Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש שרשור בנושא המכונות, אבל הרבה מאיתנו מתגלחים עם סכיני הפלסטיק החד פעמיים (הגדרה לא נכונה, הם הרי מספיקים ליותר מפעם אחת).

מחיפוש כאן בפורום יש שרשורים ישנים שעוסקים בתחום, אבל מאז זרמו הרבה מים בכיור.

אז קדימה, בואו נעורר נושא כבד וידוע, ונראה מה חדש בתחום:

היכן ניתן לרכוש בזול אבל עדיין באיכות? ברשת, בארץ או על המאדים?

אני בטוח שיש מוצרים איכותיים ויותר זולים מאשר ג'ילט מאך 3 כוח 17 אולטרא סופר טורבו הזרקה.

אני מכיר שיק, לייף ועוד משהו שפעם רכשתי כשנתקעתי, ברשת מַקרו אם מישהו מכיר, רק שאני לא זוכר מה הייתה הסחורה... היה דווקא לא רע.

  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מותג הבית של סופרפארם וג'ילט לסירוגין. בעבר גם שיק קוואטרו שהיה נחמד, אבל נסתם מהר עם שאריות זיפים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ה XBLADE ומותג הבית של סופרפארם זה אותו הסכין, ויחד עם הסכין של שיק הם נופלים באיכותם מהג'ילט.

כל מה שנותר הוא למצוא דיל טוב על הג'ילט ולקנות מלאים. או לקנות בחו"ל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
יש שרשור בנושא המכונות, אבל הרבה מאיתנו מתגלחים עם סכיני הפלסטיק החד פעמיים (הגדרה לא נכונה, הם הרי מספיקים ליותר מפעם אחת).

מחיפוש כאן בפורום יש שרשורים ישנים שעוסקים בתחום, אבל מאז זרמו הרבה מים בכיור.

אז קדימה, בואו נעורר נושא כבד וידוע, ונראה מה חדש בתחום:

היכן ניתן לרכוש בזול אבל עדיין באיכות? ברשת, בארץ או על המאדים?

אני בטוח שיש מוצרים איכותיים ויותר זולים מאשר ג'ילט מאך 3 כוח 17 אולטרא סופר טורבו הזרקה.

אני מכיר שיק, לייף ועוד משהו שפעם רכשתי כשנתקעתי, ברשת מַקרו אם מישהו מכיר, רק שאני לא זוכר מה הייתה הסחורה... היה דווקא לא רע.

ג'ילט פיוז'ן פרוגלייד פאוור.

אחי טס לארה"ב מטעם העבודה פעם בחודשיים/שלושה, ומביא לי ולבן סטוקים של סכיני גילוח.

 

אם אחי לא היה מביא לי סכינים מחו"ל, הייתי חוזר להשתמש בסכיני הגילוח של סופר פארם.

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
פורסם

hydro 5 ביום ביום.

הוא יותר חלק לי מג'ילט בגילוח יומיומי. אם אני לא מתגלח יום או סוף שבוע -ג'ילט משהו power glide. הוא יותר טוב לי כאשר יש קצת אורך. חשוב מאוד ידיות רוטטות לשניהם. זה מאוד משפר את איכות הגילוח.

פורסם

אני משתמש בגי'לט פרוגלייד פאוור, כשנגמרת הבטריה אני מוצא את עצמי עצלן מדי להחליף אותה ויוצא שכמה גילוחים אחר כך אני נשאר בלי הפאוור

בהרגשה שלי זה לא אותו הגילוח, האם יש תחליף ראוי?

לי יש בעיה, אם אני מתגלח כל יום/יומיים העור שלי מתגרה, נהיה אדום ויוצאים לי פצעים, לפעמים אני מקנא באלו שמתגלחים כל יום והעור שלהם חלק.

ולכן אני שואל מנקודת מבט של חיפוש אחר סכין טובה יותר, גם אם זה אומר לשלם קצת יותר.

 

לעצם העניין, בהחלט אני מרגיש את נושא העמידות, הלהבים האלו יקרים מאוד והולכים תוך תקופת זמן קצרה, למיטב זכרוני פעם זה לא היה ככה.

פורסם

תנסה להחליף ג'ל גילוח, עברתי לא מזמן לNIVEA מג'ילט וההבדל עצום.

אני עדיין משתמש בHYDRO 5 של WILKINSON/SHICK שהוזמן מאייביי דרך קישור שפרסמו פה, אפשר להזמין אותם בבזול דרך אייביי יוצא איזה 150 שקל ל17 סכינים ביחד אם הידית הפשוטה.

אודי A4

דימה.

פורסם (נערך)
משתמש ב schick hydro 5 ומזמין להבים מהאינטרנט. יוצא חסכון של 20-30 אחוז בערך.

 

מענין. מהיכן אתה מזמין? אפשר בבקשה קישור או שם מוכר איביי?

כמו כן האם את הידית עצמה להזמין בארץ? היכן?

עריכה אחרונה על ידי ירחמיאל
פורסם

אני משתמש עכשיו קבוע בניוואה, גם הקצף וגם הג'ל. הסנסטיב כמובן. לא הרגשתי איזה שינוי מהגילט.

כל עוד אני שומר על מרחק של מינ 3 ימים בין גילוח לגילוח זה עוד יחסית סביר, פחות מזה ואני לא מפסיק להתגרד והפנים שלי נהיים אדומים כמו עגבניה.

פורסם

גם אני עם hydro 5,סכינים טובים שלא נופלים מגילט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

PHPCLUB שווה לך לנסות לעבור לSAFETY RAZOR , אחרי שהסכינים שלי יגמרו אני בטוח ינסה לעבור.

המון אנשים באינטרנט אומרים שזה לא רק עשירית המחיר אלא גם הרבה יותר נוח ופחות מגרה.

אודי A4

דימה.

פורסם

אני קונה מהסינגפורי באייבי סט של 8 סכינים פרו גלייד פאוור מספיק לי לשנה שלמה מתגלח 3 פעמיים בשבוע.

הטיפ הכי טוב לשמירה על הלהבים הוא לייבש אותם טוב טוב אחרי השימוש.

אני אחרי הגילוח מעביר את הלהב על חתיכת בד של ג'ינס נגד כיוון הסכין אתם לא תאמינו איזה אורח חיים פתאום יש לסכין.


×
×
  • תוכן חדש...