Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיני וואן


moshe81
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הייתי רוצה עצה לגבי קניית רכב ואן משפחתי והאם ניתן להתקין בו מערכת גז.

יש לנו שני ילדים קטנים בני 1 ו-3, ככה שהכיסא תינוק שלהם לוקח מקום ואוטוטו מצטרף עוד תינוק למשפחה, אז אנחנו צריכים רכב גדול, עם תא מטען גדול. אני יודע שכל הרכבים הגדולים זוללים הרבה דלק ואנחנו לא יכולים להרשות לנו הוצאות גדולות של דלק לכן אני רוצה להתקין מערכת גז. הבנתי שזה עולה כ-8000 שח, אבל ההוצאה תחזיר את עצמה תוך שנה או אפילו פחות.

מעיון שקראתי קצת באינטרנט הבנתי שהרכבים שעונים לדרישותיי הם קיה קרניבל, רנו לוגן, סיטרואן סי4.

התקציב הוא כ-50K, (לא כולל מערכת הגז) יש עוד רכבים טובים להבנתי כמו מיצובישי גרנדיס, פיגו 5008, רנו גרנד סוניק, מזדה 5 ומזדהMPV..

מה הכי מתאים מבחינת גודל ומחיר סביר לשנתון גבוה? במידה וניתן להתקין מערכת גז אז צריכת דלק נהיה פחות רלוונטי.

תודה רבה :)

פורסם

לא הבנת נכון. לא כל מנוע יכול לעבור הסבה לגז. אנא צור קשר עם חברה שמתקינה גז ושאל אןתה על איזה מהרכבים היא יודעת להתקין את המערכת.

פורסם

מה הנסועה השנתית שלך?

 

אגב, בכלל לא בטול שאתה צריך "מיני ואן".

רכב משפחתי מרווח יספיק.

 

אם תוסיף את מחיר מערכת הגז לתקציב הרכישה אתה כבר באיזור התקציב של הרנו פלואנס.

תקבל יותר חסכון וה-ר-ב-ה יותר אמינות מרכב שבע מקומות שהסבת לגז

פורסם

קצת סדר, לקנות MPV ולהסב אותה לגז, עדיין צריכת הדלק תהיה ב30% לפחות יותר ממשפחתית ממוצעת וכל החיסכון מתבטל, מה עוד שהאחזקה הכללית יקרה יותר.

כנ"ל לגבי הקרניבל ושות'.

לוגאן רכב מאוד אמין מרווח מאוד וחסכוני יחסית, ושם לא תצטרך להסב לגז וישאר לך עוד מ50000 כך שתצא מרווח.

גם משפחתיות סטיישן כמו ה I 30 או קיה סייד, וכו' משיגות צריכת דלק סבירה ללא צורך בהסבה לגז.

ל2 ילדים משפחתית סטיישן לרוב מספיקה בהחלט, שלא נדבר על הלוגאן בהצלחה.

פורסם

לנו יש מגאן סטיישן דיזל.

2 ילדים חיים טוב במושב האחורי.

תא מטען ענק.

הרכב אוכל 1:15.5 כך שאין שום צורך להתקין מערכת גז.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

גם לי בקרוב יהיו 3 ילדים בע"ה.

לא רואה את עצמי מחליף את הרכב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אפשר 3 ילדים קטנים במשפחתית. קונים כסאות בטיחות צרים יותר כגון Clek ובמקום עגלת בוגאבו ענקית קונים משהו קטן יותר.

תבדוק אם משהו כמו סקודה אוקטביה או רכב סטיישן כזה או אחר לא יספיק.

 

אם אני דוחף מקלארן לא קטנה ועוד כמה תיקים ל-350 ליטר של התת-משפחתית שלנו, לפי דעתי תוכל לדחוף שתי עגלות למערה שיש באחורי האוקטביה.

 

נשמע לי שאתם לא טובעים בכסף וגם עושים הרבה קילומטרים בחודש. מיניואן לא יבוא לך טוב בכיס.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

פורסם
גם לי בקרוב יהיו 3 ילדים בע"ה.

לא רואה את עצמי מחליף את הרכב.

 

עידן

מסכים. אני אפילו יכול לדווח לך שזה אפשרי:-D

רק שבהודעות שלך ולביא הוסבר שאין בעיה ל -2 ילדים במשפחתית, ורציתי להסב את תשומת לבכם שעבור פות"ש המספר 2 לא רלוונטי.

פורסם

כמעט כל רכב ניתן להסבה לגז, רק חייב שיהיה בעל ממיר קטליטי ומערכת הזרקת דלק. אולי כמה דגמים ממש חדישים לא יתאימו אבל לא נראה לי שקשור למה שאתה מחפש. מבחינת וואנים והאפשרויות שציינת, הקיה קרניבל נחשבת לרכב עם התמורה הכי טובה למחיר ובכלל קיה בשנים האחרונות מקבלת שווי שוק טוב וציוני אמינות גבוהים

×
×
  • תוכן חדש...