן ומסתתר שם בור )

אל תבצע פניות חדות או בלימות על עפר וחול (כל עוד אינך מיומן),

השתמש תמיד בשני הבלמים, לעולם לא בקדמי לבדו בפנייה או בירידה.

קנה מיגון: ברכיים, מרפקים, כף יד וקסדה (גם אם אתה מיומן)

בהצלחה

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

למדתי לרכוב על אופניים באופן עצמאי לפני כמספר חודשים.

לתפוס את העיקרון (לשמור על השיווי משקל+לסובב את הדוושות) לקח לי בערך שעתיים.

יש מספר מדריכים מצולמים ביוטיוב שמראים בדיוק את מה שנאמר ע"י האחרים.

בעיקרון כשאתה מסובב את ההגה, האופניים נהיים יותר יציבים, כשאתה מיישר אותו, הם נהיה פחות יציבים.

אז הסוד של שיווי משקל, זה לסובב את ההגה לכיוון שאתה עומד ליפול, בהתחלה הסיבוב הוא מאוד גדול ומאולץ ועם הזמן הוא נהיה עדין וטבעי.

פורסם

אז הסוד של שיווי משקל, זה לסובב את ההגה לכיוון שאתה עומד ליפול, בהתחלה הסיבוב הוא מאוד גדול ומאולץ ועם הזמן הוא נהיה עדין וטבעי.

זו כל התורה על רגל אחת. ברגע שהבנת את זה, למדת לרכב על אופניים. משם זה כבר רק תרגול.

פורסם

מה הגובה שלך ומאיזה איזור אתה בארץ? אני הייתי מחפש אופניים יד שניה, יש שוק מאוד פעיל ואפשר למצוא דילים טובים..

פורסם

איפה אתה גר .? אני לא מדריך מוסמך אבל אוהב את התחום ולימדתי כבר כמה אנשים לרכב בהצלחה ובהתנדבות. הטריק שתואר כאן עם הפדלים עובד נהדר בכל הגילאים

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

לפני חודש לימדתי את זוגתי לרכב בגיל המפולג של 38.

לא חייב לפרק פדלים, לדעתי חבל על המאמץ. 3 כללים עקרוניים שלמדתי ואז לימדתי.

1. המושב צריך להיות נמוך בגובה כזה שיאפשר לך מיד להוריד רגליים לקרקע - תחושת בטחון.

2. כפי שאמרו, עבודה על שיווי משקל בירידה או דחיפה - לצבור תנופה, להרים רגליים ולשמור על נסיעה רציפה.

3. מגרש חניה גדול ופנוי קרוב למקום מגורייך.

 

אח"כ התחלת נסיעה וצבירת מטרים בנסיעה עצמאית.

אחרי התעקשות נמרצת תוך שעה וחצי זוגתי כבר רכבה. סופש אחרי זה כבר עשתה סיבובים בלי הפסקה.

בסופו של דבר אחרי רכיבה ממושכת הכסא הנמוך הפריעה למיקסום איכות הרכיבה שלה ולכן הוגבה לגובה מקסימלי

בהתאם לגובה של הרוכב/ת.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

ממלית להשאיל מחבר אופניים "זולות" ועדיף קצת קטנות , להוריד את הגובה של הכסא .

הכי חשוב להכניס לראש שכל אחד יכול ולא לחשוב על הנפילות , גם ככה רוב הנפילות בזמן הלמידה הן לא רציניות

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...