Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה שוטטתי לא מעט בפורום כאורח, אך בסופו של דבר נכנעתי ונרשמתי כמשתמש רשמי בפורום (וזו הסיבה שזו ההודעה הראשונה שלי).

בכל מקרה, לנושא:

אני מחפש רכב סופרמיני ידני בן 4 שנים במקסימום לנסיעות בינעירוניות ארוכות של נהג יחיד.

לאחר נסיעות על כמה רכבים הגעתי למסקנה שסיאט איביזה רפרנס 1.4 ויונדאי i20 1.25 אינספייר הכי תואמות לתקציב שלי ולמה שאני מחפש. (מהשנים 2012-2013)

השאלות שלי הם כאלו:

~ בנוגע לאיביזה שמעתי שמועות שהטיפולים בה יותר יקרים מהיונדאי. האם זה נכון?

~ בנוסף לכך, שמעתי שמועה שיש בעיות אמון עם האיביזות מ2012. מישהו יודע משהו נוסף על זה?

~ בהשוואת אמינות בין 2 המכוניות, איזה מהם טובה יותר?

אשמח אם מעבר לכך תוכלו להרחיב לי על הבדלים משמעותיים בין 2 הרכבים שעלי לשים לב לפני הבחירה באחד מהם.

 

תודה רבה!!

פורסם

באיביזה (ובכלל בכל קונצרן VAG) יש עניין של אמינות מפוקפקת כאשר מדובר במנועי TSI ותיבות הילוכים DSG.

מאחר ואתה מדבר על מנוע 1.4MPI פשוט ותיבה ידנית - אפשר לישון בשקט.

 

מבחינת הפרשי אמינות בין שני הרכבים אני לא חושב שאמור להיות הבדל, יונדאי זה יונדאי ובאיביזה (הספציפית הזאת) כאמור יש רכיבים ישנים שכבר הוכיחו את עצמם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הייתי גם בודק את ה 208 שתמציע מושבים נוחים יותר ולפי הביקורות גם חיסכונית,איכות חומרים טובה יותר.

ואם תמצא אחת ברמת גימור אקטיב אז היא תהיה גם מאובזרת יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
‏ ‏הביטוחים באיביזה יקרים יחסית לתשומת לבך. הייתי בודק גם 208 ידנית או את הפאביה.

פחות מתחבר לפג׳ו והפאביה לא אופציה. תודה על ההערה לגבי הביטוח

באיביזה (ובכלל בכל קונצרן VAG) יש עניין של אמינות מפוקפקת כאשר מדובר במנועי TSI ותיבות הילוכים DSG.

מאחר ואתה מדבר על מנוע 1.4MPI פשוט ותיבה ידנית - אפשר לישון בשקט.

 

מבחינת הפרשי אמינות בין שני הרכבים אני לא חושב שאמור להיות הבדל, יונדאי זה יונדאי ובאיביזה (הספציפית הזאת) כאמור יש רכיבים ישנים שכבר הוכיחו את עצמם.

בנוגע לעלויות של טיפולים - יש לך מושג? זה חשוב לי כי אני מתכוון לטחון אותי בקילומטראז׳.

הייתי גם בודק את ה 208 שתמציע מושבים נוחים יותר ולפי הביקורות גם חיסכונית,איכות חומרים טובה יותר.

ואם תמצא אחת ברמת גימור אקטיב אז היא תהיה גם מאובזרת יותר.

מה שכבר אמרתי - פחות מתחבר לפג׳ו, מה גם שהוא רכב די נדיר ביד2 והמחירון שלו נוטה לכיוון שאני לא יכול לשלם.

פורסם

תלוי איפה אתה חושב לטפל, מוסכים מורשי יבואן/כלליים/מומחים?

לצורך העניין הנה מחירון טיפולים במוסך הראשי של יונדאי לi20: http://www.carsforum.co.il/cars/site/colmobile#model_3

אם תבחר באיביזה תוכל לטפל אצל מוסך רון http://rongarage.co.il שיש עליו מאות המלצות בפורום, לא יודע לגבי מחירים ספציפיים אבל אתה מוזמן להתקשר לשאול

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

האיביזה תהיה זריזה יותר,אך כניראה שהביטוח יהיה יקר יותר כי היא נחשבת לרכב גניב,אבל אתה יכול לעשות סימולציה באתר WOBI ולראות את ההבדל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...