Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - סיאט אטקה - תחילת שיווק בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלף קודם מזמינים .בית אני לא יודע אם זה מפתיע אותך אבל לדעתי לפחות 50 אחוז מהקונים בארץ (אולי יותר אבל מדובר בהערכה בלבד אין לי שום סטטיסטיקה) קונים בלי רכב בלי נסיעת מבחן. אבל תכלס לפעמים אני גם מבין אותם .כל ואגים dsg+tsi נוסעים בערך אותו דבר . נהגת על אחד מהגת על כולם . מעבר לזה הביקורות הרבות מאוששות את זה אז בגדול אין לי בעיה להמליץ על רכב כזה לאמא שלי ללא נסיעת מבחן כי אני יודע שהיא גם לא תשים לב לכל הדקויות ומבחינתה אם זה נוסע זה סבבה.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חברים,

 

תתפלאו לדעת כמה אנשים רוכשים רכב ללא נסיעת מבחן:

 

יש כזה לחבר

מה ההבדל הגדול מהרכב שלי

קראתי מבחנים

אתה יודע כמה רכבים היו לי?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האיביזה 1.0TSI רכשתי ללא נסיעת מבחן.

כי אני כבר מכיר את הרכבים האלה בעל פה.

 

בתור אחד שמכר יותר מ100 רכבי VW (בתקופה של כמה חודשים) בודדים ביקשו נסיעת מבחן.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחנתי את האטקה באולם התצוגה,

 

לא יאומן כמה מרווח פנימי הצליחו למצות מהרכב הזה, למרות המרכב הקצר, יש מלא מקום לרגליים במושב האחורי, רק המרווח לכפות הרגליים לנוסעי המושב האחורי מתחת למושב הנהג קצת נפגם עקב תעלת מיזוג בולטת מתחת למושב הנהג, מתחת למושב הנוסע הבעיה הזאת כמעט לא קיימת, וגם תא המטען גדול מאד (הוא קצר יחסית אבל גבוה מאד) ונוח לשימוש עקב דלת חמישית, גם תנוחת הנהיגה גבוהה ונוחה והמרווח לראש בלתי מוגבל, בתכלס בפרמטרים הללו אין לו כל רגשי נחיתות מול הג׳יפונים הגדולים יותר, הוא פשוט ארוז חכם יותר. מבחינת תא המטען הוא אפילו מוביל את הקטגורייה.

 

לא סתם הג׳יפונים תופסים תאוצה, בפרמטרים הללו הם טובים מכל רכב משפחתי וגם מרכבי המנהלים (שלמעט אולי פייט שהאחרונים נותנים למרווח הברכייים להבדיל מהמרווח לכפות הרגליים שגם ברכבי מנהלים הוא נחות מכל ג׳יפון, בכל שאר הפרמטרים הנ״ל גם הם פחות טובים מהג׳יפונים).

 

האטקה גם בסדר בפנים, חומרי הדיפון טובים, המראה יותר טוב מהתמונות, הגם שהתחושה בסופו של דבר די ממוצעת, יכלו להתאמץ יותר ולא לעשות קופי פייסט מהליאון.

 

אני גם אהבתי את המראה החיצוני, ישנו טיפול עיצובי מצויין בבתי הגלגלים ובשטח הפח מעליהם (טיפול דומה דרך אגב כמו לשאר הג׳יפונים בקונצרן פולקסווגן) שמונע את עודפי הפח הגדולים שיש מעל הגלגלים בחלק מהג׳יפונים האחרים בקטגורייה עקב גובהו של המרכב (ראו ה- 3008 החדש, הספורטאז׳, וההאוטלנדר שבהם הטיפול העיצובי בנושא זה לוקה בחסר). בשורה התחתונה האטקה קצת אנמי ופחות מנופח מחלק מהג׳יפונים האחרים בקטגורייה ולחלק מהאנשים אולי זה יפריע. לי לא.

 

מנגד מסך המולטימדיה בגירסת הבסיס מצחיק, כמו של סמרטפון, אבל בעוד 5,000₪ לגירסה הבאה, הבעיה נפטרת. היתה לי גם תחושה שההגה ממוקם שמאלה מדי יחסית למושב הנהג, אבל כשחזרתי לרכב שלי, גם שם קיבלתי תחושה דומה אבל באופן פחות קיצוני מהאטקה. אולי בכל הרכבים ההגה לא ממוקם בדיוק במרכז אלא קצת שמאלה?

 

בשורה התחתונה אהבתי.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי גם תחושה שההגה ממוקם שמאלה מדי יחסית למושב הנהג, אבל כשחזרתי לרכב שלי, גם שם קיבלתי תחושה דומה אבל באופן פחות קיצוני מהאטקה. אולי בכל הרכבים ההגה לא ממוקם בדיוק במרכז אלא קצת שמאלה?

 

מניח שהגיע הזמן לרוקן את הארנק שלך ולהוציא אותו מהכיס האחורי ימני...:lol:

תודה על הסקירה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת תא המטען הוא אפילו מוביל את הקטגורייה.

.

כתבת סקירה יפה, למה להרוס עם עובדות לא נכונות...?

:) שתי דקות והיית יכול לבדוק ולגלות שאמנם הבגאז׳ באטקה אמנם בסדר גמור, אבל לא מוביל את הקטגוריה...

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה :-)

 

אני צריך את הארנק בשלוף אם ממש אדלק על רכב :shock:

 

לגבי תא המטען רשמתי ״מוביל״ מלשון בין הגדולים ביותר ולא הכי גדול (דרך אגב זה מיתוס שהכי גדול הוא הכי רצוי תשאלו כל אישה :oops:).

 

אבל אני זוכר שקראתי גם באיזו כתבה שתא המטען של האטקה הוא 510 ליטר, למיטב זכרוני זה תא המטען אחד הגדולים ביותר בקטגוריית הג׳יפונים, רק לאאוטלנדר למיטב זכרוני יש תא מטען גדול יותר אבל הוא כבר ג׳מוס באופן כללי (אולי ה- 3008 משתווה לו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3000 ש"ח לשנה שלישית

בשעה שיש מדינות שVW נותנת 5 ואפילו 10 שנים אחריות על DSG ללא תוספת תשלום.

לא הבנתי את תנאי האחריות של VW בארץ,

איפה כתוב 3000 ש''ח שנה שלישית.לי אמרו שנתיים ואחרי זה רצון טוב

(שלא מחייב לדעתי)

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דבר כזה אחריות שנה שלישית ב-3000 ש"ח.

שלומי כתב שמשיחה עם אחד המנהלים בסיאט, הוא אמר שאחריות השנה השלישית תצטרך להיות מגולמת במחיר הרכב בעת הקנייה,

ואז העלה שאלה היפוטתית אם היינו מוכנים לשלם 3000 ש"ח נוספים עבור אחריות של שלוש שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...