Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא בשביל חבר, נראה שכל העבודה הזאת מיותרת, אולי אני טועה..

 

הרכב הוא מיצובישי לנסר שנת 90 ומשהו

 

קובץ מצורף, תודה מראש.

 

uploadfromtaptalk1457273094682.jpg

פורסם

הוא אמר לך נראה לו שכל העבודה הזאת מיותרת. אם אתה טוען שלהחליף משאבת מים טימינג ומחזירי שמן זה מיותר אז אני לא יודע מה חשוב בשבילך .... ואף אחד פה יכול להגיד לך מה מיותר ומה לא בלי לראות את הרכב.

פורסם
ושאלה היא?

סליחה שלא הייתי ברור, הכוונה היא שיש נזילה של מי קירור ושמן מנוע, ובמוסך רוצים להחליף את מה שכתוב על הנייר

פורסם

תשאל את המוסך מאיפה הנזילה.

ברגע שיש נזילה ממשאבת מים(מה שהגיוני לפי החלקים שמוחלפים,הרי הנזילה היא לא מהטיימינג), כל רצועת הטיימינג נפתחת על מנת להגיע למשאבה,ואז כבר מומלץ להחליף לחדשה מאחר וזה אותו זמן עבודה(מפרקים ומרכיבים חדשה), עדיף מאשר שעוד חודש הוא יקרע ותצטרך להחליף שוב.

בנוסף,מחזירי השמן מוחלפים כנראה כי שם מקור הנזילה.

בהנחה והחלקים איכותיים המחיר סביר.

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...