Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתנהגת חזקה ומהנה עד 65k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת...

החוק הוא שאם הרכב הנעה קדמית הוא חייב להיות יותר מודרני (בשנתון מהקליאו 2001 שלי)

אם הנעה אחורית אין בעיה לרדת כמה שנים קלות

מיאטה-ראיתי na אבל קצת מפחיד השנתון הישן שלהן,הייתי שמח ל nb אבל אנשים חושבים שיש להם זהב ודורשים מחירים מוגזמים.

בנוסף 130 סוס ב na נשמע לי קצת מדי,כמובן שאני לא יודע דבר וחצי דבר על דריפטים וכנראה יקח לי זמן ללמוד לנהוג ברכב,אבל אז יהיה חסר לי המון כח וזה מבאס.

 

אין שום בימר בין 20 ל 65 אלף בלוחות (ידנית,לא הגדרתי בכלל דגם) שלא נראית שחוטה

 

מיני קופר-איך ה 1.6 הרגילה שנת 2008

ואיך הקופר אס שנת 2008?

שום ואג חוץ מבימר לא באה בחשבון.

 

אשמח להארה לגבי mr2, יש אחת בלוח האמת ואני לא מכיר כל כך את הרכב

 

אם למישהו יש קליאו 197/203 אשמח לדעת חסרונות,יתרונות אני יודע פחות או יותר.

 

בנוסף חשוב הגה מתקשר וכבד.

 

כל השאר לא חשוב.

 

כמובן אשמח לעוד אופציות ולא רק מה שרשמתי.

תודה!

Miata ND2

 

פורסם

הייתי מנסה למצוא מגאן RS 225. נראה לי שתכנס לתקציב (וזה מחיר בדיחה בשביל רכב כזה), ותתן לך הרבה יותר בכל אספקט מכל רכב אחר שרשמת.

פורסם

פיאט בראבו תרגיש לך משפחתית/פושרת מדיי אחרי הקליאו.

אני הייתי בודק גם גולף ג'טיאיי דור 5.

מבחינת היגוי פחות טובה מהקליאו אבל שדרוג בכל השאר.

קופר אס תהיה כנראה השדרוג היחיד והכי הגיוני מבלי לרדת בשנתון. הבעיה שנמכרו מעט מאוד יחידות והן גם נסחרות מעל המחירון (בדומה לגולף).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

במחיר הזה בתחום הספורטיבי היחסית חדש אני הייתי הולך על קליאו דור 3 rs או על 207 gti. יש לי חבר שקנה ds3 חדשה 2011 אאל"ט ב68k כך שזאת גם אופצייה.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

צחקתי לגבי הבראבו.

יהיה לי מאוד קשה לקנות גולף בגלל ההיגוי,כמובן שכל השער עילוי

Ds3 עם מוניטין אמינות גרוע,היום הולך לבדוק אחת

Miata ND2

 

פורסם

בזמנו כשהתלבטתי עם אוטו תקציב בדיוק, הלכתי לבדוק ds3 משנתון 2011,

אמנם התלהבתי מהנהיגה ברכב אבל גם מאוד פחדתי מאמינות המנוע, כשלקחתי לבדיקה לפני קנייה

התגלתה נפילה בשיא ההספק (מ-156 כ"ס שהרכב אמור לספק ל-97 כ"ס)

אז לקחתי למוסך מוכר מהפורום והוא אישר את הבעיה המוכרת בחלק, אני מדגיש בחלק מהמנועים הללו,

אבל זה הספיק לי כדי לרדת מזה. בסוף התלבטתי בין ג'ולייטה ידנית 170 כ"ס ללאון היותר בנאלית 1.8 ידנית שתיהן 2011.

הג'ולייטה היא עם קצת יותר אופי כרכב סטוק אך הרגישה לי קצת פרווה ביחס ללאון מבחינת מומנט שנכנס רק ב2500 סל"ד למצב קרב

לעומת 1500 סל"ד בלאון. בסוף הלכתי על הלאון ושדרגתי אותה מבחינת התנהגות וסאונד: החל ממערכת פליטה מקורית של

קופרה, חישוקי 17" וסט בולמים+קפיצים של בילשטיין ואייבך בזול מגרמניה שעושים את העבודה מעולה- בשורה התחתונה מאוד מבסוט על הרכב. אם זה פחות הכיוון שלך, אז נראה שאולי הקליאו ספורט 203 מאוד תתאים עבורך.

פורסם

מצאתי 203 במחיר כזה,קמ גבוה ועבר מפוקפק (ההווה מעולה)

האמת ש nb הייתה יכולה להיות לי מושלמת. מחר הולך לראות אחת

לאון אין מצב וגולייטה שמעתי שגם לא ספורטיבית מי יודע מה

Miata ND2

 

פורסם
מצאתי 203 במחיר כזה,קמ גבוה ועבר מפוקפק (ההווה מעולה)

האמת ש nb הייתה יכולה להיות לי מושלמת. מחר הולך לראות אחת

לאון אין מצב וגולייטה שמעתי שגם לא ספורטיבית מי יודע מה

עם התגמשות משני הצדדים בנוגע למחיר יש אחת אדומה שמפורסמת בפורום וביד 2 במצב מעולה!

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

NB חבר.

תהנה. אם אני מוכר מיאטה בשבילך יורד קצת מהעץ שאני עליו כדי שתגיע לידיים אוהבות.

תתחדש!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...