Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה,

אני יושב עכשיו ומהרהר האם המחיר הוא הוגן / יצא יקר ? (למוסך מורשה באשדוד)

 

אני עושה כרגע טיפול ליונדאי I30 2011 (הצורה הישנה) , טיפול מיישר קו כזה כי הבעלים הקודם של הרכב עשה את הטיפולים באיזה מקום חאפרי וכבר לפני חודש בגלל פלאגים זולים שלא הוחלפו בזמן הלך לי קוייל.

 

בכל מקרה, לעניין:

שמן מנוע

פילטר שמן

בורג אטימה

נוזל בלמים

פילטר אוויר

פילטר מזגן

סך הכל כולל עבודות: 750 שקל.

 

לאחר כמה דק של בדיקת הרכב אמרו לי שהברקסים מקדימה (לא צלחות, רק רפידות)

לא הוחלפו אף פעם, ורצועת מנוע/מזגן (אותה רצועה בדגם הזה לפי מה שאמרו), עוד 750 שקלים.

 

מה דעתכם ?

פורסם

מחירי מוסך חברה יקרים, אחרי גמר האחריות לא כדאי לטפל אצלהם.

תחפש מוסך מורשה משרד התחבורה, תחוסך שם עוד 20-30%.

 

רפידות לא מחליפים "סתם", אלא רק ברגע שהרפידה נגמרת ומתחילה לעשות רעש.

רצועות מנוע מתייבשות וצריך להחליף אותן מדי פעם. יש מכשיר שמותח את הרצועה ובודקים אם יש עליה סדקים, אם כן רק אז מחליפים. אם פיספסת החלפה, במקרה הכי גרוע הרצועה נקרעת וצריך לגרור את הרכב למוסך. עד כמה שידוע לי, לא יגרם שום נזק למנוע עקב זה.

 

לא משנה באיזה מוסך אתה עושה, תבדוק שהחלקים שמרכיבים ברכב הם לא "סיני" והשמן מנוע סינטטי מלא מחברה ידועה.

פורסם

איזה מוסך ישים לך סינטטי מלא ב i30...

לפי דעתי יש פה חלקים 500-450 שקלים.

ו כ 1000 שקל על עבודה.

אתה תשפוט אם זה מחיר הגיוני/נורמאלי/ריאלי.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אני גם מאזור אשדוד וגם לי יש יונדאי (אמנם I20). אני מטפל אצל "רמי שירותי רכב" בתל אביב ברחוב תושיה 4.

הוא לא מורשה יבואן אבל מומחה לרכבי יונדאי ומשתמש בחלפים מקוריים בלבד, הוא נמצא ברחוב של "יונדאי שופ".

פורסם

בסוף הנה החשבונית

מסנן אוויר 114

שמן סינטטי מלא 123.75

אטם בורג ריקון אגן שמן מנוע 12

מסנן שמן מנוע 76

מסנן טיהור אוויר לחלל הנוסע (פילטר מזגן קיצר) 136

נוזל בלמים / מצמד 22.41

רצועת V למנוע 178

נורה ללא בסיס 4.90

ערכת רפידות בלם קדמיות 265

 

סך חלקים: 932.06

סך עבודות: 575

 

מבחינת צורך להחליף, כנראה שהיה צורך להחליף את הכל

השאלה פשוט מבחינת מחיר זה מחיר טוב לחלפים מקוריים ומוסך מורשה או שזה מאוד יקר ויש מוסך טוב ליונדאי שיצא הרבה יותר זול (גם עם חלקים מקוריים) ?

פורסם

זה יפה שהיחס בין מחיר העבודה לחלקים הוא בדיוק הפוך ממה שכתבתי לך לפי דעתי האישית בלבד.

תותחים.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
תוכל להתקשר ליונדאי שופ ולשאול כמה עולים החלקים וככה לדעת אם המחיר ששילמת סביר.

 

מה שחשוב זה הסה"כ, עבודה + חלקים.

אם שילמת בסופו של יום 1500 שח, מה זה משנה אם זה 500 עבודה ו1000 חלפים או 1000 עבודה ו500 חלפים? זה הכל פסיכולוגי.

פורסם

גם אם שלמת קצת יותר , קח את זה כחלק מיישור הקו הואיל ולדבריך הבעלים הקודם הזניח.

מעכשו תתחזק אתה בקפידה וכמובן לאו דווקא במורשה אלא במקצועי והוגן

פורסם

מורשה זה יקר מכל זוית שייסתכלו אז להגיד מחיר סביר למורשה זה המחירים אין פה עניין של סביר או לא! אם היית מבצע במוסך רגיל היית חוסך קרוב לחצי מהסכום...שלא לדבר אם היית מבצע הכל לבד ורק קונה חלקים.

×
×
  • תוכן חדש...