Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את ענין מרכך השיער ניסיתי פעם ולא ממש דיבר אליי.

הוא כבד ומיד "סותם" את הלהבים, מתיישב ביניהם. לא אהבתי.

אני כמובן לא מתכוון למברשת עם שיער גירית אלא אחת פשוטה. בסופר אצלנו - אין.

המברשת מקציפה את המשחה לרמה הרצויה.

פורסם

איך יחסום את הלהבים אם יש רק להב אחת...

מברשת פשוטה (יש המלצה להשתמש במברשת סינטטית איכותית זולה יותר משיער גירית לא איכותי), עולה בסופר המקומי כ10 שקלים.

אם תרצה, אקנה לך ואם אתה באיזור יקנעם תקבל מברשת חדשה!

פורסם

קניתי מברשת של פרנקס שיווינג והיא מצויינת לפי דעתי הלא מנוסה.

מחיר לא ממש גבוהה

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אומרים שלהקציף את הפנים למשך כ2 דקות עם מברשת עוזר להחדיר את הסבון דרך שכבת העור העליונה עד לזקיק השערה וגורם לגילוח יותר חלק ויותר קרוב

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
איך יחסום את הלהבים אם יש רק להב אחת...

מברשת פשוטה (יש המלצה להשתמש במברשת סינטטית איכותית זולה יותר משיער גירית לא איכותי), עולה בסופר המקומי כ10 שקלים.

אם תרצה, אקנה לך ואם אתה באיזור יקנעם תקבל מברשת חדשה!

 

ראשית - תודה רבה.

שנית - מברשת מיועדת למשחת גילוח ואין קשר בעצם לסוג הסכין.

פורסם

על פי המדבקה - סופר מאי מרקט.

ממוקמים בחיפה קריות ועכו.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

הזמנתי כרגע סכין של LORD שהומלץ (מגיע גם עם להבי LORD וגם עם להבי SHARK) ו100 להבים של DERBY EXTRA, נראה מה מהם יותר טוב.

 

כולי התרגשות ותקווה שזה הפתרון!

יש משהו מומלץ יותר מהסכין של LORD ? לא בא לי לזרוק 50 שקל על סכין ואז אחרי תקופה לקנות סכין נוספת.

פורסם

יש הרבה פורומים (!) בחו"ל שמתעסקים בנושא הגילוח הגברי.

ממש התפלאתי.

שם תוכל למצוא המלצות לסכינים שהם ברמה גבוהה מ- לורד המצרית (שאגב הם בסדר גמור, רק יש קצת תלונות על איכות ההרכבה) בסכומים של 40-80 ש"ח.

ביום א' אוכל להעלות כאן לפחות 2 כתובות לפורומים כאלה.


×
×
  • תוכן חדש...