Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מעוניין לטוס עם ידידה לדרום אמריקה לקראת סוף חודש מאי.

אנחנו פחות מתכננים כמה זמן נשהה בכל מדינה, אבל החלטנו על כמה מדינות בהתאם למז"א באותה תקופה.

התחלה בפרו (קוסקו,מאצ'ו פיצ'ו,לימה)

המשך:

האם להמשיך מלימה לאמזונס בברזיל? זה אפשרי ? ראיתי שהמרחק לא קטן, אם כן איך

אם לא, האם להמשיך לאקוודור?

בכל מקרה, מאקוודור או ברזיל לקולומביה, ואז למקסיקו, אם יהיה עודף זמן נבחר עוד מדינה במרכז אמריקה לפני מקסיקו.

אשמח לכל התייחסות, טיפים, מה לעשות בכל מקום, מאיפה אפשר להזמין טיסה במחיר הטוב ביותר, כל פיסת מידע תעזור כי כרגע אנחנו לא יודעים הרבה.

תודה!

Miata ND2

 

פורסם

אני אתחיל מהתחלה בהרבה שאלות בשביל להבין את הכיוון הכללי שלכם.

לכמה זמן אתם טסים? אתם מתחילים בפרו ואיפה מסיימים ? מה סגנון הטיול(נגזרת של בני כמה אתם ומה אתם מחפשים)?

אתם מתכננים לרדת דרומה ממש ? אזור צ׳ילה וארגנטינה ? או להישאר בקו פרו ולהמשיך לעלות עד המרכז ?

פורסם

בני 21,פחות טרקים, ואם כן אז לא קשים במיוחד,יותר נופים וחופים ואטרקציות קצת, מתחילים בפרו ומסיימים במקסיקו, אז לא יורדים לארגנטינה וצ'ילה (זה אומר שאנחנו כל הזמן עולים צפונה עד למרכז)

אם תבוא ותגיד לי שמה שתכננו הוא קצת מדי לזמן שנהיה שם, אז אולי נשלב את ארגנטינה וצ'ילה (נגיד נתחיל משם), הבעיה שהבנתי שבעונה שאנחנו טסים רק צפון ארגנטינה חמה והצפון לא אטרקטיבי שם.

Miata ND2

 

פורסם

כחודשיים וחצי

 

עוד שאלה

התכנון לנחות בקוסקו

הבנתי שקוסקו נמצאת בגובה 3000 מעפ"י ולא מומלץ לנחות בה על ההתחלה, האם נכון הדבר? עד כמה זה נורא?

Miata ND2

 

פורסם

אני כרגע נמצא בדרום אמריקה (פרו) ואשמח לעזור.

נתחיל מזה שפרו מדהימה, בין המדינות שהכי נהנתי בהן בטיול. (חמישה חודשים שבהם הייתי בארגנטינה, צ'ילה, אורוגוואי, ברזיל, בוליביה והשבוע מסיים את פרו וממשיך לאקוודור) בקוסקו יש לך המון אטרקציות ואפשר להתקע שם גם חודש מגלי להרגיש. אם אתה ממש ממהר תוך שבוע וחצי אתה יכול לסיים אותן ולהמשיך ללימה (רק בטיסה! הדרך מאוד מסוכנת) בלימה אין כל כך מה לעשות, יש פה מסיבות (בקוסקו המסיבות טובות יותר) אם אתם לא חובבים של מסיבות הייתי ממליץ לדלג על היעד הזה.

 

טיול של חודשיים וחצי בדרום- מרכז אמריקה זה המינימום המומלץ ולכן כדאי לך שלא להתקע במקומות כי זה מאוד קל ואתה תפספס דברים אחרים שתרצה וחבל.

 

לגבי הגובה. ממליצים שלא לטוס טיסה ישירה לגבהים האלואני לא רופא ואין לי שום ידע ברפואה רגל מניסיון שלנו קצת כאבי ראש ומתרגלים לגובה. (אני לא לוקח אחריות על שום דבר שעלול לקרות)

 

אם יש לך עוד שאלות אשמח לענות.

אביב.

פורסם

אני לא חושב שלימה תעזור לך בנושא של הגובה. לימה היא בגובה פני הים אז זה לא ממש נותן לך משהו. תמיד אומרים שכדאי להתרגל לגובה אבל רוב הפעמים אין לך באמת איך.

 

אגב, גם אם היית נוחת בכל מדינה אחרת ולוקח אוטובוס למקום גבוה, גם אז ברוב המוחלט של הפעמים אתה עושה נסיעה ישירה מגובה הים לגובה 3 או 4 אלף מטר.

 

לרוב, ההרגשה שבעליה מהירה לגובה מתבטת בכאבי ראש וחוסר שינה בלילה הראשון ואז כבר הכל בסדר. אבל שוב, אני לא רופא ואין לי את הסמכות או הידע לענות לך על זה.

 

מה שכן, כשאתה מגיע לקוסקו תחכה כמה ימים לפני שתצא לאטרקציות גבוהות כמו הר הצבעים או טיול סוסים, זה באמת יכול להיות מסוכן ומומלץ להמתין אפילו שלושה או ארבעה ימים לפחות.

פורסם

הגעתי לקוסקו בטיסה, צריך לתת לגוף להתרגל ולא לעשות פעילות גופנית בימים הראשונים. אני רופא אבל פרוקטולוג ככה שאני לא מבין בגובה ולא לוקח אחריות.

ההמלצה שלי היא קוסטה ריקה. אם אתה באמת מחפש נוף וטבע.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני לא כל כך הבנתי בכמה מדינות אתה מתכוון לעבור בחודשיים וחצי, בטיול שלי החלטתי שאשאר חודש בכל מדינה וככה עשיתי.

בפרו, אגב, הייתי כל החודש בקוסקו (כמובן עם גיחות למאצ'ו פיצ'ו, ראפטינג 3 ימים וכדומה...).

ללימה הגעתי רק ללילה אחד כי משם הייתה לי טיסת המשך לקולומביה.

 

לגבי הגובה - פשוט לא לעשות פעילות גופנית מאומצת בימים הראשונים. אני נחתתי בבוליביה בלה פאז (אחרי ביקורים בסנטה קרוז ובסוקרה), שהיא בגובה 3600 מטר. בימים הראשונים מרגישים קצת מוזר אבל זה עובר. לא לקחתי כדורים לגובה וגם לא מכיר אף אחד שלקח.

פורסם

אני אתחיל בטיפ הכי חשוב, ממליץ לך מעכשיו להוריד איזה אפלקציה או ללמוד לבד מאינטרנט ולתרגל ספרדית, ככל שתדע יותר טוב ככה תוכל להשתלב עם המקומיים יותר טוב, החוויה שלך תגדל ובכללי פשוט תרגיש בבית.

 

כרטיס חזרה, תוודא שאתה קונה כרטיס חזרה שאתה יכול לשנות את התאריך שלו, כי אין מה לעשות לפעמים בטיול ארוך אתה קולט שיש לך עוד כסף ובא לך חודש אז אתה משנה את תאריך החזרה לחודש אחרי, או להפך אחרי חודש אתה חושב שמיצת ובא לך לחזור הביתה אז אתה חוזר..

 

חודשיים וחצי, מתחיל בפרו ומסיים במקסיקו, תראה זה זמן קצר במיוחד בגלל שפרו לדעתי דורשת חודש וכנראה גם מקסיקו.

אין משמעות אם תנחת בקוסקו או בלימה, כמו שאמרו פה לימה נמוכה וזה לא יתרום לך להסתגלות לגובה, פשוט להיות רגועים ולא לבצע פעילות ספורטיבית מאמוצת.

בנוסף, להתייעץ עם רופא משפחה ולקחת כדורים לגובה לפני הטיול מרופא בארץ ושאתה מגיע להשתמש בהם כי הם יעזור לך בהסתגלות. (מניסיון, עוזר מאוד והסתגלות טובה תעזור לך להרגיל קליל בגובה)

 

לדעתי תחליט איפה לנחות בהתאם ליעד המשך שלך, אינני אוהב להחליט לאנשים על הטיול שלהם ולכן אני אכתוב לך כמה נקודות כל מדינה שרלוונטית ובנוסף זמן מומלץ, תקרא קצת על כל מדינה(כי אם אני אתחיל לפרט על כל מדינה אני אכתוב ספר) ותחליט מה הכיוון ומסלולך..

 

פרו - מדינה נעימה, זולה, מלאת טיולים ואטרקציות מכל הסוגים ודורש חודש במנימום אם נשארים בעיקר בסביבת קוסקו אפשרי לדחוס דברים ל3 שבועות.

בוליביה - הגעה מומלצת דרך פרו במקרה שלך, מדינה הכי זולה ביבשת, על נעימה זו דעה אישית, יש המון אטרקציות וטיולים, ניתן לדחוס לשבועיים אם זה מתכונן נכון, אפשר להגיע לג׳ונג׳לים בצפון. (האמזונס עובר בברזיל בוליביה פרו, יש גם חלק קטן באקואדור)

ברזיל - יקרה יחסית לייבשת(זול יחסית לארץ), שים לב שאתה מגיע בדיוק לפני האולימפיאדה בריו אז תצפה לכך שתיהיה עלית מחירים בהכל, בגדול פשוט כייף שם, אין המון מה לעשות שם, אפשר להגיע לג׳ונגלים בברזיל רק שים לב שזה לא זול בגלל המרחק ובגלל זה ברזיל, חודש לפחות.

אקואדור - יקרה יחסית לייבשת(זול יחסית לארץ), הכל שם בדולרים אמריקאים, יש עיירות חוף מגניבות, מרכז היבשת ישנם כפרים שפחות מתויירים ונעימים, גלאפגוס(אחד המקומות הכי מדהימים שיצא לי לבקר שם), ניתן לדחוס ל14-20 יום.

צפון ארגנטינה - לא מתאים לכל אחד, דורש להגיע עם ספרדית טובה כי רוב המקומיים שם ממש לא יודעים אנגלית, אותנית מאוד ואני עשיתי שם טיולי כפרים בכל הצפון ובהחלט הייתה חוויה אבל לדעתי בגלל ההגעה ובזבוז הזמן לא ממש רלוונטי אליך, הייתי חייב לרשום על זה שורה כי אני חושב שהמשפט: ״הצפון ממש לא אטרקטיבי״ הוא קצת מעצבן כי צפון ארגנטינה מדהימה אבל פשוט לא מתאימה לכל אחד.

 

בנוגע למרכז היבשת, אני פחות מבין ולכן לא רוצה להמליץ יותר מידי אבל לדעתי גם למקסיקו אתה צריך לתת חודש או 3 שבועות לפחות.

תוסיף בערך יום למעבר בין בין מדינה למדינה, שים לב שכנראה תצטרך להשתמש בטיסות פנימיות בכדי לחסוך זמן אבל זה יעלה לך יותר כסף.

פורסם

תודה רבה לכולם

כרגע הרצון זה להזמין כרטיס לקוסקו ולקחת כדורי גובה מקסימום

Taimors או כל היודע, אשמח לדעת איך מגיעים לאמזונס מפרו, האם כדאי להגיע לבוליביה ולהיות באמזונס ועל הדרך להרוויח עוד מדינה? אתה אומר שהאמזונס עובר גם בפרו? איך אפשר להגיע לשם, הרי המרחק דיי גדול גם מלימה ובטח מקוסקו

תודה.

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

הטיסה נסגרה ל 23 במאי, זמן ממש קצר.

כל מי שטייל באזורים האלה, אני אשמח לדעת מה לקחת ,מה אפשר לקנות שם ומה לא לקחת, כל עצה תעזור.

http://www.lametayel.co.il/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA+%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%93+%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C+%D7%95%D7%98%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%9D+%D7%91%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%9D+%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94

רשימה לדוגמא, מה נחוץ ומה לא? בהנחה שאם נעשה טרקים הם לא יהיו קשים במיוחד

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם

מקווה שתחזרו יותר מידידים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...