Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדכן שוב למען המתלבטים. אחרי ששכללתי את הטכניקה עברתי להתגלח באופן יום יומי, אחרי שבגלל גירויים בעור (רגיש) הייתי מתגלח פעם ביומיים-3. מתגלח עכשיו כל ערב עם פחות גירוי מצטבר מלפני. אחלה דבר, צריך למצוא את הסכין של סבא שלי במחסן איפהשהו :)

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה מגלח בשלוש השלבים(ישר, נגד הכיוון, ועל הצד) אפשר להתגלח פעם ביומיים אם אין לך צמיחה חזקה

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אגב משחת גילוח, קניתי את ה- ממ וכבר חיכיתי להתגלח איתה.

נירגש התחלתי את התהליך החגיגי ומה שיצא משם היה נוזלי ומסכן. המשחה לא ממש משחה והיא הייתה מלווה במין נוזל. האם אני מבין נכון שקניתי מוצר מקולקל - ואז אלך להחליפו, או שזה המוצר וכך צריך להיות? הוא בקושי הקציף, אגב.

הפעם האחרונה שלי עם המשחה הייתה לפני עשרות שנים כך שאני לא זוכר מה צריך להיות.

פורסם

את הממ זית מקציפים עם ממש מעט מים. אני מעדיף להקציף על יבש ואז להוסיף ממש קצת מים.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

ככל הנראה המוצר שלך מקולקל, המשחה אמורה להיות עם מרקם כמו של משחת שיניים.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אני כבר זמן מה מסתכל על השרשור המענין הזה.

לי יש ג'ילט סנסור רגיל, מהראשונים שיצאו לשוק לפני כ- 25 שנים, אחלה מוצר, ידית מעולה ממתכת.

אני רוכש עבורו סכינים מתוצרת פרסונה ארה"ב, שלושה להבים ופס סיכה (יש שם בנוסף עוד איזה פס, אולי גומי?) = Personna Tri flex.

אני רוכש היכן שיש מבצע או הכי זול, איביי או אמאזון. יוצא לי בד"כ בין 4 ל- 7 ש"ח ללהב.

מאד מומלץ, הגילוח יוצא מעולה ושלושת הלהבים הם מעל ומעבר, למעשה אני די חושב שהפרסונה הללו נותנים תוצאות טובות יותר מאלה של ג'ילט המקוריים שהשתמשתי בזמנו.

פורסם

3 להבים זה מספיק... אבל מה שמנסים להגיד כאן כמה אנשים, זה שלהב אחד של SAFETY RAZOR מספיק ויותר חד אפילו. והרבה יותר זול.

פורסם

זה נכון וכך גם רשום בכל מיני מקומות ברשת, אבל יש גם חסרונות:

1. פינוי הלהב המשומש. זה מסוכן.

2. אין מכסה הגנה על הסכין כשהוא מורכב. גם מסוכן.

3. שינוי כל מה שידענו לגבי זוית הגישה אל העור, אחרת ה- DE יקרע לנו את הפרצוף.


×
×
  • תוכן חדש...