Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן c4 vts


miatanc
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מצאתי בחיפוש.

מתעניין מאוד ב c4 vts.

מי יכול לשפוך אור על הדינוזאור הנדיר הזה? כל מה שידוע לכם.

האם הולכות מעל המכירות?

מעונין להשתדרג מ 206 xs

תמונה להמחשה

$_86.JPG

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לך תמצא אחת קודם.

 

מזל שיש חיפוש ביד 2...

 

פות"ש, מעבר מה 206 יהיה לך קיצוני מבחינת עלויות האחזקה. הרכב עמוס בכל אופציית איבזור אפשרית וכרכב מזדקן צרפתי לא נהנה מאמינות מופלגת של כל מיני חיישנים למיניהם, עם זאת בעל מקצוע טוב ידע לפתור או לעקוף את הבעיות גם ללא החלפת חלקים.

לא סופר חזק לטעמי (עברו כמה שנים טובות מאז שנהגתי בו) אבל מאוד מתקשר ומהנה מבחינת התנהגות.

 

לסיכום כמו שרשמת, זה דינוזאור זמינות חלקים ובעלי מקצוע שמכירים ויודעים מה לעשות איתו לא תמצא בשפע.

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

מבחינת חיישנים ידוע לי..

לגבי העלויות האחזקה אתה מדבר על טיפולים או תיקונים?

בטוח שיהיה יותר יקר אבל השאלה איך האמינות הכללית?

סה"כ יש לי גישה להזמנת חלקים.

יש לי נסיון גם בחשמל רכב(דיאגנוסטיקה)

פורסם (נערך)

הכוונה היית לעלויות של תיקונים/טיפולים גדולים.

מבחינת אמינות זה מאוד תלוי באקזמפלר שתמצא. המנוע הוא מנוע עם יחס דחיסה מעט גבוהה ורגיש יותר לאיכות דלק וכמובן לתדירות טיפולים, עם זאת אני אישית לא מכיר מחלות ידועות למנוע הזה.

 

אני הייתי שוקל קליאו ספורט דור 3. היא נדירה באותה מידה ומבחינת מחירים אני מאמין (לא יודע בוודאות) שהם באותו האזור.

העיקרון הוא אותו עיקרון עם פחות איבזור ויותר פאן :)

 

בהצלחה!

עריכה אחרונה על ידי evgest

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

פשוט זה הזדמנות שלי לשדרג את ה 206, הקליאו יותר קטנה ואני מחפש משהו קצת יותר גדול ויותר מאובזר.

אם אני לא קונה אותה אז נשאר עם ה 206

מישהו יודע מה המחירון?

לוי יצחק אומר בסיבות ה 20k

ויד 2 אומר 40K

האוטו עם 180k קילומטר,עבר טיימינג.

פורסם

האוטו עם 180k קילומטר,עבר טיימינג.

 

אם אתה יודע מה עשו, אתה גם יודע איפה עשו. תרים טלפון ודבר עם גבע על האוטו.

מחירון לא אקטואלי כי אין לך באמת אלטרנטיבות. זה לא שיש עוד 25 יחידות. לכן הרכב עולה כמה שאתה מוכן לשלם עליו.

פורסם

זמינות הכח מצוינת. כמו כן עלויות התחזוקה שפויות בהחלט, מרבית החלקים זהים ל-C4 רגילות וחלקי המנוע (כגון טיימינג) למנועי 2.0 ליטר הקונבנציונלים מאותם שנים. גם האבזור העודף קיים כמעט במלואו בגרסאות המאובזרות של דגמי 5 הדלתות וזמין.

 

הבעיה היא כפי שאמרו למצוא רכב כזה שנשמר וטופל היטב, עם דגש לצד החיצוני, שבהעדר פסי חיכוך רגיש מאוד לפגישות מקריות עם עגלות סופר ודלתות הנפתחות על ידי חסרי התחשבות.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

טוב בתור אחד שהחזיק כזאת .

הרכב הוא אחד הטובים שאני זכיתי לנסוע עליהם.

מנוע Ew10 אחד הטובים שיצאו אי פעם משערי הקונצרן הספק של 177 כס. מומנט יפה אבל בביניים.

אבזור מכל טוב שלא ניתן למצוא אפילו בגרמניות היקרות.

נוחות נסיעה מדהימה. עיצוב מקורי.

אחזקה .שלא יבלבלו את המוח סבירה ביותר לרכב מהסוג הזה ואני עוד תדלקתי 98.

אחיזת כביש טובה מאוד אין אפשרות להגדיל מידת צמיגים! מעבר לכך אם הרכב היה מטופל . זכית בכב מפנק ביותר אמין בטוח. ויפה.

אני אישית מאוד התחברתי אליו

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

תודה רבה לכם.

מכאנית וחיצונית הרכב במצב מצוין אבל מצריך עבודה בעיקר על החשמל ויש דברים שלא עובדים.

שמח לשמוע שזמניות הכוח מצוינת כי לפי מה שבנתי הוא קצת עייף בסלד נמוך.

הסלון צריך גם שיפוץ קטן.

בכל מקרה כנראה שאני אסגור על הרכב בימים הקרובים


×
×
  • תוכן חדש...