Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בסיאט איביזה 2010 ידנית מנורת רוורס חדלה מלעבוד.

לרגע חשבתי שהיא נשרפה ואז ראיתי שגם חיישני רוורס הפסיקו לעבוד.

 

מישהו מכיר את התופעה?

מדובר במשהו יקר?

מצריך מוסך או משהו שאפשר יחסית בקלות לסדר בבית?

פורסם

החיישני רוורס מקבלים פלוס מרגע שאתה מעביר לרוורס ( ברגע שנדלקת המנורה של הרוורס ).

הייתי בודק פיוז שרוף , אם הכל נראה תקין לקפוץ לחשמלאי רכב.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

בהמשך לידידי מלמעלה, בדוק גם את יוניט רוורס והחיווט אליה.

 

המתן למרק שיתן שרטוט של הגיר ואיפה היוניט נמצא בדיוק. בד"כ בחלק העליון של הגיר.

Stay Dirty

פורסם

תבדוק אם בחוט שמגיע עד לפיצול שעשו לחיישני רוורס יש חשמל

(הכוונה לחוט שיצוא לכיוון מנורת הרוורס מהחשמל הראשי של הרכב)

פורסם

תודה לכל המגיבים,

אין חשמל בחוט חשמל שמגיע למנורת רוורס

היכן אפשר להשיג תרשימים של הקופסת פיוזים, כדי לדעת מי רלוונטי?

במידה ואכן מדובר ביוניט פגום, אשמח לתרשימים

פורסם
שלום לכולם,

 

בסיאט איביזה 2010 ידנית מנורת רוורס חדלה מלעבוד.

לרגע חשבתי שהיא נשרפה ואז ראיתי שגם חיישני רוורס הפסיקו לעבוד.

 

מישהו מכיר את התופעה?

מדובר במשהו יקר?

מצריך מוסך או משהו שאפשר יחסית בקלות לסדר בבית?

כיצד בדקת שלא מגיע מתח לקונקטור של המנורה ?

האם נדלקה לך מנורת התראה בלוח השעונים אשר מצביעה על מנורה שרופה (במידה וקיימת ברכבך מערכת לניטור מנורות שרופות) ?

 

לא קל להחליף את היוניט למישהו חסר ניסיון בגלל שהגישה קשה.

 

מחירו של היוניט הינו בסביבות 120-150 שקלים לחלק מקורי.

איזה כייף לי :)

פורסם
כיצד בדקת שלא מגיע מתח לקונקטור של המנורה ?

האם נדלקה לך מנורת התראה בלוח השעונים אשר מצביעה על מנורה שרופה (במידה וקיימת ברכבך מערכת לניטור מנורות שרופות) ?

 

לא קל להחליף את היוניט למישהו חסר ניסיון בגלל שהגישה קשה.

 

מחירו של היוניט הינו בסביבות 120-150 שקלים לחלק מקורי.

בדקתי מתח על החוט חשמל שמגיע לנורה

לא נדלקה נורה.

לבסוף מסתבר שהכבל היה קרוע. לא יודע איך.

 

זה באמת לא נגיש, ובסוף סידרו לי את זה במוסך

×
×
  • תוכן חדש...