Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מאז ומתמיד רק גילט. כי אני פשוט לא משחק עם חיקויים סינים בשנקל וחצי שאני עובר לי עם תער על הפרצוף :-D

עריכה אחרונה על ידי Tsachi89

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מאז ומתמיד רק גילט. כי אני פשוט לא משחק עם חיקויים סינים בשנקל וחצי שאני עובר לי עם תער על הפרצוף :-D

 

שנים השתמשתי בסכינים שלהם, עד שגיליתי את שיק קוואטרו ואח"כ את ה- Hydro 5.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
כל חברת merkur מעולה. ויש גם ידית מתכוונננת באלי אקספרס.

 

Adjustable Safety Razor Qshave Mens Shaving Double Edge Classic Safety Razor Blade Exposure Six Levels 1 handle

http://s.aliexpress.com/fQJzq2IJ

(from AliExpress Android)

 

המוצר בלינק שווה משהו? אני מגלח רק את החלק העליון של הלחיים ע"ב יומי ובגלל שאני שומר על "מתאר" מסויים קשה לעשות את זה עם, לדוגמה, סכינים של 5 להבים (קשה לדעת מתי הלהב התחתון מגיע ל"גבול" של הזקן). המוצר הזה יכול לענות על הצורך הזה? מגלח כמו שצריך?

פורסם

לפעמים עם כזה, לפעמים עם כזה.

ולפעמים עם מכונה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
המוצר בלינק שווה משהו? אני מגלח רק את החלק העליון של הלחיים ע"ב יומי ובגלל שאני שומר על "מתאר" מסויים קשה לעשות את זה עם, לדוגמה, סכינים של 5 להבים (קשה לדעת מתי הלהב התחתון מגיע ל"גבול" של הזקן). המוצר הזה יכול לענות על הצורך הזה? מגלח כמו שצריך?

עובד אחלה .

אתה יכול לכוון כמה אגרסיבי אתה רוצה אותו.

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם
הגעתי הביתה ומצאתי אותו בשני חלקים, כנראה זה נפל

בכל מקרה זה לא היה אמור לקרות ..

 

יש דעות על הסכין המתכווננת ? נראית טוב, השאלה אם שווה או שעדיף מרקיור ?

אני לא יודע איך המרקיור אבל רכשתי את החיקוי הסיני

אני מרוצה ממנו .

המכשיר עצמו כבד ונוח לי ביד, וזה אחלה מבחינתי.

אפשר לכוון את המרווח לסכין וזה משפיע על מידת האגרסיביות.

אגרסיבי = לא סלחני. אבל זה תלוי בset-up שלך.

שנה שעברה רכשתי ב22 ש"ח

Shave.gif

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם
אני מאז ומתמיד רק גילט. כי אני פשוט לא משחק עם חיקויים סינים בשנקל וחצי שאני עובר לי עם תער על הפרצוף :-D
כשאתה מתנסה בפתרונות אחרים, זולים יותר או פחות, אתה מבין עד כמה המוצרים של ג'ילט הם סופר בינוניים. אפילו ה M6 של Life מסופר פארם לדעתי מוצלחים יותר מהפיוז'ן מבחינת עמידות הסכין ונוחות הגילוחה.

 

Sent from my OnePlus 6T


×
×
  • תוכן חדש...