Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראה, באמזונס לצערי לא יצא לי להיות.

התכנון היה לעשות בברזיל ובסוף לא יצא.

מה שכן, בפרו מאוד קל לצאת לשם.

יש סוכניות שמוציאות אותך גם מקוסקו וגם מלימה, אבל אין לי יותר מדי מה להגיד על זה מכיוון שלא עשינו.

מה שכן, אני זוכר שכשבדקנו על הנושא הבנו שעדיף לצאת מלימה כי זה נחשב טוב יותר.

 

לגבי הציוד, כל הרשימות האלו מפוצצות בדברים שאתה ממש לא צריך. בתקופה הזאת בטיול שלי כל המטיילים עושים משלוח הביתה כדי לפנות מקום בתיק ואתה רואה את כמות הציוד המיותרת שאנשים הביאו איתם בגלל הרשימות האלו ופשוט נדהם.

 

אל תביא איתך כבל לאבטחה, רצועת הארכה לתרמיל, ישבו אצלי בתיק במשך חמישה חודשים עד ששלחתי הביתה.

אין לך מה להביא מעיל גשם, סופטשל מספיק. כשתצטרך אחד, תוכל לקנות בחמישה שקלים בערך אחד חד פעמי ולזרוק מיד אחר כך, אבל כנראה שלא תצטרך בכלל.

כל הנושא של הביגוד החם, הייתי אומר לך להביא את המינימום שאתה צריך אבל אתה בכלל לא צריך.

בלה פאז וקוסקו יש שוק ענק של מעילי אלפקות שמחממים יופי ועולים 20 שקלים. מעבר לזה לא תצטרך כלום, ככל שאתה מצפין ביבשת הטמפרטורות רק עולות.

 

דברים שכן הייתי מביא,

1- 2 מכנסי טיולים (הם הופכים לברמודה ככה שתשתמש בהם מעבר לטרקים)

2 ג'ינסים ארוכים ועוד אחד או שניים קצרים.

כפכפים (אין כל כך איפה לקנות אם אתה לא מגיע לברזיל)

5-7 חולצות קצרות, גם ככה אתה תקנה פה מלא ואת אלו שבאת איתן אתה תזרוק.

בחגורת כסף כולם משתמשים שבועיים ואח"כ לא מוציאים מהתיק כי זה ממש לא נוח.

אם יש לך גו פרו, זה משפר את החוויות מהטיול.

 

אני חושב שעברתי על הכל.

אין לך מה להביא את כל השקי שינה והאוהלים שרשום, באותה מידה תוכל להביא אבנים בתיק והם ישמשו אותך יותר.

 

אתה לא צריך לחשוב יותר מדי על הציוד, כל דבר שתצטרך יש פה וכנראה גם זול יותר.

 

אם יש לך עוד שאלות אשמח לענות.

אביב.

פורסם

אביב תודה רבה, ממש סידר לי את הראש.

זהו הפחד היחיד זה שלא יהיה לקנות, כל עוד יש לקנות אז הכל בסדר.

אתה אומר שזורקים חולצות? אז בעצם לא להביא יפות? נשמע קצת מבאס

למה אתה מתכוון במכנסי טיולים?

שוב תודה

Miata ND2

 

פורסם

בחודשיים וחצי אני לא יודע אם תזרוק אותן, אבל אני בטוח שתקנה עוד, המבחר פה ענק והמחירים סביב ה 20 שח.

 

הייתי מביא חולצה מכופתרת למסיבות אם הייתי חוזר חצי שנה אחורה.

 

מכנסי טיולים אלו צכנסיים שתמצא לרוב בחנויות כמו למטייל, ריקושט, חגור וכו. אלו מכנסיים מבד שמתייבש מהר ואפשר להפוך אותם בעזרת ריצ'רץ' למכנסיים קצרים שנראים כמו ברמודה, ממש נוח ומעולה לטרקים או נסיעות ארוכות בהן ביום חם ובלילה קפוא.

×
×
  • תוכן חדש...