Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ראשית איזה גודל נכנס בדלת הקדמית?

ואם אפשר לדחוף 6x9 במגש האחורי?

אני רוצה לצרף סאב ולהגביר את כל הסיפור

לפי מיטב הבנתי אני צריך מגבר לרמקולים ומונו לסאב

התקציב הוא 4000 ש"ח ללא התקנה וללא רדיו דיסק.

תודה לעוזרים.

פורסם

תפרט איזה HU יש לך.

6x9 זה שדרוג אחרון במערכת ויש להתחיל מהבסיס,ואם יהיה חסר משהו אז 6x9 אולי יעזור.

 

תתחיל עם מגבר 4 ערוצים מאחד המומלצים בפורום.

סט קומפוננט 6.5 שמומלץ בפורום.

וסאב 12 שמומלץ .

 

כדי לפעמים לחפש ציוד יד שניה כמו מגבר או סאב.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם
תפרט איזה HU יש לך.

6x9 זה שדרוג אחרון במערכת ויש להתחיל מהבסיס,ואם יהיה חסר משהו אז 6x9 אולי יעזור.

 

תתחיל עם מגבר 4 ערוצים מאחד המומלצים בפורום.

סט קומפוננט 6.5 שמומלץ בפורום.

וסאב 12 שמומלץ .

 

כדי לפעמים לחפש ציוד יד שניה כמו מגבר או סאב.

הHU של פיונר מהרכב הקודם שהמליצו לי לפני שנה בערך אני יבדוק דגם מדוייק בהמשך

מעולה אז נכנס 6.5 מקדימה, תודה.

 

מאחור הרמקולים 6.5.

כן אני יודע, השאלה אם אפשר עם הגבהה להכניס לשם 6x9 ?

פורסם

ברגע שאתה מתקין סאב, 6X9 הופכים להיות מיותרים.

ואם אתה מתעקש להתקין רמקולים מאחור (בניגוד להמלצה הרווחת) אז 6.5 יעשו את העבודה.

 

יש לך תקציב נאה עבור חלוקה לקומפוננט, סאב ומגבר (4 ערוצים, עבור הפרדה למונובלוק לדעתי תצטרך להוסיף לתקציב בהנחה שאתה רוצה ציוד נורמלי).

 

מבחינת קומפוננט, סביב 1500 ש"ח, הייתי הולך לכיוון של מורל הייבריד, הייבריד אודיו קלארוס (ראה המשתמש elik0) וסטים אחרים ברמה זו מחברות כמו פוקאל, הרץ, רינבואו ועוד.

 

הייתי נמנע מרכישה של סט קומפוננט ברף מחיר כזה מבלי לשמוע אותו!

אם ביכולתך להגיע למרכז בשבת הקרובה, יש מפגש פורום (ראה דביקים).

 

סאב, עד כ-1000 ש"ח כולל תיבה, חברות כמו מורל, אלפין, הרץ, רוקפורד (לא סדרות בסיס) וכו'.

 

ומגבר, סביב 1500 ש"ח פלוס.

בהחלט מומלץ להעיף מבט בפורום יד2.

 

כמובן שאפשר לשחק עם התקציב קצת אחרת ולשנות את דרגת הסדרות של כל חלק במערכת על חשבון אחרת.

×
×
  • תוכן חדש...