Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה לסכינים כמו פעם.

זה בערך התהליך

הערכה הראשונית יחסית יקרה, כאן שווה להשקיע בידית טובה שתספיק לכול החיים כנל מברשת טובה שתספיק למלא זמן, הסיכינים עצמם עולים גרושים אפשר להחליף לסכין חדשה כול גילוח בלי להרגיש בעלות בכלל אקא 100 סכינים עולות סביבות 30 שקל.

מבחר החברות כאן מטורף, יש לך איזה 100 חברות שמייצרות ידיות ועוד אותה הכמות לסכינים, הם כולם באותו הסטנדרט זאת אומרת שאפשר לקחת ידית מחברה א ולשים סכין מחברה אחרת.

המבחר של הקרמים למיניהם גם עצום.

 

הרעיון מאחורי זה שכול סכין גורמת לגירוי מסויים בעור, אקא 5 סכינים מגרות את העור פי 5 מסכין אחת.

בעבר דנו על זה בפורום למיטב זכרוני שווה לחפש את השרשור היעודי.

אודי A4

דימה.

  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם



אייל תודה, אנסה. הג'ינס זה כדי לייבש ?

 

בגדול כן , הרי המתכת מתחמצנת עם המגע של המים .בשימוש עם הג'ינס הסכין נעשית פחות כהה ייבוש.

פורסם

hyperglide של king of shaves.

כשמתגלחים בתדירות של יותר מפעם בשבוע לא צריך להשתמש בכלל בג'ל. מתגלחים תוך כדי המקלחת ברבע מהזמן וכל עוד מחליפים סכין בתדירות מספיק גדולה, אין שום גירויים של העור. אם צריך יש להם גם ג'ל מסוגים שונים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מותג הבית של סופרפארם. קונה חמישייה ב25. מוצר מצוין. לא נופל מגילט

 

ניסיתי פעם, זה אחד הסכינים הגרועים ביותר שיצא לי להתגלח אתם.

לצערי, טרם מצאתי תחליף הולם לג'ילט.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

Hydro 5 של Schick. קיוויתי שכשהם ייכנסו רשמית לישראל הם יורידו את ג'ילט קצת מעץ המרשרשים, אך במהרה התברר שרמות המחיר מאוד דומות לאלו של ג'ילט, אך לטעמי מציעים עמידות ואיכות גילוח טובה יותר.

פורסם

תודה עבור התגובות, אבל לא הסברתי עצמי ממש טוב (ניגוד בין הכותרת לבין כוונתי): הכוונה הייתה לסכין גילוח טוב, אבל גם במחיר טוב.

כפי שכתבתי בפתיח, אני יודע שיש סכין ג'ילט מפולצן שיודע גם להכין קפה ולטוס לירח. אין ספק כמובן, שהוא עושה את העבודה הכי טוב מכולם. הענין הוא שאני בטוח שיש רבים מאיתנו שמעונינים בתחליף טוב, אבל במחיר שפוי.

עד כה הבנתי שסכין שיק שרוכשים באי-ביי הוא המועד נכון לעכשיו. את לייף של הפארם גם ניתן להכניס לרשימה של הפתרון.

פורסם

שיק אקזקטה 2 סנסיטיב נהדרים. מחליף יחידה כל שבוע בשימוש יומיומי.

 

גל גילוח של ניוואה סנסיטיב ותחליב אחרי גילוח ניוואה סנסיטיב.

 

הסכינים בערך 20 שח לעשיריה, גל 20 ליחידה ותחליב 35 ליחידה.

 

עם ההרכב הזה גילוח יומיומי הוא לא עניין בוער...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
שיק אקזקטה 2 סנסיטיב נהדרים. מחליף יחידה כל שבוע בשימוש יומיומי.

 

גל גילוח של ניוואה סנסיטיב ותחליב אחרי גילוח ניוואה סנסיטיב.

 

הסכינים בערך 20 שח לעשיריה, גל 20 ליחידה ותחליב 35 ליחידה.

 

עם ההרכב הזה גילוח יומיומי הוא לא עניין בוער...

 

הופה.

והיכן כבודו רוכש את הסחורה הזו?

פורסם (נערך)
הכוונה לסכינים כמו פעם.

זה בערך התהליך

הערכה הראשונית יחסית יקרה, כאן שווה להשקיע בידית טובה שתספיק לכול החיים כנל מברשת טובה שתספיק למלא זמן, הסיכינים עצמם עולים גרושים אפשר להחליף לסכין חדשה כול גילוח בלי להרגיש בעלות בכלל אקא 100 סכינים עולות סביבות 30 שקל.

מבחר החברות כאן מטורף, יש לך איזה 100 חברות שמייצרות ידיות ועוד אותה הכמות לסכינים, הם כולם באותו הסטנדרט זאת אומרת שאפשר לקחת ידית מחברה א ולשים סכין מחברה אחרת.

המבחר של הקרמים למיניהם גם עצום.

 

הרעיון מאחורי זה שכול סכין גורמת לגירוי מסויים בעור, אקא 5 סכינים מגרות את העור פי 5 מסכין אחת.

בעבר דנו על זה בפורום למיטב זכרוני שווה לחפש את השרשור היעודי.

 

1.לא מפחיד אותך להשתמש עם סכין כזו?

2. אני עם XBLADE ו מאך5 ומאך3 ואני חושב שה מאך3 הכי טובים לי. ב5 וב X הזיפים נתקעים בסכין וצריך כל שניה לנקות אותה.

 

בנוסף יש לי גם מכונה של פיליפס ישנה שמגלחת טוב אבל קורעת את העור.

עריכה אחרונה על ידי chenrp
פורסם
הכוונה לסכינים כמו פעם.

זה בערך התהליך

הערכה הראשונית יחסית יקרה, כאן שווה להשקיע בידית טובה שתספיק לכול החיים כנל מברשת טובה שתספיק למלא זמן, הסיכינים עצמם עולים גרושים אפשר להחליף לסכין חדשה כול גילוח בלי להרגיש בעלות בכלל אקא 100 סכינים עולות סביבות 30 שקל.

מבחר החברות כאן מטורף, יש לך איזה 100 חברות שמייצרות ידיות ועוד אותה הכמות לסכינים, הם כולם באותו הסטנדרט זאת אומרת שאפשר לקחת ידית מחברה א ולשים סכין מחברה אחרת.

המבחר של הקרמים למיניהם גם עצום.

 

הרעיון מאחורי זה שכול סכין גורמת לגירוי מסויים בעור, אקא 5 סכינים מגרות את העור פי 5 מסכין אחת.

בעבר דנו על זה בפורום למיטב זכרוני שווה לחפש את השרשור היעודי.

יש חברות מומלצות?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

chenrp היה מפחיד בפעם הראשונה אבל אז הבנתי שזה שטויות והסיכוי להיחתך בערך זהה לסכין סטנדרטית.

ההבדל היחיד בין גילוח בעזרת סכין כזאת לבין גילוך בעזרת סכין 5 להבים מודרנית זה שכאן אתה צריך לשמור על זוית 30 מעלות בין הסכין לפנים ובמתקן מודרני הזווית מתכווננת אוטומטית.

במתקנים טובים אף אפשר לכוון עד כמה הסכין בולטת ככה שטכנית אתה יכול לכוון את הלהב לבלות אף פחות מג'ילט סטנדרטי.

 

yotams4 אני עדיין לא ביצעתי מעבר לזה, בינתיים בשביל להבין אם זה מתאים לי או לא קניתי סט בסיסי של WILKINSON

זה המוצר http://www.ebay.com/itm/Wilkinson-Sword-CLASSIC-SHAVE-SAFETY-RAZOR-with-5-Double-Edge-Blades-/321994545915?hash=item4af85edafb:g:iWMAAOSw9mFWJh-~ אפשר למצוא ביותר זול.

אחרי שיגמרו לי הסכינים של המתקן שלי HYDRO 5 אני כבר יקנה ידית נורמלית, כמו שציינתי המבחר מטורף ועוד לא יצא לי לחקור לעומק.

אודי A4

דימה.

פורסם

במתקנים המודרניים אקא ג'ילט/שייק ושאר המותגים בעלי 3-5 להבים, הלהב עצמו תמיד נשאר בזווית 30 מעלות לעור.

במתקן שאני הצעתי לנסות אקא סכין בטיחותית באם לא תשמור על 30 מעלות זה פשוט לא יגלח.

 

למי שאוהב ריגושים בחיים אני ממליץ לנסות סכין לא בטיחותית, סכין ישרה.

זה עוד יותר חסכוני כאן משתמשים בחצי מהלהב הכפולה של הסכין הבטיחותית, אבל אם הזווית לא תהיה 30 מעלות זה כנראה יגמר רע :)

אודי A4

דימה.


×
×
  • תוכן חדש...