Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הופה.

והיכן כבודו רוכש את הסחורה הזו?

 

את הג'ל הספציפי הזה בדר"כ בסופר פארם במבצעים של 1+1 שנותנים את המחיר המצוטט לעיל. את שאר האביזרים בכל פרפורמיה, כולל כמובן סופר פארם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אגב, לאחר שדיברתי בנושא גם בעבודה, חבר מצא את ה- ג'ילט סנסור שלו במגירה. המכשיר נירכש כשיצא לשוק בתחילת שנות ה- 90, ממש בהתחלה. הוא הניח אותו יומיים בחומץ ביתי והמכשיר ניראה כמו חדש.

מדהים.

כעת הוא מחפש עבורו להבים ואנחנו לא מוצאים; מדובר בדגם סנסור הראשון, ללא אקסל וללא נעליים וברשת מצאנו רק להבי סנסור אקסל.

השאלה היא האם מישהו יודע אם הם יתאימו לסנסור הרגיל (בלי "אקסל")?

או שהאם כל דגמי ה- מאך וכו' הפופולאריים כיום אולי יתאימו?

פורסם

בדיוק ראיתי פרסומת על משהו שנקרא Pro shield חדש של ג'ילט, נזכרתי בשרשור הזה

https://www.youtube.com/watch?v=gJHxTUHrgdw

 

שאלה של אחד המגיבים:

can I use pro shield blades if I have a fusion pro glide power flex ball razo

 

באמת שחשבתי שהוא צוחק עם השם הארוך הזה מסתבר שלא

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

מצחיק, ה-Pro shield הזה זה בדיוק מה שעובד כ"כ טוב עם סכין ה-king of shaves שאני משתמש בו - hyperglide. תהיתי מתי ג'ילט תכניס את הפיתוח הזה אצלה, כי קינג אוף שייבס משתמשים בזה כבר די הרבה זמן.

אגב, כמובן שזה לא יעבוד עם סכינים ישנים, אחרת איך הם יוכלו למכור סכינים חדשים בהרבה יותר כסף? מוח... :-P

 

בכל מקרה, אני כרגע לא חוזר לג'ילט. מתגלח במקלחת בדקה וחצי תחת זרם המים, בלי שום ג'ל או מוס. אם פעם להתגלח היה כאב ראש, היום זה כמעט בלתי מורגש. חסרון יחיד שחומר הסיכוך שמופעל במגע עם מים לא מחזיק יותר ממספר חד ספרתי של גילוחים, כך שצריך להחליף להב פעם בשבוע עד שלושה שבועות, כתלות בתדירות הגילוח שלך (אצלי זה פעם ב-3 שבועות).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אחרי שנים ארוכות שלא הסתדרתי עם אף סכין חוץ מהג'ילט מהמהדורות האחרונות וגם איתם גילוח רק במקלחת עם ג'ל גילוח טוב שוכנעתי לנסות חשמלית מסדרה 7 של פיליפס ושכחתי מה זה סכין. גם איתה אני מתגלח רק רטוב עם סבון על הפנים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

התחלתי להתגלח בשיטה המסורתית עם להב DE.

קניתי ידית של LORD וסכינים של שארק(עוד מעט יגיעו הפדר החדשות).

מגלר פשוט שאני רוצה להחליף אותו

וקערה בכמה דולרים.

אני מתגלח עם משחה ממ זית והגילוח מצויין!

בלי גירוי לעור ובלי פצעים בעיקר באזור הצוואר.

תענוג

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
התחלתי להתגלח בשיטה המסורתית עם להב DE.

קניתי ידית של LORD וסכינים של שארק(עוד מעט יגיעו הפדר החדשות).

מגלר פשוט שאני רוצה להחליף אותו

וקערה בכמה דולרים.

אני מתגלח עם משחה ממ זית והגילוח מצויין!

בלי גירוי לעור ובלי פצעים בעיקר באזור הצוואר.

תענוג

 

האם הידית של LORD טובה? איכותית? ראיתי שהיא מאוד זולה יחסית למתחרים המוכרים.

האם אתה לא נחתך ממנה?

פורסם

לא, היא לא גורמת לי לחתכים. מה שכן אצלי ההברגה קצת הייתה דפוקה מההתחלה אז צילמתי למוכר והוא החזיר לי את הכסף.

ויש נקודה אחת קטנה על הידית שמתפתחת בה חלודה אבל זה כנראה בגלל שהסכין הספציפית שלי דפוקה.

סכין מצויינת למתחילים, אני מתכנן לקנות סכין וינטיג' כלשהי מהארץ אז הסכין של lord מצויינת בשבילי.

תחפש סט שמגיע עם סכינים(כנראה שארק) שהם לא הכי איכותיים אבל עושים את העבודה.

ותקנה גם סכינים של פדר.

 

מה שכן אל תחסוך במגלר, פשרה טובה זה מברשת של פרנקס שיווינג.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
לא, היא לא גורמת לי לחתכים. מה שכן אצלי ההברגה קצת הייתה דפוקה מההתחלה אז צילמתי למוכר והוא החזיר לי את הכסף.

ויש נקודה אחת קטנה על הידית שמתפתחת בה חלודה אבל זה כנראה בגלל שהסכין הספציפית שלי דפוקה.

סכין מצויינת למתחילים, אני מתכנן לקנות סכין וינטיג' כלשהי מהארץ אז הסכין של lord מצויינת בשבילי.

תחפש סט שמגיע עם סכינים(כנראה שארק) שהם לא הכי איכותיים אבל עושים את העבודה.

ותקנה גם סכינים של פדר.

 

מה שכן אל תחסוך במגלר, פשרה טובה זה מברשת של פרנקס שיווינג.

 

 

1. איזה דגם של LORD קנית?

2. למה אתה מחפש וינטג' אם יש לך את ה LORD?

3. ראיתי שיש גם PARKER ב100 שח באיביי... למה לא ללכת על משהו ברמה מלכתחילה?

4. מגלר? אתה מתכוון למברשת... האם באמת יש בה צורך?

פורסם

http://m.ebay.com/itm/250896024751?_mwBanner=1

 

את המוצר הזה בדיוק הזמנתי

סתם רצון אישי

אפשר, פשוט לא חשבתי על האופציה הזו

המגלר יותר חשובה מהסכין.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
  1. מה דעתכם לגבי משחת הגילוח מ ֶמ של קרליין?
  2. מה דעתכם או האם למישהו יש נסיון: www.razorpit.com ?

 

אני משתמש רק במשחת גילוח.

מנסיון עם ממ, ממ זית וניוואה, הניוואה הכי טובה וכיש אותה במבצעים ב12 שקל (בחצי חינם) אני קונה 4. המ.מ. זית הירוקה אחריה ובסוף ממ הרגילה אותה אני קונה רק אם אני לא מוצא אחת מהאחרות.

אבל מצד שני, כשנגמר, אני מתגלח עם סבון רגיל אז אולי אני לא מוסמך לחוות דעה על רמת הסיכוך של משחת גילוח:wink:

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם (נערך)

ממ המקורית זה יצהר ההיסטורית. השתמשתי בה בטירונות, עם מכשיר גילוח קומפקטי מתוצרת סין, מהימים שסחר ישראלי סיני היה דבר חריג ביותר. אני חושב שהמכשיר עדיין נמצא אצלי באיזה קופסת מזכרות ואם אתקל בו אעלה תמונה לכאן.

די הופתעתי לפני כמה חודשים לגלות שהמשחה של ממ עדיין קיימת על המדפים.

אישית, חוץ מהטירונות ותקופה קצרה שבה הילדים היו מתעוררים מהרעש, אני מתגלח במכונה חשמלית. אבל יש לי שלושה בנים שמעדיפים גילוח בסכין, משתמשים בסכיני ג'ילט פיוז'ן רגילים או פרוגליד (שניהם מתאימים לידית) וחפיסה של 24 סכינים שקניתי לפני שנה - שנתיים עדיין רחוקה מלהגמר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...