Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
החלפת רדיאטור נקודה !

+ פקק רדיאטור + טרמוסטט + תכין כסף למשאבת מים בטיימינג הבא.

 

מה שקרה אצלך זה שנוצר לחץ איפה שלא צריך להיות, ופרץ את האטם של הרדיאטור.

 

אחרי ההחלפה תקנה שני מיכלי פרסטון ירוק (אחד כנראה לא יספיק) ותמלא במערכת.

 

(את השילוש הקדוש של רדיאטור+פקק+טרמוסטט אפשר די בקלות להחליף לבד עם כלים בסיסיים).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מאור התותח הגיע אליי עד עפולה, בסבלנות החליף את הרדיאטור, כמובן שם נוזל קירור חדש פרסטון ועל הדרך עשה טיפול קטן ברכב. מקצוען אמיתי!!!

 

הנענו את הרכב, חיכינו עד שהמאוורר ייכנס לפעולה כדי לוודא שהכל תקין. כמובן בדקנו שאין נזילות. גם ביצעתי נסיעה קצרה ולאחריה בדקתי שאין נזילות. אעקוב אחר מפלס המים בימים הקרובים.

פורסם

אני לא רוצה לפתוח שרשור חדש בנתיים אז אמשיך בנוכחי - בנסיעה ברוורס, בעיקר כאשר אני נכנס לחנייה ומסובב את ההגה, הרכב משמיע רעש מוזר של חריקה (הדבר הראשון שעולה לי זה רעש של לוויתן..) כאשר אני לוחץ על הבלם. בנסיעה רגילה לאחור לא שמתי לב לרעש הזה. מה זה יכול להיות?

 

הבלמים בנסיעה קידמית עובדים מצויין, גם בבלימה במהירות גבוהה וגם בנמוכה.

פורסם

כל הכבוד לכנופייה!

לגבי הרעש - נוזל הגה יש ? לא חסר ?

אם רק יורשה לי להעיר - הקולות שמשמיע לוייתן, נמצאים רובם ככולם בתחום השמע שאינו נכלל במנעד הקולות של אוזן אדם בר אנוש.

alfa 156 2.5.

פורסם

שמן ההגה במפלס התקין לפי הסימונים על המיכל. אולי באמת אלה הרצועות מאור, נחליף אותן בהזדמנות כמובן :)

 

אין שום קשר לברקסים האחוריים למשל? אמנם זו נסיעה איטית ברוורס לחנייה אבל עדיין נסיעה...

 

תודה על הניתוח חבר'ה וגם על ההארה לגבי קולות הלוויתן!

פורסם

בעיה ידועה ונפוצה כמעט בכל הלנסרים עד 09 , נשמעת כמין חריקה המומה בנסיעה לאחור במהירות נמוכה

נדגיש שזהו רעש לוואי נטו ,בלי משהו בעייתי או מסוכן.. אין בעיה להישאר כך לכל החיים

הפתרון לאיסטנסטים הוא לחרוט את הדרם ולשים סנדלים יותר איכותיים מהפשוטים התחליפיים הנפוצים והרעש נעלם כליל

מנסיון ב4 לנסרים שעשיתי (יש סנדלים קוראינים טובים שפותרים את הבעיה ולא יקרים)

מקווה שעזרתי

בהצלחה

רמי

×
×
  • תוכן חדש...