Jump to content

Ri Car Do

  • הודעות

    23
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Ri Car Do

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. מה זה משנה שהרכב לא תקול? אם הם מייצרים רכבים עם פגם שעולה כמעט עשרת אלפים שקלים לתקן במוסך מורשה, הם צריכים לתת על זה את הדעת. לא נשמע הגיוני?
  2. תודה שי. אתה אחד מהמשתתפים? יש לך מושג איפה זה עומד?
  3. מדובר בסיאט איביזה וכאמור עשיתי בדיקה מסודרת ויש דליפה בודאות (האם היא באמת ביחידה הפנימית? ראיתי את הבדיקה בעיניים, סיכוי קטן שטעו). הנקודה המרכזית פה היא שמדובר ברכב מ 2017, ארבע שנים סה"כ על הכביש עם 32 אלף ק"מ סה"כ, שנסע על כבישים מסודרים - מאיפה תגיע דליפה ביחידה הפנימית אם לא מתקלה בייצור? סיאט איביזה 2017 Style. עדיין לא חיפשתי בפורומים בחו"ל כמו שצריך. אשמח אם תתקל במשהו ותשלח.
  4. מזגן הפסיק לקרר. עשיתי בדיקה - מילאו גז בדיקה, עברו עם מכשיר אלקטרוני וגילו דליפה ביחידה הפנימית. במוסך המורשה רוצים עשרת אלפים שקלים ו3-4 ימי טיפול.
  5. 4 שנים כבר אין אחריות. אבל האוטו בלי תאונות בלי כלום, מאיפה הוא יקבל חור במעבה.
  6. הבנתי שיש עוד בעלי ואגיות עם דליפה במעבה של המזגן, שמצריך טיפול ארוך ויקר. שמעתם על איזו תביעה ייצוגית בנושא? לא הגיוני שבעיה כזו חוזרת ברכבים חדשים ועולה הון תועפות לתקן אותה.
  7. המזגן הפסיק לקרר אז עשיתי בדיקה הבוקר. מסתבר שאין גז (גז של סיאט איביזה 17 - עולה 650 למלא) וככל הנראה יש דליפה מהיחידה הפנימית. מילאו בצנרת גז מיוחד כזה, עברו עם מכשיר אלקטרוני עם צינורית והוא צפצף כשהצינורית הייתה בתוך הפתחי מיזוג בדאשבורד. נתנו לרכב חצי שעה לעמוד והמד לחץ לא זז מילימטר, אז ככל הנראה זו דליפה קטנה. יש שתי אופציות בפניי: * פירוק היחידה הפנימית וטיפול - הציעו לי 4000 ש"ח * להכניס למערכת גז שמתקרש וסותם את הדליפה כולל מילוי גז - 900 ש"ח מה עדיף? אני נוטה לטיפול הרציני. מכירים מקום שלוקח פחות מ4000?
  8. באיזה איזור במרכז אתה גר? אח שלי גר בכפר יונה והוא גילה היום בבוקר שגנבו לו יש לו גם סובארו אימפרזה ישנה. למה דווקא מסובארו הם גונבים?
  9. עשיתי בדיקה לרכב שאני רוצה לקנות והמחשב הראה תקלה כזאת: P305400 Starter does not turn - Mechanically blocked or electrical malfunction הרכב מניע כמו שצריך ולכאורה אין בעיה. בעל הרכב דיבר עם המוסך המורשה והם אמרו לו שכנראה זה בגלל שניסו להניע את הרכב מבלי להקליד את הקודן לפני. ניסיתי לבדוק באינטרנט אבל בדיקה קצרה לא העלתה תוצאות. איך אני מוודא שאין פה משהו בעייתי?
  10. כל פעם בפעם שאני עושה חיפוש ביד 2 אני מקבל בתחתית העמוד הצעות לרכבים מסוכניות. למה אני מקבל תחושה חזקה שצריך להתרחק מהמודעות האלה?
  11. בדקו לך גם את הגיר לפני הרכישה?
  12. מה הסיכויים לדעתך ליפול על רכב כזה? (שצריך תוך שנה להחליף רכיבים אלפי שקלים) אם זה בעיה כזאת רצינית למה לא עשו ריקול? תודה על התשובות אגב
  13. ואי אפשר לבדוק מצב מצמדים, מח גיר בבדיקה במכון?
  14. אז מה זה אומר 'לא שיא האמינות'? הרי יכול להיות שאני אקנה איביזה 16 (5 שנים על הכביש), היא תעבור בדיקה בקלות ואז אני אגלה עוד שנה שאני צריך להחליף גיר או לא יודע מה.
  15. הבנתי שהיו בעיות עם הגיר עד שנתון 18 ואז סידרו משהו. אם אני מחפש איביזה שנתון 16-17 ביד 2 והבדיקה במכון יוצאת בסדר, יכול להיות שאני אמצא את עצמי כל חודש במוסך?
×
×
  • תוכן חדש...