Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תלוי כמה נמוך האוטו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ליפ אחורי יבוא בהמשך כניראה.

פנסים אנגלייז מושחרים זה גם יהיה.

השחרה לערפל, וריפודים.

עוד כמה דברים קטנים ליופי כבר בדרך, אין השחרה לפנסים מאחורה.

 

ואחכ תבקש בפשפשוק 90 אלף שח על הרכב :roll::drinking::splat:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם (נערך)

c8ce5a829e6ed6e558ca826a15fa4209.jpg

3c56f1dc6f4f2164dcea74169f02e62c.jpg

הרכב שלי דיי מקורי, התגובות שאני מקבל מתחלקות לשתיים:

1) וואו זה פרארי?

2) רכב ערבי, מה זה הספויילר הערבי הזה שהתקנת?

 

JDM תמיד נחשבו לרכבים מוחצנים

בגלל שלא מצויין שם לוגו TypeR מקורי אז אתם קוטלים.

 

תמשיכו לסגוד למש'פח'תומטיות הנהדרות, החסכוניות והכיפיות שלכם.

עריכה אחרונה על ידי CNX
פורסם

לפי דעתי האישי נראה מדהים !

תוכל להוסיף פס לדים לרגליים מתי שהדלתות נפתחות,

וגם לקחת את הרעיון שלי לשים מתחת למכסה מנוע מין 2 פסי לדים עם מפסק שכל פעם שתצטרך תאורה על המנוע בשעת לילה מאוחרת, יהיה לך אור :)

 

חוץ מזה? תשאיר ככה. מושלמת.

 

שתהיה מעוניין למכור, אני הקונה הראשון !

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

 

הרכב שלי דיי מקורי, התגובות שאני מקבל מתחלקות לשתיים:

1) וואו זה פרארי?

2) רכב ערבי, מה זה הספויילר הערבי הזה שהתקנת?

 

JDM תמיד נחשבו לרכבים מוחצנים

בגלל שלא מצויין שם לוגו TypeR מקורי אז אתם קוטלים.

 

תמשיכו לסגוד למש'פח'תומטיות הנהדרות, החסכוניות והכיפיות שלכם.

 

על מה אתה מדבר לעזאזל?

פורסם
על מה אתה מדבר לעזאזל?

במידה והרכב לא משפחתומטי סטנדרטי אז יורדים עליו. הרגשה כאילו יש פה במה רק לרכבי ליסינג סטנדרטיים.

פורסם

להיפך, יש פה סלידה מרכבי ליסינג משעממים אבל מה לעשות, לאנשים פה יש גם טעם שונה.

כך שמה שנראה יפה ומגניב בעינייך, יכול להראות דוחה ומוגזם בעיניי אחרים, זו מטרתו של פורום ציבורי.

בלי שום קשר, השורה האחרונה בהודעה הקודמת שלך מיותרת, מתנשאת וממש לא שמה אותך באור טוב.

פורסם

CNX יש ספקטרום שלם בין משפחומטית סטנדרטית עד ל ISIS-CARRIER, זה ממש לא בינארי - גם אם אתה ממש ממש ממש מתאמץ להעמיד פנים שזה המצב...

אני זוכר את ההונדה המדוברת, אני בעצמי החמאתי לפות"ש בעבר, כיום היא עברה את גבול הטעם הטוב, הרע והמכוער. חבל, הבסיס היה רכב מאוד נאה, כיום זה נראה כמו משהו שהגיע מכאן.

אבל לומר שכל מי שלא אוהב את מה שהולך שם זה בגלל צרות עין או אהבה לסטנדרט זה... מעניין. סוג של 'אני לא יודע להתמודד עם ביקורת אז אני אמציא סיבות שקל יותר להפריך מהחורים בעלילה של BATTLEFIELD EARTH'.

 

הנה עובדה - הרכב שלך לדוגמא, מהמם, גם אם הוא לא בדיוק סטנדרט.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבעיה מתחילה כשבן אדם רואה תמונה של רכב מחו"ל עם הנמכה ופיטמנט מטורפים, אבל נזכר שהוא חי בישראל ופוחד להשקיע במה שצריך כדי להראות ככה. אז הוא נשאר עם קפיצים מקוריים בגובה של מגדל צ'מפיון וצמיגים בחתך של משאית ועושה את כל השטויות מסביב, כמו מדבקות שחורות, מסגרת ניקל ללוחית רישוי, חתיכת פרספקס על הגג שנראית כמו סאנרוף, מדבקות של HUNDA LIFE, לדים בכל מקום אפשרי ואנג'ל אייז מדיל אקסטרים עם נורות בשלל צבעים.

לו יש בראש את התמונה של הרכב שהוא ראה באינטרנט, אבל כל השאר רואים את האמת - משפחתומטית עם תוספות זולות.

אני לא מתכוון לסיוויק של הבחור אלא לתופעה בכלליות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
להיפך, יש פה סלידה מרכבי ליסינג משעממים אבל מה לעשות, לאנשים פה יש גם טעם שונה.

כך שמה שנראה יפה ומגניב בעינייך, יכול להראות דוחה ומוגזם בעיניי אחרים, זו מטרתו של פורום ציבורי.

בלי שום קשר, השורה האחרונה בהודעה הקודמת שלך מיותרת, מתנשאת וממש לא שמה אותך באור טוב.

 

CNX יש ספקטרום שלם בין משפחומטית סטנדרטית עד ל ISIS-CARRIER, זה ממש לא בינארי - גם אם אתה ממש ממש ממש מתאמץ להעמיד פנים שזה המצב...

אני זוכר את ההונדה המדוברת, אני בעצמי החמאתי לפות"ש בעבר, כיום היא עברה את גבול הטעם הטוב, הרע והמכוער. חבל, הבסיס היה רכב מאוד נאה, כיום זה נראה כמו משהו שהגיע מכאן.

אבל לומר שכל מי שלא אוהב את מה שהולך שם זה בגלל צרות עין או אהבה לסטנדרט זה... מעניין. סוג של 'אני לא יודע להתמודד עם ביקורת אז אני אמציא סיבות שקל יותר להפריך מהחורים בעלילה של BATTLEFIELD EARTH'.

 

הנה עובדה - הרכב שלך לדוגמא, מהמם, גם אם הוא לא בדיוק סטנדרט.

 

כנראה שהייתי נחרץ מדיי, לדעתי ממש לא בכיוון של מתנשא אבל זכותך. בארץ בכללי יש דיי סלידה מכל מה שהוא לא פשוט, המוני, אפקט העדר יאדה יאדה...

 

אני דיי התחברתי לרכב שלו, אולי הייתי משנה מספר דברים קטנים אבל זה די שולי.

זה כבר הטעם האישי שלי ומדיי פעם אני שוכח שזה דבר אינדיבידואלי...

פורסם

תודה על התגובות, אני קורא ואין לי בעיה עם תגובות שליליות, אני לא מצפה שכולם יגידו לי איזה יופי, כל הכבוד, העיקר שאני אוהב זה הכי חשוב.

 

הוספתי ליפ אחורי עליון לשמשה האחורית

 

5wffwj.jpg

5wffwj.jpg

פורסם

האמת?

בא לי סיבוב (:

אני אוהב את ההשקעה שלך, כל עוד אתה עושה את זה בכיף שלך ואתה נהנה מזה, מה רע?


×
×
  • תוכן חדש...