Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשל ההתעניינות של גולשים רבים במכוניות חדשות, אנו מתחילים לפרסם גם בפורום הייעוץ מבחני דרך של מכוניות רלוונטיות ובעלות רמת התעניינות גבוה.

הפעם: קיה ספורטאז' החדש

 

אחרי שקודמו הפך לסנסציה בן לילה ולסיפור הצלחה מקומי בעקבות תג מחיר שהפך את הג'יפון הקוריאני לחלופה קרובה מאי פעם למשפחתית, חוזר

קיה ספורטאז

' בדור רביעי.



מחד, הציפיות הן להתקדמות בסעיפי האיכות, המרווח, האבזור והטכנולוגיה ומנגד האתגר היה לשמור על אותו תג מחיר אטרקטיבי שהפך את קודמו לפורץ דרך.

 

נהגנו בספורטאז' החדש ואלו רשמינו משניים מתוך שלושת המנועים איתם ישווק בישראל.

 

האם הוא עדיין אותה עסקה שהריצה כמעט 11,000 לקוחות בשנת 2015 לאולמות התצוגה של קיה? מה זו בעצם "אמת מוצרית" ולמה קר לי באצבעות וכואב לי המרפק?

 

הכתבה המלאה כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

האוטו נראה אחלה עסקה.

לטעמי התמחור מעט גבוה בהשוואה לדגם היוצא, אבל מצד שני מקבלים הרבה אביזרי בטיחות מליגה אחרת לגמרי אז אולי הפער מתקזז.

אוהבתי מאוד את החזית שלו, פחות את החלק האחורי.

אחרי הביקור בדרום קוריאה אני ממש לא מופתע שקיה משפרים את המכוניות שלהם באופן עקבי. כל דגם משפר עוד יותר את הדגם היוצא. החבר'ה האלה מרשימים מאוד.

בסוד אני אגלה שניסיתי לשכנע את אישתי להזמין לה כזה (היה לי קונה לאוטו שלה) והיא סירבה. אוהבת את האוטו שלה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בשל ההתעניינות של גולשים רבים במכוניות חדשות, אנו מתחילים לפרסם גם בפורום הייעוץ מבחני דרך של מכוניות רלוונטיות ובעלות רמת התעניינות גבוה.

הפעם: קיה ספורטאז' החדש

 

אחרי שקודמו הפך לסנסציה בן לילה ולסיפור הצלחה מקומי בעקבות תג מחיר שהפך את הג'יפון הקוריאני לחלופה קרובה מאי פעם למשפחתית, חוזר

קיה ספורטאז

' בדור רביעי.



מחד, הציפיות הן להתקדמות בסעיפי האיכות, המרווח, האבזור והטכנולוגיה ומנגד האתגר היה לשמור על אותו תג מחיר אטרקטיבי שהפך את קודמו לפורץ דרך.

 

נהגנו בספורטאז' החדש ואלו רשמינו משניים מתוך שלושת המנועים איתם ישווק בישראל.

 

האם הוא עדיין אותה עסקה שהריצה כמעט 11,000 לקוחות בשנת 2015 לאולמות התצוגה של קיה? מה זו בעצם "אמת מוצרית" ולמה קר לי באצבעות וכואב לי המרפק?

 

הכתבה המלאה כאן

 

ה 1.6 טורבו יש מידע לגבי 0-100 ומהירות מקסימלית??

פורסם

177 כ"ס ב-5500 סל"ד ו-27 קג"מ החל מ-1500 סל"ד. מנוע זה משודך לגיר רובוטי כפול מצמדים עם 7 מהירויות.

9.1 שניות למיאוץ הקלאסי ו-201 קמ"ש מהירות מירבית.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
האוטו נראה אחלה עסקה.

לטעמי התמחור מעט גבוה בהשוואה לדגם היוצא, אבל מצד שני מקבלים הרבה אביזרי בטיחות מליגה אחרת לגמרי אז אולי הפער מתקזז.

אוהבתי מאוד את החזית שלו, פחות את החלק האחורי.

אחרי הביקור בדרום קוריאה אני ממש לא מופתע שקיה משפרים את המכוניות שלהם באופן עקבי. כל דגם משפר עוד יותר את הדגם היוצא. החבר'ה האלה מרשימים מאוד.

בסוד אני אגלה שניסיתי לשכנע את אישתי להזמין לה כזה (היה לי קונה לאוטו שלה) והיא סירבה. אוהבת את האוטו שלה.

 

לגמרי, זה מראה על חברה סופר מקצועית.

אני מאד אוהב את העיצוב החדש גם כן, לדעתי יש בו משהו הרבהה יותר בוגר לעומת הגרסה היוצאת.

בכל אופן, אני עוקב לראות מה יהיו ההתפתחויות במהלך החודשים הקרובים - זאת המכונית שסימנתי לקנות ב2016.

פורסם

בניגוד לקודמתה שבקבוצה שלה בהחלט נחשבה כמסובבת ראשים כשקיה הציגו אותה (עד שהכבישים פה התמלאו בה כרגיל) החדשה נחמדה ותו לא.

 

אני לא יודע אם זה מתבטא ביותר מרחב מאחורה, אבל חבל שתא המטען שבקודם היה מעולה, איבד כ100 ליטר מגודלו שזה מאוד משמעותי.

פורסם
בניגוד לקודמתה שבקבוצה שלה בהחלט נחשבה כמסובבת ראשים כשקיה הציגו אותה (עד שהכבישים פה התמלאו בה כרגיל) החדשה נחמדה ותו לא.

 

אני לא יודע אם זה מתבטא ביותר מרחב מאחורה, אבל חבל שתא המטען שבקודם היה מעולה, איבד כ100 ליטר מגודלו שזה מאוד משמעותי.

 

נכון, זה אמנם חבל אבל השדרוגים במרווח הפנימי עדיפים לדעתי מבחינה פרקטית. לגבי העיצוב- קראתי כמה חוות דעת שאהבו יותר את הדגם הקודם, אבל אני חושב שלהיפך, דווקא הדגם החדש נראה מסיבי יותר ו"יוקרתי" יותר. פיטר שרייר לדעתי מתעלה על עצמו כל שנה מחדש.. אבל על טעם וריח..

פורסם (נערך)
177 כ"ס ב-5500 סל"ד ו-27 קג"מ החל מ-1500 סל"ד. מנוע זה משודך לגיר רובוטי כפול מצמדים עם 7 מהירויות.

9.1 שניות למיאוץ הקלאסי ו-201 קמ"ש מהירות מירבית.

 

טעות שנגררת כל הזמן, מדובר במנוע של 175 כ"ס ו 27 קג"מ

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם (נערך)

אני חוזר ומציין זו טעות. גם בפרסומי היבואן יש טעות. הטעות נובעת בגלל המרה של יחידות ההספק. מדובר ב 177ps יחידות מקבילות לhp - כח סוס. אם ממרים ps לכח סוס מקבלים 175 !

 

 

Engine Label 1.6 Gamma GDi

Max. Speed (kph) 201

Max. Power (ps / rpm) 177 / 5,500

Max. Torque (kg·m / rpm) 27 / 1,500 ~ 4,500

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם

הספורטאז' החדש לטעמי מהווה עדין עסקה לא רעה בגיזרת ה-1.6 ,

המחיר כבר לא היסטרי כמו קודמו, אך בהתחשב במערכות שנוספו אולי זה שווה,

מעבר לכך קשה לי להבין מדוע טלקאר היבואן בחר להביא מניפת צבעים מכוערת להחריד:

האדום לא יודע שהוא אדום וכך יתרת הצבעים, בעוד שבסרטונים ביוטיוב נראות גרסאות יפייפיות.

תחושת הספרטניות בגירסת ה-1.6 (חומרי הדיפון ובעיקר העדר גרסה בהירת פנים ומאירת עיניים) מאוד לא מחמיאה.

לפחות שהיבואן יתן אופציה לשדרוג גרסת האיבזור ל-EX עבור מנוע זה

פורסם

אגב אחד מהדברים שהכי מושכים אותי לספורטאז' החדשה זאת העובדה שהם ממש שיפרו את הבטיחות של הרכב. לדעתי מעבר למהירות, נוחות וכו' - זה הנושא הקריטי ביותר.

פורסם

העיצוב לא מרשים במיוחד, אבל זה ענין של טעם. נראה לי עיצוב די משעמם. ישבתי בתוכו וגם בפנים יש תחושה פלסטיקית זולה ועיצוב משעמם מאוד. מלכתחילה לא תכננתי לקנות אבל הסוכנות מכירות היתה ממול אז נכנסתי להציץ מתוך סקרנות. העיצוב הפנימי של יונדאי, לשם השוואה, הרבה יותר מרשים. תוסיפו לכך את העובדה שקיה זה קוריאני - בשורה התחתונה לא מבין למה לקנות כזה דבר.

 

אגב בעמוד הלינק לכתבה באתר יש ביקורת מאיזה אנונימי שטוען שהפלסטיקים נסדקו לו באוטו והיבואן לא רוצה לטפל, וטוען שהם נסדקו בגלל העץ ריח (WTF?)

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

אני רואה שגם כאן היה מי שכתב על התחושה הפלסטיקית הזולה..

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...