Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

איזה לינק? דובר פה רבות על סוג הסכין המדוברת ואחרי שהזמנתי וניסיתי במשך כשבועיים אני מצטרף לממליצים.

עריכה אחרונה על ידי yotams4

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

ואללה עכשיו כשאני במחשב אני גם רואה את הלינק... כנראה משהו אוטומטי\

בכל אופן אחרי שראיתי כמה סרטונים + גילוח לאחר מקלחת חמה אני ממש מרוצה

עריכה אחרונה על ידי yotams4

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

קניתי ערכה עם מברשת קערה סטנד וסכין מעלי אקספרס בכלום כסף... משתמש בינתיים בסכינים שהגיעו עם הערכה לא זוכר את השם אני בעבודה. עושה עבודה מצויינת. אהבתי את הקטע של להחליף להב של חצי שקל בלי רגשות אשם. עוברת על העור כאילו אני מגלח על עור חלק.

עריכה אחרונה על ידי yotams4

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

http://www.aliexpress.com/item/WEISHI-Safety-Razor-Aluminum-alloy-2003-M-with-black-ACRYLIC-shaving-brush-stand-40PCS-blades-Bowl/32421155264.html

 

שוב, זה הכי זול מכל דבר, רק בשביל הניסיון, הסכין מאלומיניום ולא מנירוסטה, המברשת סינטטית ולא משיער גירית, והקערה קטנה מאוד. אבל אני לא רואה צורך לשדרג כרגע, הכל עובד מצוין. יותר טוב מהג'ילט 5 סכינים עם הרטט שלי.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

יפה.

איך הפנים שלך אחרי? כמו אחרי הפצצה או שהתרגלת מהר? אני הבנתי שיש צורך לשנות הרגלים ולדעת דברים קריטיים, כמו למשל את הזוית הנכונה של ההחזקה כנגד הפנים. שונה מאשר בפלסטיקים.

תוכל לפרט? כמו כן איזה קצף או איזו משחה?

פורסם

כן צריך להתרגל לא להפעיל לחץ בכלל ולתת למשקל הסכין לעשות את שלה, קווים קצרים וישרים בלבד, "להפוך" את המשטח שאתה מגלח לישר על ידי מתיחה עם הידיים או כל מיני טריקים אחרים (מתיחת הגידים בצוואר למשל) ממליץ לראות סרטונים ביוטיוב How to shave with a safety razor. כמה ימים ראשונים עשיתי רק את הצוואר כדי לתפוס את העניין ואת הפנים עם סכין רגיל, אחרי שהתרגלתי חד משמעית יש פחות גירוי, אבל זה גם בגלל שעכשיו אני מתגלח אחרי מקלחת בערב או שם מגבת עם מים רותחים על הפנים ולוקח את הזמן עם המריחה של הג'ל עם המברשת - טיפים שלקחתי מהסרטונים.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

כל עוד שומרים על כללי הטקס, אחרת בלאגן.

 

מעדכן שרכשתי אמש ג'ל גילוח ניוואה לעור רגיש (הלבן) במחיר 43 שח לשני מיכלים. סופר פארם העלו את המחיר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...