Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סקודה פאביה 2012 ואחד מפתח נעבד לי .. התקשרתי לסקודה בשביל לקבל הצעת מחיר מפתח+קידוד קוד חדש למפתח אמרו לי 970 ללא מעמ...והלכתי לחנות שיכפול מפתחות נתן לי 538 ותוען שזה מקורי.. איך אני ידע הם זה מקורי..או שעדיף לקנות מסקודה שזה בטוח מקורי..

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

"איך אני ידע הם זה מקורי.." -

מה זה חשוב באם המפתח מקורי או לא.

 

רכשת מפתח המתאים לרכב ובוצע קידוד בהתאם למקור,

המפתח מניע את הרכב - הכל בסדר וחסכת כסף.

פורסם

מדוע לזרוע פחד מיותר אצל פותח השירשור וקוראי הפורום?

 

המנעלונים בישראל הם אנשי מקצוע המחזיקים בתעודת יושר

וברשותם אישור ממשטרת ישראל לעיסוק בתחום המנעלנות.

 

עליהם לעמוד בתנאים המוגדרים בחוק לרישוי עסקים.

המנעולנים נקראים לעזרת הלקוחות לבצע פריצות בשעת צרה.

 

לכן באם פנה פותח השרשור פנה לבית עסק

שזה תחום עיסוקו הוא יכול להיות רגוע.

אמינות והשירות שהמנעולנים מספקים אמור להיות ללא רבב.

 

המנעולנים מקבלים אישור לנשיאת כלי פריצה

ופועלים בהתאם להנחיות משטרת ישראל

בנוגע לפריצת רכבים בתי עסק ובתים פרטיים.

 

ברצוני לציין שאני לא מנעולן אך מכיר את התחום.

פורסם

לא אמרתי שכל המנעולנים גנבים. ציינתי עובדה ידועה שהיו לא מעט מקרים בעבר ומומלץ לא לשלם בכרטיסי אשראי שמחייבים מסירת פרטים כי אז יש כאלו שמנצלים את זה לרעה. גם היו מקרים שנגנבו מכוניות משטיפת רכב, אז זה אומר שכל מכוני השטיפה גנבים? צריך פשוט לדעת להיזהר וללמוד מניסיון של אחרים. זה הכל.

פורסם

לדבריך עלינו להיות בפחד במסירת כרטיס לנותני השירותים השונים.

מפני ניצול לרעה של כרטיס האשראי ופרינו האישיים,

או לחילופין מסירת המחאה כספית שבה רשומים כל הפרטים האישיים.

 

משתמע שאתה בגלל החשש ממליץ לשלם רק במזומן בכל מקום?

 

מאחר ואתה מפחד מהמלצר במסעדה, המתדלק בתחנת הדלק,

המוכרים בחנויות השונות, עובדי רשויות למיניהם, הזמנת משלוחים ועוד..

שינצלו לרעה את פרטיך האישיים שנחשפו בפניהם

והנגישים לכלל הציבור בחיפוש חופשי באמצעות הגוגל.

 

ולא נשכח שאנו גם מצולמים בכל מקום ע"י מצלמות האח הגדול.

פורסם

בלי קשר לאופן התשלום, מניסיון כואב למדתי שעדיף להשקיע במקורי - במיוחד בוואגיות.

אתה מקבל מפתח ושלט איכותיים ומקוריים ומבצעים לך קידוד מחדש לכל המפתחות.

הניסיון שלי עם מפתח תחליפי לאוקטביה נגמר ב3 פעמים שתקעתי עם נורת אימובילייזר ושלט (מפתח קפיץ) שמסר את נשמתו לבורא אחרי שנה, לעומת זאת המקורי - עבד עד היום האחרון שהרכב היה אצלי.

חסכון של 400 ש"ח עלו לי בהרבה עצבים ובהזמנת מפתח מקורי בין כה וכה (אחרי שמת התחליפי).

לשיקולך...

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

לא כולם ממש ישרים כמו סרגל. אני החלפתי מנעול הגה שהתקלקל ב vw והמפתח בכיבוי מנוע היה קשה לסיבוב . חזרתי אליו והוא החליף את החלק שוב באחריות אבל דרש 200 שקל עבודה. לטעמי זו נוכלות ישראלית במיטבה. לא ממש פאר היושר מי שמבין....

×
×
  • תוכן חדש...