Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה לכולם על הטיפים והעצות.

אני אזכור אותם ואנסה ליישם אותם בחוץ.

 

גם בסוף קניתי אופניי הרים R Seven Comp:

http://www.rainbow-ebike.com/rainbow-mtb-R%207Comp.html

 

לבינתיים אני אסתפק באופניים הבסיסיים האלה בתור התחלה.

 

אז אופניים יש וגם קסדה.

כול מה שנותר זה לצאת החוצה ולהתחיל ללמוד לרכב מ-0.

בתכלס יש לי את החשש הזה שאני לא אצליח, אפול, אבל אני מניח שזה חשש טבעי של כול מתחיל מ-0.

 

אופניים כאלה ייכנסו ברכב האצ'בק (רנו מגאן 2) כשהמושבים מקופלים מאחורה?

 

תודה רבה

פורסם

אחלה אופניים.

קניתי זוג כאלו בתקופה שהייתי בלי רכב. לא הייתי תוקף איתם סינגלים אבל לעיר הם סבבה.

לצערי הם נגנבו כשהייתי מחוץ לעיר לכמה ימים ושכחתי להעלות אותם לדירה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אופניים כאלה ייכנסו ברכב האצ'בק (רנו מגאן 2) כשהמושבים מקופלים מאחורה?

כנראה שתצטרך לפרק את הגלגל הקדמי, זה מאוד פשוט אם יש quick release.

בהצלחה :-)

פורסם

אופניים כאלה ייכנסו ברכב האצ'בק (רנו מגאן 2) כשהמושבים מקופלים מאחורה?

 

כאמור, צריך לשחרר את הגלגל הקדמי.

זו פעולה פשוטה, שכוללת שיחרור של ידית וכמה סיבובים של הבורג.

מה שצריך להקפיד זה לא ללחוץ את ידית הבלם הקדמית, כי בלי הדיסק בלימה (שמחובר לגלגל) זה יגרום לרפידות להצמד אחת לשנייה, ואז לא תצליח להחזיר את הגלגל למקומו. אם זה קורה, צריך להפריד בין הרפידות, ע"י זה שמכניסים משהו ביניהן, כך שייפרדו שוב למרחק מספק. רצוי בעדינות, כדי לא לפגום בהן בתהליך.

למהדרין יש ספייסר שתוקעים בין הרפידות, בזמן שהגלגל מפורק.

 

תבקש בחנות שיראו לך איך עושים זאת נכון.

זה פשוט אבל צריך לשים לב לכמה דגשים.

במחשבה שנייה, בטח גם יש סרטונים ביוטיוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

המקום המומלץ לדעתי הוא חניון תת קרקעי עם מעט שיפוע כשהוא ריק כמובן).

הרצפה שם חלקה יותר מאספלט סלול, מה שמגדיל את תחושת הבטחון, מספיק שיפוע קל ומהירות נמוכה בשביל לתרגל שיווי משקל, ויש פחות עיוותים במשטח שמסיתים מעט את הכידון.

פורסם

בשבת וראשון (היום) נסעתי לפארק, ושם התחלתי לתרגל רכיבה על אופניים בשטח.

בהתחלה ביצעתי דחיפה ושמירה על שיווי משקל עם רגליים בלבד.

בהמשך התחלתי לנסות התחלת רכיבה עם רגל על הפדל + ייצוב שיווי המשקל.

מלא ניסיונות שלא צלחו מרוב פחד. באיזה שהו שלב כן הצלחתי לשמור על שיווי המשקל ולדווש למרחקים קצרים, ובהמשך גם למרחקים בינונים.

ברגע שהתחלתי להרגיש את תהליך הדיווש ושמירה על שיווי המשקל, התחלתי להרגיש ביטחון בזה שאני מתחיל לדווש מעמידה.

הצלחתי כמה פעמים לדווש ולהגיע למרחקים יפים תוך מפגש עם שטח משתנה (עליות וירידות, אבנים, חול).

שיחקתי עם הברקסים בשביל להרגיש את ההשפעה שלהם בזמן רכיבה.

שמתי לב שאם אני במהירות ורוצה להאט, לחיצה על הברקס האחורי מאט ונותן לי מרחב פעולה לפני מפגש עם מכשול או לעבור מכשול בצורה עדינה.

בכול עצירה מוחלטת השתמשתי בשתי הברקסים.

המשכתי להתאמן ולעשות כמה סיבובים (לפעמים הצלחתי ולפעמים לא).

 

לפני שהתקפלתי הביתה לנוח, סיימתי את היום עם סיבוב גדול שבו רכבתי עצמאי.

 

בעיות:

קשה לי לעשות פניות.

לפעמים קשה לי להתחיל רכיבה מעמידה.

לפעמיים הכידון לוקח אותי יותר מידי שמאלה או ימינה ואני מאבד שליטה (ללא ברירה לוחץ על 2 הברקסים לעצירה ומתחיל שוב מחדש).

עליות שבהם אני מנסה לדווש תוך כדי עמידה ולא מצליח.

 

אני מניח שיש עוד בעיות ששכחתי מהם.

 

נאלצתי להסיר את הגלגל הקדמי בשביל להכניס את האופניים לאוטו עם מושבים מקופלים.

מזל גדול שיש "שחרור מהיר" שתוך שניה הגלגל מפורק.

פורסם

הסוד לפנייה הוא קודם כל מבט לאן שאתה רוצה להגיע. כמו שכתבו כבר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אל תוותר על הברקס הקידמי, הוא חבר שלך יותר מהאחורי. הוא יעיל יותר ויוציא אותך מצרות, תתרגל להשתמש בו ברגש כבר מההתחלה. כשתצבור טיפה נסיון, תתחיל לרכב קבוע עם שתי אצבעות על כל ידית בלם. זה יתן לך את מירב הרגש בבלימה.

 

Sent from my ONE A2001 using Tapatalk

יום טוב גם לך

פורסם

אתה מנסה יותר מידי בבת אחת.

כל עוד אתה לא שולט בדיווש ישר וסטיות קלות, אין לך מה לנסות לדווש בעמידה. זה כמו שתתלנון שאתה לא מצליח לרכב בלי להחזיק בכידון, הוא לפנות מהר תוך הטית הגוף.

 

תמשיך לתרגל את הבסיס עד שתשלוט בו. אחרי זה יבוא השלב למתקדמים.

כמו שנאמר, הבסיס להכל הוא מבט, קו ישר, פניות, מצבי חירום... כמו ברכב, אתה מסתכל לאן שאתה רוצה להגיע, מתכנן מראש, צופה בעיות, מכשולים, שינויי שטח וכו'.

פורסם

לפעמים קשה לי להתחיל רכיבה מעמידה.

תמיד כשאתה מתחיל רכיבה, לאחר עצירה, תעביר את הפדאל לשעה 2 מתחת לרגל הדומיננטית.

 

עליות שבהם אני מנסה לדווש תוך כדי עמידה ולא מצליח.

דיווש בעמידה לא בא ישר.

פורסם

בעליה, שלב להילוך גבוה , קרי, קשה יותר לפדל בהתחלה , אבל הרבה פחות תנועות רגליים במקום שמפרות את שיווי המשקל (דיווש בהילוך נמוך - גלג"ש קטן)

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

×
×
  • תוכן חדש...