Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

זוהי הודעתי הראשונה בפורום, אנא ידעו אותי אם אני בתת-פורום הלא-נכון.

הרכב שלי התחיל לאבד מים (מילאתי נוזל פעמיים בחודש וחצי) ובמוסך המרכזי בפ"ת אמרו שהבעיה היא כדלקמן:

1. נזילה במשאבת המים.

2. נזילה בתרמוסטט / פילטר.

במוסך אמרו שלאחר הנחה, הם יבצעו את כל העבודה (החלפת משאבה וכו') תמורת 5900 ש"ח (כולל עבודה, כולל מע"מ).

המחיר נשמע הזוי! בדקתי קצת באינטרנט ומצאתי משאבות במחיר של כ- 500 ש"ח. אני מניח שמדובר במשאבות משומשות אבל עדיין המחיר יחסית זול.

שאלתי היא - האם לדעתכם המחיר הוגן? ואם לא, כמה לדעתכם עבודה כזו אמורה לעלות? יש לכם מוסך שיכול לטפל בסקודה שעליו אתם יכולים להמליץ?

 

תודה רבה,

גרישה.

פורסם

אני אמנם לא בעלים של מכונית מבית VAG אבל כולם ממליצים בפה אחד על מוסך רון בתל אביב.

 

כדאי שתקפוץ אליהם, מאמין שבכל תרחיש אפשרי המחיר יהיה טוב יותר והעבודה ברמה גבוהה לא פחות ממורשה אם לא יותר טובה :)

 

בהצלחה!

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם
שלום לכולם,

 

זוהי הודעתי הראשונה בפורום, אנא ידעו אותי אם אני בתת-פורום הלא-נכון.

הרכב שלי התחיל לאבד מים (מילאתי נוזל פעמיים בחודש וחצי) ובמוסך המרכזי בפ"ת אמרו שהבעיה היא כדלקמן:

1. נזילה במשאבת המים.

2. נזילה בתרמוסטט / פילטר.

במוסך אמרו שלאחר הנחה, הם יבצעו את כל העבודה (החלפת משאבה וכו') תמורת 5900 ש"ח (כולל עבודה, כולל מע"מ).

המחיר נשמע הזוי! בדקתי קצת באינטרנט ומצאתי משאבות במחיר של כ- 500 ש"ח. אני מניח שמדובר במשאבות משומשות אבל עדיין המחיר יחסית זול.

שאלתי היא - האם לדעתכם המחיר הוגן? ואם לא, כמה לדעתכם עבודה כזו אמורה לעלות? יש לכם מוסך שיכול לטפל בסקודה שעליו אתם יכולים להמליץ?

 

תודה רבה,

גרישה.

 

אכן המחיר הזוי אבל זה לא חדש,זה המחירים של צמפיון מה שכן יש לך משאבות מים חלופיות או שאתה יכול לרכוש גם מפירוק,אבל לקנות משאבת מים זולה לא הייתי ממליץ,שלי התקלקלה המשאבה פניתי לאיציק הללה חלקי חילוף לרכב,אני לא זוכר בדיוק את המחיר אבל אני זוכר שזה היה זול משמעותי ממה שביקשו ממני בחברה.

אני אצרף קישור של האתר שלו תתקשר אליו תקבל אצלו הצעת מחיר.

http://itzik-parts.co.il/

×
×
  • תוכן חדש...