Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמובן 24 סכינים. ג'ילט. כרגיל, לא לגמרי שולט במקלדת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מקפיץ מהאוב.

אחרי הרבה חתכים, עצבים, ובכלל מרמור על העלות של סכיני הגילוח של hydro 5 שמחזיקים לי 3-4 גילוחים וקשים לניקוי שוטף (אגב, גם דרך איביי הסכינים התייקרו לאחרונה).

רכשתי סכין גילוח DE של merkur מדגם 39c בעלות 66 דולר (חד פעמית). בנוסף נרכשה מברשת משיער גירית+קערה ומעמד דרך איביי במחיר 37 ש"ח (אני יודע שזה אמור לעלות יותר והמוכר מבטיח שזה 100 אחוז שיער גירית ויש לו top rated seller והמברשת קטנה).

אני מחפש להבים טובים מסוג DE. את להבי merkur די קשה להשיג. האם מישהו משתמש בלהבים מחברה אחרת ויכול להמליץ? איפה אפשר להשיג להבים כאלה בארץ?

עריכה אחרונה על ידי matanfr
פורסם

משונה, מתן. כל להב של Hydro 5 שורד לי יותר מחודשיים. גילוח של אחת לשלושה-ארבעה ימים (זיפים צפופים ונוקשים). היחידים שהצליחו להתקרב לרמת השרידות שלו היו הלהבים של מאך 3 (לא דורבו ולא המתקדמים והיקרים יותר. מאך 3 הישן והטוב).

פורסם (נערך)

אני מתגלח פעם בשבוע, לפיכך יוצא לי להחליף סכין פעם בחודש. אחרי 2-3 גילוחים הפס כבר דוהה והסכין יותר "מתנגדת" ומתחיל גירוי וחתכים. הזיפים שלי לא צפופים אבל נוקשים, שלא לדבר על כך שהסכין מתמלאת בזיפים שמאוד קשה להוציא אותם מבין הלהבים והיעילות שלה יורדת. הלהבים של מאך 3 היו גרועים יותר, אחרי שעברתי להידרו 5 היה שינוי אבל הסכינים פשוט נגמרות בקצב וגם המחיר שלהן באיביי מטפס. כנראה שאיכות הייצור של hydro 5 לא משהו, אין לי הסבר אחר לכך שהסכין פשוט מפסיקה לגלח כמו שצריך.

לגבי הסכין שרכשתי-קראתי ביקורות טובות על ה merkur 37c אבל מכיוון שאני שמאלי ויש לי כפות ידיים גדולות יחסית, המליצו לעבור לאח הגדול והכבד יותר של הסכין הנ"ל- merkur 39c, שהיא גם נוחה יותר לשמאליים וגם הידית שלה יותר ארוכה וטובה לתפיסה. לא סתם הכינוי של ה39c הוא "sledgehammer".

עריכה אחרונה על ידי matanfr
פורסם

פדר אחלה סכינים.

אולי מומלץ להחתחיל בשארק וכאלו.

תקנה את אחת מהעסקאות חבילה שיש באיביי של הסכינים.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
אני מתגלח פעם בשבוע, לפיכך יוצא לי להחליף סכין פעם בחודש. אחרי 2-3 גילוחים הפס כבר דוהה והסכין יותר "מתנגדת" ומתחיל גירוי וחתכים. הזיפים שלי לא צפופים אבל נוקשים, שלא לדבר על כך שהסכין מתמלאת בזיפים שמאוד קשה להוציא אותם מבין הלהבים והיעילות שלה יורדת. הלהבים של מאך 3 היו גרועים יותר, אחרי שעברתי להידרו 5 היה שינוי אבל הסכינים פשוט נגמרות בקצב וגם המחיר שלהן באיביי מטפס. כנראה שאיכות הייצור של hydro 5 לא משהו, אין לי הסבר אחר לכך שהסכין פשוט מפסיקה לגלח כמו שצריך.

לגבי הסכין שרכשתי-קראתי ביקורות טובות על ה merkur 37c אבל מכיוון שאני שמאלי ויש לי כפות ידיים גדולות יחסית, המליצו לעבור לאח הגדול והכבד יותר של הסכין הנ"ל- merkur 39c, שהיא גם נוחה יותר לשמאליים וגם הידית שלה יותר ארוכה וטובה לתפיסה. לא סתם הכינוי של ה39c הוא "sledgehammer".

מאיזה ארץ קנית אותם? הסכינים תוצרת גרמניה אמורים להיות קצת יותר איכותיים.

פורסם
קניתי לאחרונה סכין גילוח חשמלי של פיליפס. גאוני.

 

61b2cbcfb7fcc2188a6de03d9ada3985.jpg

10ad1d6ada06e98cd7ff3aaef006a9dd.jpg

בנצי, אתה משתמש איתו לעיצוב זקן או לגילוח קרוב?

אם לגילוח קרוב, האם יוצא ממש חלק?

זיפי השיער שנחתכים לא מלכלכים את כל משטח השיש?

ואם תוכל לפרט קצת...

תודה

פורסם

מתן, אם אתה מחליף את הלהב אחרי 4 גילוחים - אתה מתגלח לא נכון.

צריך להתגלח כשהעור רך וגמיש, ולא יבש וקר. הבחירה של החומר איתו אתה מתגלח גם כן חשובה לא פחות כי זה מה שימנע גירויים וכו'. אני אישית לאחרונה גיליתי שיטה מצויינת לגילוח - מורחים על הפנים קרם לחות שומני כלשהו (מומלץ משהו איכותי לגבר) וזה פשוט גורם לסכין להחליק על הפנים ולא פוצע בכלל. אני מתגלח 4-5 פעמים בשבוע וסכין מחזיקה לי בכיף חודשיים.

פורסם

אני תמיד מתגלח לאחר מקלחת חמה כך שהעור בהחלט רך וגמיש :lol:

הג'ל גילוח שלי הוא גם של שיק, אבל זה לא משנה באיזה ג'ל אני משתמש-הסכינים מפסיקים לגלח אחרי 4 גילוחים, בערך חודש.

פורסם
בנצי, אתה משתמש איתו לעיצוב זקן או לגילוח קרוב?

אם לגילוח קרוב, האם יוצא ממש חלק?

זיפי השיער שנחתכים לא מלכלכים את כל משטח השיש?

ואם תוכל לפרט קצת...

תודה

גילוח חלק לגמרי, כמו סכין גילוח רגיל אני דופק אותו בכיור ומנקה את הזיפים.

יש לי עור ממש רגיש ומבחינתי זה הדבר הכי טוב שניסיתי עד עכשיו, גם אחרי מקלחת.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...