Jump to content

corrolaalpaimveshes

  • הודעות

    14
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של corrolaalpaimveshes

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מאפסים נדלק אחרי כמה דקות. אני חושב שזה גם תקלה בחוטים, כי התעסקו איתם באיזה מוסך מאוד לא מקצועי שהייתי. ידוע ידוע... מה המספר שלך חבר?
  2. שום נסיונות מיותרים, ניסיתי בערך עשרה מקוריים משומשים. עכשיו אומנם משומשים מפירוק, אבל כווולם לא תקינים? תאמין לי אם הייתי יודע שזאת הבעיה בוודאות אולי הייתי חושב לקנות מקורי, אבל בסוף אני אוציא עוד אלפייה וזה לא יעזור... אגב בהקשר הזה, אם למישהו יש מקט שהוא יודע בוודאות שמתאים לאימפרזה 2006, זה גם יבורך, ככה לפחות אזמיו דנסו מאיביי בחצי מחיר.
  3. המשך למעללי האימפרזה המסכנה שלי. לאחר שאנשים לא נחמדים לקחו באישון לילה את הממיר שלי, עשיתי תיקון שכלל התקנה של כל הסעפת החסרה עם ממיר חליפי וחיישינים מקוריים משומשים. מאז לא הולכת נורת המנוע, והמחשב מציג p0032, שזאת תקלה בחיישן חמצן ראשון. ניסיתי מספר לא מבוטל בכלל של חיישנים, וזה לא עוזר, אז נראה לי שאולי זאת לא הבעיה. מישהו יודע מה עוד עלול לגרום לתקלה? חשבתי שיש מצב שזה משהו בחיווט כי זה נמשך ונקרע והתעסקו עם זה, אבל לא מצאתי אף אחד באזור המרכז שמוכן להתעסק עם זה. אמרו לי ללכת למרכז שירות של סובארו כי הם היחידים שידעו אבל זה 800 שקל רק לקבוע בדיקה. יש מישהו באזור המרכז שהוא מקצועי מאוד וידע אולי? עוד שאלה קטנה, אם מישהו יודע, מה אמור להיות הצבעים של החיישינים? כי כל מיני מכונאים אמרו דברים שונים. אם למישהו יש קצה חוט (סטגדיש) יהיה מבורך מאוד, תודה.
  4. לא עיר ממוצעת פלוס, נגנב מבניין דירות מנומנם עם אוכלוסייה בסדר גמור למגן חליפי?
  5. התחדשנו בבעיה חדשה לאחר התקנה של ממיר חליפי החיישן המשומש התברר כתקול אין בנמצא חיישן קדמי מקורי משומש, חליפי לא אופציה וחדש עולה רבע אוטו (כשכל התיקון כבר עלה מספיק בעצמו) כרגע נוסע עם חיישן לא מתאים ונורה, מוסכניק שהיה נראה אמין טוען שהפליטה בסדר והוא לא יאכל דלק (בדק עם מכונת ארבע גזים, אם מישהו מכיר את הנתונים co 0.15, למדה 1.2, אני לא יודע אם זה טוב או לא) אם למישהו יש מקט/כיוון לחיישן כזה שלא עולה רבע אוטו זה יהיה מבורך
  6. זה קצת מאחורי הקדמיים, לא האחוריים
  7. כשהייתי נוסע יום יום לא היה בעיה, לא הייתי כמה ימים וגנבו. מה שכן אני גר באזור רווי בנייה, הקשר מובן. מצלמה על החנייה תעזור למשטרה, אם יגנבו משהו כסף לא תראה, אם יש לך אופציה לחנות במקום מגודר/חניון עם שער זה נראה לי הדבר היחידי שיעזור תשמע מצד אחד זה התעסקות, מצד שני זאת תופעה כל כך רוווחת שזה פשוט יקרה לך מתישהו, אני יכול לשלוח לך הקלטות וואטסאפ של סוחרי חלקים שנשאלים האם קיימים בשוק ממירים מקוריים שתבין כמה ביקוש יש לזה בסוף אני ברגע זה במוסך, זאת גם התעסקות... באותה מידה יכולתי להיות פה עם עוד שלושת אלפים בכיס אם היא שנה לא זזה תמכור תאוטו(?)
  8. תודה רבה חבר תאר לך ההרגשה שאתה רוצה לסוע בערב והסובארו שלך משמיעה רעש של מרכבה סימן 2 אם התגובה שלך נובעת מכך שאתה מחזיק ברכב דומה, ויש לך מקורי, אני במקומך מעיף אותו ומוכר ושם חליפי טוב. בדיעבד רואים 6/6, אבל אני יכול לומר לך שחניתי במקום לא מועד לפורענות וזה פשוט דבר שאין איך להמנע ממנו לאורך זמן (או לקוצר זמן במקרה שלי) אם תמכור אותו בעצמך לפחות לא תאכל גם את החיישנים, ואתה למעשה תתחיל להפסיד על זה כסף רק אחרי איזה שני ממירים חליפיים, בקיצור, עדיף הולכים לרופאי שיניים בראשות, הרכב שלי רכב גיבור לכן אני מאמין שהפלדיום הזה יילך לעשירי שכם. בכל מקרה להבנתי לא כדאי לשים מקורי כי הגנבים מבדילים ביניהם ולא דופקים חליפיים לרוב.
  9. שלום רב, בשעה טובה ומוצלחת גנבו לי את הממיר הקטליטי מהרכב. הרכב ברשותי שלושה חודשים, במהלכם הוא הפגין ביצועים מרשימים (מנוע לא עושה בעיות ולא מתחמם, עשיתי עליו איזה 9k, נסיעות ארוכות עליות וכו, המזגן הקפיא תמיד) והקמ לא גבוה יחסית לשנה (קניתי ב164) ולכן אני לא שש להעיף אותו. כמה יעלה ממיר והתקנה? כמה בעיות ממיר חליפי עושה? מישהו מכיר מקום מומלץ באזור המרכז? והשאלה החשובה היא האם יש טעם להשאיר אותו בכלל או שעדיף להעיף לחלקים? תודה רבה
  10. זה לדוגמא גורם לי לחשוש, כי זה שונה ממה שאמרו רוב האנשים פה והמוסכניק אומר שהבלמים בסדר גמור, היית אומר שכדאי ללכת למוסך נוסף שיסתכלו על הבלמים? תודה רבה, אקח לתשומת לבי תודה על הרחבת הידע, מעניין ומדאיג העניין הזה
  11. אכן קטע, אבל אנחנו היינו שם לפני יומיים כנראה שזאת בעיה נפוצה, אני אישית לא הייתי מודע לעניין בכלל, כנראה שעוד רבים כמוני
  12. 1130, זה הכביש ולא אחר מכונאי אמר שסיים לטפל באוטו ויש מספיק נוזל והמערכת תקינה לגמרי, יש מצב שבכל זאת צריך להחליף את הקיים? הרכב במוסך כי כשאתה משתמש בטנדר לבלימה אתה צריך לעשות פחחות, מוסכניק אומר שמערכת הבלמים תקינה לחלוטין אכן הירידות נעשו בD, אקח לתשומת לבי
  13. אהלן, סיפור ארוך שקצת מגיע מההפטרה לפני כמה ימים חברה קנתה קורולה 2006 אוטומטית נסענו לצימר באזור העליות לחרמון, וביציאה ממנו יש עלייה אכזרית ומחליקה שהרכב לא הצליח לעלות, לאחר כמה נסיונות שלא צלחו של בעל הצימר לגרור אותנו עם הטנדר שלו הוא הביא בובקט שביצע את המלאכה בלי בעיה יש לציין שבמהלך כל הוואג'רס הזה שלקח איזה עשרים דקות האמברקס לא הספיק בשביל שהרכב לא ימשיך להדרדר ולכן מישהו נאלץ ללחוץ על הברקס במשך כל הזמן, כולל איזה מטר שהגאון שנהג בטויוטה לחץ על הברקס עד הסוף בזמן שהבובקט גורר מה שכמובן גרם לרכב להתקדם עם גלגלים נעולים אחרי שהתענוג הזה נגמר ירדנו את הירידות לגליל, הבחורה שנהגה טוענת שהבלמים עבדו רגיל לגמרי (כמובן שהדרך הזאת היא אחת שבולמים בה לא מעט), אבל באחת הצמתים כשהגענו לאט מאוד יחסית (גג 15 קמש) הברקסים פשוט לא עבדו בכלל ונכנסו יפה מאוד בטנדר שהיה בצומת אחרי קריאה מהירה של ברכת הגומל כי זה פשוט מזל שהבלמים ויתרו שם ולא באחד הפיתולים בדרך אני מנסה להבין מה קרה פה הרכב עבר טסט לפני שבוע, המוסכניק בדק ואמר שהבלמים בסדר גמור כולל עוד הרבה קמ על הרפידות ונוזל ובכללי הוא לא כל כך האמין לסיפור הזה ואומר שאין כזה דבר והוא חושב שהבחורה פשוט נלחצה ולא לחצה על הברקס לכן הוא גם לא סידר שם כלום והבחורה קצת לחוצה לעלות שוב על הרכב אני מאוד נוטה לחשוב שהיא כן בלמה, כי ראיתי בעיניים שלי שהיא לוחצת על משהו, והיא לא נתנה גז אמרו לי שזאת יכולה להיות התחממות של הבלמים, אחרים אמרו שאין מצב שבכזאת מהירות הרכב לא בולם אם הבלמים בסדר בגדול השאלה היחידה הקריטית היחידה היא האם יש מצב שהמוסכניק פספס משהו? או שהאופציה היחידה פה היא שהיא לא לחצה על הדוושה?
×
×
  • תוכן חדש...