Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני בורכתי בזיפים קשים ורעים.

 

כשאני לא מתגלח שבוע ומעלה אני צריך לעבור על הכל עם מכונה, יש לי מכונת תספורת עדינה כזאת שקניתי לפני חמש שנים, עמידה למים שעובדת מצויין גם עכשיו, היא יוצאת מהארון כשאני צריך להוריד את הזקן ואין לי סבלנות לעבור על הכל לאט עם הסכין של פיליפס.

 

אני חייב לעדכן שהפיליפס עדיין עובדת מצויין מחודש אוגוסט, עדיין עם הראש המקורי.

 

ובדיוק בגלל זה, עברתי לסכין DE RAZOR.

לא משנה איזה סוג שיער יש לך, ה DE RAZOR מוריד הכל.

  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ובדיוק בגלל זה, עברתי לסכין DE RAZOR.

לא משנה איזה סוג שיער יש לך, ה DE RAZOR מוריד הכל.

 

לא צריך מיומנות מיוחדת להשתמש ב-

DE RAZOR?

פורסם
לא צריך מיומנות מיוחדת להשתמש ב-

DE RAZOR?

כן, אבל זה לא קשה.

יש המון סרטונים ב YOUTUBE ואם אתה רוכש ידית לא אגרסיבית כמו LORD למשל, יהיה לך יותר קל ללמוד.

פורסם
לא צריך מיומנות מיוחדת להשתמש ב-

DE RAZOR?

לא כמו שחושבים, אתה לא יכול לחתוך את עצמך (בקלות, אם תתאמץ ממש תחתוך את עצמך גם עם סכין חמאה) מקסימום תחזיק בזווית שהיא לא תוריד כלום.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

בעצם .מה המיוחד בה (חוץ מהמחיר) ,למה בעצם אתם ממליצים דווקא עליה? היא טובה גם לזיפים קצרים? סליחה על הבורות שלי.. אבל מה זו ידית אגרסיבית?

עריכה אחרונה על ידי URSH
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
רגע, יש לי חתיכת "סבון" בצבע לבן שהוא לפוליש עדין מאוד, מריחה שלו על הגינס ואז אני ממש משחיז ככה את הסכינים?

אחלה אחלה שרשור. תודה. נירו כל כמה ימים אתה מבצע השחזה ג'ינס ומה הפרוצדורה עם חיטוי אלכוהול ולמה זה טוב ? תבורכו...

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם
אחלה אחלה שרשור. תודה. נירו כל כמה ימים אתה מבצע השחזה ג'ינס ומה הפרוצדורה עם חיטוי אלכוהול ולמה זה טוב ? תבורכו...

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פעם-פעמיים בשבוע כי אני מתגלח כל בוקר.

 

לגבי החיטוי באלכוהול, זה רק לצורך הניקוי.

פורסם

יותר מידי התעסקות. השיטה שלי:

הורד את הזקן עם מכונת גילוח לשיער או קוצץ פיאות.

הורד כל מה שנשאר ע"י מכונת גילוח.

מרח אפטרשייב קרם.

הסוף.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

אני אישית לא הסתדרתי עם ה- Safety Razor כנראה שהלהב שהזמנתי היה חלש מדי+הידית קצרה מדי.

חשבתי פעם לנסות Merkury או משהו יותר חזק.

בינתיים עם Schick Hydro 5 כבר כמה שנים ואני מסתדר איתה מעולה.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...