Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה נכון וכך גם רשום בכל מיני מקומות ברשת, אבל יש גם חסרונות:

1. פינוי הלהב המשומש. זה מסוכן.

2. אין מכסה הגנה על הסכין כשהוא מורכב. גם מסוכן.

3. שינוי כל מה שידענו לגבי זוית הגישה אל העור, אחרת ה- DE יקרע לנו את הפרצוף.

 

1. זה נכון אבל לא כזה קריטי. מוציאים בזהירות ומניחים בנייר או בכלי כלשהו.

2. לא מדוייק. הסכין לא ממש בולטת. מה גם שיש סטנדים שמוכרים באיביי ממש בזול.

3. שוב לא מדוייק. תלוי בסכין ותלוי בידית. אצלי ב LORD L6, היא ממש לא מפחידה. מתגלחים כמעט כמו בג'ילט הרגילה, אך ללא צורך בהפעלת לחץ על העור.

  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה מענין.

הסטנד הזה הוא רק מעמד תליה לסכין, או שהוא באמת מונע מגע מקרי או לא זהיר עם הראש?

עדיין, מה שמיכה רשם כאן גם מענין.

כולם לרוץ ולחפש את הסנסור הישן שלהם...

פורסם

רק סטנד. לא מונע דבר. אבל למה שתגע בסכין תלוייה ככה סתם?

 

חברים כל אחד וההעדפה שלו.

אני חושב שלי הג'ילט מאך3 הייתה מצויינת. אבל 4 סכינים עלו 40 שח בערך. סכין החזיקה לי חודש כי לא התגלחתי כל יום.

ועם החדשה שעולה לי 30 אגורות לסכין... החזיקה גילוח חמישי בכיף.

פורסם

עד שלא תנסה לא תבין איזה גילוח מצויין ה de נותן.

אף פעם לא חשבת למה צריך פס לחות?

הסכינים המרובות עושות גירוי והפס מונע את זה(בערך)

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

מעדכן כי השתמשתי בידית של ה10 שקלים. כמובן שהיא לא ברמה של ה lord אבל היא עשתה את העבודה יפה מאוד! רכשתי ב10 שקלים סכינים מאוד מאוד חדים. מעבר ללא לחץ על העור והכל חלק! מדהים!

פורסם

אילו סכינים יש לך? אני משתמש בDORCO שהגיע עם הסכין למרות שהן מקבלות ביקורות בינוניות מינוס (כמו הפרסונה הישראליות) אבל אני לא רוצה להזמין feather או shark עד שאני אסיים את ה40 יחידות שהגיעו עם הערכה כי הן מגלחות טוב אז אני לא רואה סיבה

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

יש לי 10 יחידות של

פרסונה הישראלית. דווקא מאוד חדות יחסית לסכין שקיבלתי עם ה LORD.



הזמנתי עוד 100 יחידות של SHARK. אבדוק אותם כשיגיעו.

פורסם

במבחנים שאני ראיתי פרסונה ממקומת איפהשהו באמצע-אמצע תחתון של הטבלה ושארק ופדר מככבים

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

האמת שאני חשבתי להתפשר על פרסונה או כל חברה אחרת. אבל בעוד כמה אגורות מקבלים פדר ולפי דעתי לא שווה להשקיע בחברה אחרת.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

נכון פדר הכי חדות בוודאות לפי מה שקראתי אך לא מומלצות לבעלי עור רגיש/לא מנוסים. הבנתי שהלהבים של ג'ילט 7 o'clock מציעים פשרה מצוינת בין חדות לידידותיות

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אני בגילוח הרביעי שלי השתמשתי בפדר, אני ממליץ לא משנה באיזה סכין אתה משתמש עכשיו, לקנות כמה יחידות של פדר. גילוח מצויין

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

ראשית עידכון קל: דוא"ל אל קרליין שמשווקים את משחת ה- ממ ומיד נשלחו אליי 2 שפורפרות חדשות בדואר + התנצלות לאקונית (מיקרה המשחה הפגומה שקניתי). הם בסדר.

 

שנית - היכן לרכוש מברשת גילוח?

אני מתכוון מיידית כאן בארץ, אין לי סבלנות לחכות למשלוח מחו"ל... (אני אגב מהמרכז).

מצאתי ב- זאפ הכי זול 170 ש"ח.

תגידו - זה נורמלי? אלו המחירים? ועוד אצל אחד שמכנה עצמו "ביליג" (זול, בגרמנית...).

אח"כ המחירים מרקיעים עד אזור ה- 900 ש"ח. מישהו מת?

למה אי אפשר פשוט להיכנס לאיזה סופרפארם ולקנות משהו סביר במחיר סביר...

פורסם

כן זה המחיר לשיער גירית Old school אורגינל. זה החלק הכי יקר בערכה בגלל זה לא קניתי מברשת אמיתית עדיין. אני עדיין לא מבין איך לא עשיתי את זה קודם, קניתי ערכה שלמה בפחות ממה שעולה רק סכינים לג'ילט שלי וקיבלתי 40 להבים במתנה שיחזיקו הרבה יותר מהג'ילט

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

לא רואה צורך במברשת כלל וכלל. (ראיתי מברשת פשוטה ב10 שקלים בסופר המקומי)

מה שכן, יש האומרים שכדאי להשתמש במרכך שיער הכי זול שיש במקום קצף גילוח. נסו!

עריכה אחרונה על ידי chenrp

×
×
  • תוכן חדש...