Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב אצלי כחודש מדובר ל מודל 2006 206XS 1.6.

יש רעש מהאלטרנטור בבדיקה אצל מוסך הוא אמר שזה משם ב1000 אחוז.(הוא בדק עם סטטוסקופ)

אסף מהכנופיה גם הציץ ואמר שצריך לעשות שיפוץ להחליף מיסבים, והסביר שזה להוציא מיסב ללכת לחנות ובנתיים הרכב יהיה "מושבת" לכמה ימים, עכשיו כנראה אני ילך עם זה למוסך שיעשה את זה ביום אחד,

צריך לדעת כה העלות של זה בערך, מה השיפוץ יכלול, והמלצה למוסך (הבנתי גבע, שאפט טובים).

PEUGEOT 206XS

פורסם

רוב המקומות שמתעסקים בשיפוץ אינם משפצים את שלך באותו רגע אלא לוקחים את שלך ונותנים במקום אחד משופץ שקיים אצלם במלאי.

ישנה אפשרות לשפץ ספציפית את שלך אבל זה ייקח יותר זמן , אם הינך לוקח משופץ מהמלאי של המשפץ וודא שהזרם שהאלטרנטור מוציא הוא אותו זרם , אם אני זוכר נכון ב206 זה 90AH

חג שמח

פורסם
רוב המקומות שמתעסקים בשיפוץ אינם משפצים את שלך באותו רגע אלא לוקחים את שלך ונותנים במקום אחד משופץ שקיים אצלם במלאי.

ישנה אפשרות לשפץ ספציפית את שלך אבל זה ייקח יותר זמן , אם הינך לוקח משופץ מהמלאי של המשפץ וודא שהזרם שהאלטרנטור מוציא הוא אותו זרם , אם אני זוכר נכון ב206 זה 90AH

חג שמח

חג שמח.

כמה אמור לעלות החלפה לאלטרנטור משופץ?

ויש חשש שיקרה משהו אם אני ממשיך לנסוע ככה?

PEUGEOT 206XS

פורסם (נערך)

מוסך גבע באמת מאוד מומלץ, גם מנסיוני!

צלצל אליהם ביום א לשאול עלויות. תתכונן להפרד מכמה מאות שקלים לשיפוץ האלטרנטור, זה כולל עבודה.

כפי שאמרו: הנטייה היא להרכיב אצלך אלטרנטור משופץ, ואת האלטרנטור שלך לשלוח לשיפוץ. לא תראה אותו יותר.

 

אני רק תיקון קטן: אלטרנטור מייצר זרם, ויחידת המדידה הבסיסית לזרם היא אמפר שמודדת קולון בשנייה שעובר בחתך המוליך.

AH זאת יחידת אנרגיה למצבר במתח מסוים (למשל 12V).

 

נ.ב. לשאלתך הכי טוב לפנות למוסך שאבחן את התקלה, או לנסות להיזכר מה אסף המליץ.

מרגע שמתחילים רעשים במסב ועד לכשל מוחלט של האלטרנטור (או קריעת רצועת אביזרים) יכול לעבור הרבה מאוד זמן וק"מ, אבל הדבר יוצר בלאי על המערכות הנ"ל.

אמנם כשל כזה לא יהרוס את המנוע כמו כשל במערכת התזמון, אבל אתה עלול להיתקע באמצע הדרך. טפל בהקדם!

עריכה אחרונה על ידי Eily
פורסם

מוסך גבע באמת מאוד מומלץ, גם מנסיוני!



צלצל אליהם ביום א לשאול עלויות. תתכונן להפרד מכמה מאות שקלים לשיפוץ האלטרנטור, זה כולל עבודה.

מוסך גבע משפץ אלטרנטורים?

 

רוב המוסכים עובדים מול סדנת שיפוץ חיצונית וסך הכל מבצעים את עבודת הפירוק, הרכבה ותיווך מול המשפץ בפועל.

אם תפרק את האלטרנטור בעצמיך, תגיע למשפץ בעצמיך ותחליף איתו ראש בראש זה יקח אותו זמן בדיוק כמו במוסך.

יום טוב גם לך

פורסם

אם היית ממשיך לצטט שורה נוספת מדברי, כתבתי שם את המילה "לשלוח" משמע שכנראה לא משפצים בעצמם.

אבל אין לדעת: סך הכל האלטרנטור תקין, צריך רק להחליף מסב.

אני בעצמי גם חסיד גדול של "עשה זאת בעצמך" וגם החלפתי יחד עם אחי אלטרנטור ברכב שלו, שם הגישה לא הכי פשוטה.

ההבדל הוא שהכנו מבעוד מועד אלטרנטור שקניתי מחבר פורום במחיר נמוך ממחיר שיפוץ (למען האמת זה אלטרנטור שני שהוחלף ברכב בתוך שנה וחצי, וגם לאלטרנטור הראשון הייתה עלות).

 

לי, בגלל בעיות גישה, וגם בגלל שזאת פעם ראשונה שאני מחליף אלטרנטור בעצמי, לקח כמה שעות.

אני מעריץ גדול של הכנופייה, אבל בטוח שבמוסך עם סביבה ייעודית כנראה ייקח פחות זמן. אבל תמיד יש יוצאים מהכלל.

 

ההצעה שלך מאוד הוגנת, וגם חוסכת את העניין של לפרק את האלטרנטור ואז לנסות לשפץ אותו בזמן שהרכב מושבת.

אם הייתי הולך על הכוון הזה, ומכיוון שגם ככה אתה מקבל אלטרנטור משופץ (שלא בטוח מה רמת השיפוץ שלו, אבל אמורה להיות אחריות לשלושה חודשים לפחות) הייתי משכלל את העניין:

גש למקום שמשפץ אלטרנטורים עם הרכב, וספר לו על הבעיה.

בקש לקנות אלטרנטור משופץ, והצע לו פקדון בעבור האלטרנטור שלך.

בצע את ההחלפה, החזר למקום את האלטרנטור שלך וקבל את הפקדון.

 

 

אישית הייתי קונה אלטרנטור מפירוק, מבצע את ההחלפה ומנסה להחליף מסב באלטרנטור התקין שבידך. אין כמו אלטרנטור מקורי.

 

 

איזה מנוע של 206? אני יכול לתת לך מספר רישוי של 206 מפורק שבו האלטרנטור תקין.

 

יכול לתת לך גם אלטרנטור לא תקין שמצריך שיפוץ של קסנטיה, אם אני זוכר נכון הוא מספק 150 אמפר והוא לא מתאים לך.

פורסם
אם היית ממשיך לצטט שורה נוספת מדברי, כתבתי שם את המילה "לשלוח" משמע שכנראה לא משפצים בעצמם.

אבל אין לדעת: סך הכל האלטרנטור תקין, צריך רק להחליף מסב.

אני בעצמי גם חסיד גדול של "עשה זאת בעצמך" וגם החלפתי יחד עם אחי אלטרנטור ברכב שלו, שם הגישה לא הכי פשוטה.

ההבדל הוא שהכנו מבעוד מועד אלטרנטור שקניתי מחבר פורום במחיר נמוך ממחיר שיפוץ (למען האמת זה אלטרנטור שני שהוחלף ברכב בתוך שנה וחצי, וגם לאלטרנטור הראשון הייתה עלות).

 

לי, בגלל בעיות גישה, וגם בגלל שזאת פעם ראשונה שאני מחליף אלטרנטור בעצמי, לקח כמה שעות.

אני מעריץ גדול של הכנופייה, אבל בטוח שבמוסך עם סביבה ייעודית כנראה ייקח פחות זמן. אבל תמיד יש יוצאים מהכלל.

 

ההצעה שלך מאוד הוגנת, וגם חוסכת את העניין של לפרק את האלטרנטור ואז לנסות לשפץ אותו בזמן שהרכב מושבת.

אם הייתי הולך על הכוון הזה, ומכיוון שגם ככה אתה מקבל אלטרנטור משופץ (שלא בטוח מה רמת השיפוץ שלו, אבל אמורה להיות אחריות לשלושה חודשים לפחות) הייתי משכלל את העניין:

גש למקום שמשפץ אלטרנטורים עם הרכב, וספר לו על הבעיה.

בקש לקנות אלטרנטור משופץ, והצע לו פקדון בעבור האלטרנטור שלך.

בצע את ההחלפה, החזר למקום את האלטרנטור שלך וקבל את הפקדון.

 

 

אישית הייתי קונה אלטרנטור מפירוק, מבצע את ההחלפה ומנסה להחליף מסב באלטרנטור התקין שבידך. אין כמו אלטרנטור מקורי.

 

 

איזה מנוע של 206? אני יכול לתת לך מספר רישוי של 206 מפורק שבו האלטרנטור תקין.

 

יכול לתת לך גם אלטרנטור לא תקין שמצריך שיפוץ של קסנטיה, אם אני זוכר נכון הוא מספק 150 אמפר והוא לא מתאים לך.

רשמתי מנוע 1.6

ואין לי בעיה שהרכב יהיה במוסך כמה ימים

PEUGEOT 206XS

פורסם
אני רק תיקון קטן: אלטרנטור מייצר זרם, ויחידת המדידה הבסיסית לזרם היא אמפר שמודדת קולון בשנייה שעובר בחתך המוליך.

AH זאת יחידת אנרגיה למצבר במתח מסוים (למשל 12V).

 

 

צודק צודק

כנראה שביעור חמץ נוזלי (בירות ) ושמש קופחת באמת שילוב כואב, ולא יודע מאיפה הצטרפה לה ה-H :roll:

 

אושריקו לגבי אופן הביטוי של רעשי מיסב הרץ חיפוש ביוטיוב alternator bearing noise

ותמצא תשובה .

פורסם

אם אתה באיזור מודיעין אני אביא לך ב250 ואת הישן שלך תשאיר לעצמך להתאמן עליו( קנה בזמנך הפנוי מייסבים ותחליף לבד)

×
×
  • תוכן חדש...