Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לאחר זמן רב של חיפושים אחר רכב שיעמוד במשימה ולבסוף נמצאה לה היפייפיה .

 

סוקדה פאביה 16v 1.4 2011 ידנית. בעזרת קרוב משפחה (שגם משוטט פה בפורום)

יש לה קצת שיפשופי דלתות נפתחות (כן לאנשים אין מעט התחשבות) , ושיפשוש קל מאחור.

את הבדיקה היא עברה במ.מ.מ בציק פוסט חיפה וכל אמא הייתה גהה בתוצאה.

 

את הסקודה רכשתי לפני כחודש וקצת , עם 55,450 ק"מ טופלה כל חייה במוסך מורשה יבואן

כל שנה כיוון שלא הגיע לק"מ הדרוש. טיפול 60K עברה ב 52K במוסך המרכזי.

 

אך אם להגיד את האמת , לבי לא היה שקט ולמרות שנותרה לה חצי שנה עד להחלפת החגורה (טיימינג )

החלטתי להקדים ולטפל בה במהרה ובכך להקנות לי 3-4 שנים של נסיעה שקטה (או שנגיע לק"מ הדרוש)

 

 

ביקרה אצל רון לפני שבוע וחצי ושמד האוץ מראה 58,350 בטיפול הוחלפו

1. חגורת טיימינג (Gates)

2. משאבת מים (Metelli - Made In Italy)

3. פילטר שמן (Mann)

4. פילטר אוויר (Mahle)

5. החלפה מלאה של שמן ברקס Dot4 (Eural) , למרות שצויין כי הנ"ל הוחלף בטיפול הקודם מד איכות השמן של רון חשב אחרת.

6. שמן מנוע של קסטרול 5-40 .

7.חגורת מנוע.

8. בוצע ניקוי המצרעת וכיול מחדש.

 

אציין כי לאחר הפירוק חגורת הטיימינג הישנה, הייתה נראת חדשה.

אבל עברו להם 4.5 שנים ועם גומי לא לוקחים סיכונים.

 

במהלך החזרת החלקים הורגשה לחות קטנה מאיזור מיכל העיבוי , לחות שלא הייתה / הורגשה לפני הטיפול בוצעה בדיקת לחץ שלא העלתה דבר.

ולאחר הטיפול המפלס נבדק לפני כל נסיעה ולאחר יום יומים זוהתה לה נזילה קטנה .

 

הרכב נלקח שוב לרון , שם הוחלף מיכל העיבוי הפעם לא נלקח תשלום עבור עבודה והעלות הייתה עבור מיכל העיבוי בלבד.

 

אציין שאני מאוד מרוצה מהטיפול במוסך, עובדים בצורה מסודרת ונקיה וכל שאלותי נענו בצורה ברורה.

 

היום הרכב עומד על 59,605 ק"מ

ולאחר חודש ומעט אני יכול להגיד עליו עוד קצת

האיזור שאני גר בו הוא הררי אבל רוב הנסיעה היא בבינעירוני מישורי.

רק בעליות חזרה הקטנה מפצה בצריכה למרות שנוסע איתה בעדינות רבה.

 

צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 13.3 ק"מ לליטר לאחר הטיפול שבוצע אני מתחיל להרגיש שיפור קל בצריכה

(לכיוון 14 ק"מ לליטר בערך - אין עדיין מספיק תדלוקים לאמוד את זה) .

כל הנסיעות מתבצעות עם מזגן דולק. הנדלק מיד לאחר שנורת "מנוע קר" נכבת. (גם ביום וגם בלילה)

 

לגבי עלויות הטיפול אגיד שהן סבירות , לא יקרות מאוד אך גם לא זולות.

הדבר היחיד שהופתעתי לגבי עלות מיכל העיבוי שלדעתי יקר מידי.

 

בכל מקרה אמשיך לעדכן פה בטיפולים שוטפים שאבצע ועד כמה שניתן גם לגבי העלויות

כיוון שאיני יודע אם מוסך ("רון") מאשר פרסום זה.

 

ובנתיים בסיכום של חודש ושבועים וכ 4,000 ק"מ חושב שבחרתי ברכב המושלם למשימה

החודש הצטרפו להן המון נסיעות לא צפויות , בהם אירועים והמון שמחות ( או בשמם "קנסות").

 

אז כמו שאתם מבינים את האשכול אבקר ויעדכן כל מספר חודשים , ברצוני לעדכן רק על טיפולים שוטפים ללא תקלות או הפתעות וריגושים :smile: כמו כן ביולי הבא סיכום שנתי עם נתונים מדוייקים.

עריכה אחרונה על ידי dvoron

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אפשר לשאול כמה עלה הרכב?

תודה

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

אני שילמתי מחירון (שלחתי בפרטי), כן למרות השיפשוף ומכה קטנה שיש (יעלה תמונות בהמשך) אני חיפשתי אחר רכב במצב מכאני כמה שיותר טוב.

אבל אגיד גם שהייתי לחוץ קניה ולכן העדפתי לשלם ההפרש ולהתחיל את הלימודים בראש שקט (התחלתי לימודים לאחר שבוע )

 

סגרתי הכל באותו היום , ראיתי בדקתי -> היה לשביעות רצוני -> מיקוח קל במחיר (רצה מעל המחירון) -> סגרנו והעברתי בעלות

באותו היום חזרתי עם הרכב לבית.

 

אם אתה חושב לקנות , הייתי ממליץ לבדוק קודם עלויות ביטוח כיוון שעבורי זו הייתה הפתעה קטנה וקצת יקרה.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם (נערך)
אני שואל בתמימות ונאביות מוחלטת: בשביל מה צריך להחליף משאבת מים בגיל מאוד צעיר?

 

כשהרכב נכנס לטיפול היה מיועד לעשות טיימינג בלבד, גם בהמלצת רון.

בפלסטיק המכסה את איזור מלמטה היה כמו שכבה לבנה -> להבנתי מהמכונאי שטיפל ברכב כי מדובר בשאריות של נוזל קירור.

המשאבה פורקה תוך שהמכונאי אמר לי במידה ורואים את נוזל הקירור במקום מסויים , זה מעיד שהיא התחילה לנזול. (אני לא הרגשתי איבוד מים ב 3K שנסעתי לפני הטיפול)

 

אך המכונאי שראה וגם רון אישרו כי המשאבה התחילה לנזול מעט, אולי לא באופן שמורגש כרגע אבל זה יחמיר.

 

לכן כאחד שזמינות הרכב חשובה לו (סטודנט) , ועלות העבודה לאחר מכן שזהה להחלפת טיימינג + הזמן והדלק עד לתל אביב הובילו אותי להחלפת המשאבה שהסתכמה בתוספת של 350 ש"ח בערך וקרוב ל 950 ש"ח למקורי כולל מע"מ

הוחלט להתקין את התחליפי בהמלצת רון.

עריכה אחרונה על ידי dvoron

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם (נערך)

נראה לי שזה אותו מנוע בדיוק על האיביזה שלי,

 

אם תוכל , תרשום מחיר חלקים וטיפול על מנת להתרשם בבקשה.

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
אני שילמתי מחירון

 

מה הרעיון לפרסם "יומן אחזקה" ללא מחירי טיפולים ולהפנות אנשים ללוי יצחק לגבי המחיר של הרכב?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
נראה לי שזה אותו מנוע בדיוק על האיביזה שלי,

 

אם תוכל , תרשום מחיר חלקים וטיפול על מנת להתרשם בבקשה.

עלות כוללת של 2,350 ש"ח בערך ( +- 50 ש"ח*) ואם תוסיף גם את מכיל העיבוי שהוחלף כ 330 ש"ח , ללא פקק.

אז הגענו 2,680 בערך.

מה הרעיון לפרסם "יומן אחזקה" ללא מחירי טיפולים ולהפנות אנשים ללוי יצחק לגבי המחיר של הרכב?

בנוגע לטיפולים אתה צודק , לגבי מחיר הקניה - הבחור שרצה לדעת קיבל את המחיר המדוייק עוד באותו רגע כולל עלויות נלוות , בדיקת רכב והאגרה לצורך העברת בעלות. ללא כל הפניה למחירון זה או אחר.

 

בנתיים עברו להן חודשיים: הרכב כבר עם 65,230 .

אחת לשבוע מבצע בדיקת לחץ אוויר כשהצמיג קר , כמו גם בדיקת שמנים.

בנוגע לשמן , אין חוסרים ולא נדרשתי למלא.

 

1. הפלסיט במשענת היד נשבר הוזמן חדש מ EBAY

http://www.ebay.com/itm/172258591179 עלה לי 30 ש"ח

s-l1600.jpg

הנ"ל דמוי עור , ונוח למגע ד"א המשלוח הגיע לאחר שבועיים.

 

2. ב12/08/2016 כשמד האוץ על 61,820 ק"מ הוחלפו רבעיית צמיגים סינים,

 

ברבעיית צמיגי GOODYEAR EfficientGrip Performance

מידת הצמיג : 195/55R15 85V

המידה הנדרשת ברשיון הרכב 195/55R15 85H

עלות : 1620 ש"ח

האחיזה בכביש השתפרה הנסיעה שקטה יותר , כמו גם הרגשה של בלימה מהירה יותר בלחיצה מתונה על הבלמים.

 

3. נרכשה מצלמה לרכב : A119 והותקנה קבוע , האיכות טובה אבל ההשתקפות הורסת את הצילום ולכן חייב CPL FILTER

מחיר : 90 דולר עם התקן GPS.

 

חלקים שהוזמנו להתקנה הקבועה :

מפצל פיוזים - www.ebay.com/itm/231977461188

ממיר מתח מ 12V ל 5V שני יציאות USB לינק: http://www.ebay.com/itm/131377056934

סט לפירוק פלסטיקים : http://www.ebay.com/itm/361461569586

פיוז מיני 3A נקנה מאוטודיפו 10 ש"ח לחבילה של 8 יחידות

כרטיס 64GB , כ 100 ש"ח מ KSP

 

אשכול מפורט על ההתקנה יעלה בהמשך.

הוא יכלול את כל השלבים ,לצערי עם חוסר בתמונות בכל שלב כיוון שאלו נמחקו מהסמרטפון.

עריכה אחרונה על ידי dvoron

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...