Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יאיר, בוא תראה את הקורולה שלי ואתה תגיד שיצאתי מכפר... יאללה הבנו אתכם.

 

יש אנשים צעירים שאוהבים את מה שהם רואים ועושים על המכוניות שלהם.

 

לדעתי, אם הערבים לא היו משפרים כל כך את המכוניות שלהם לא היו תגובות כאלו בכלל פה ובכלל.

פורסם
יאיר, בוא תראה את הקורולה שלי ואתה תגיד שיצאתי מכפר... יאללה הבנו אתכם.

 

יש אנשים צעירים שאוהבים את מה שהם רואים ועושים על המכוניות שלהם.

 

לדעתי, אם הערבים לא היו משפרים כל כך את המכוניות שלהם לא היו תגובות כאלו בכלל פה ובכלל.

אני לא מתבייש להביע את דעתי.

פורסם

אוי ואבוי אם תתבייש. אני מדבר איתך על תוכן של התגובה שהיא סוג של התקפה, ואני חווה את זה לא מעט מאנשים שאומרים שהרכב שלך נראה כמו של מחבלים ובלה ובלה ובלה.

יש דרך להגיד דברים כמו "וואלה, לא אוהב ולא מתחבר לזה, אבל העיקר שאתה אוהב את זה".

פורסם
אוי ואבוי אם תתבייש. אני מדבר איתך על תוכן של התגובה שהיא סוג של התקפה, ואני חווה את זה לא מעט מאנשים שאומרים שהרכב שלך נראה כמו של מחבלים ובלה ובלה ובלה.

יש דרך להגיד דברים כמו "וואלה, לא אוהב ולא מתחבר לזה, אבל העיקר שאתה אוהב את זה".

אמרתי את דעתי.

פורסם (נערך)

Civic הרכב מאוד יפה :) לא נראה לי נשאר מה להוסיף :lol:

אני רק שאלה קטנה :shock: מעוניין להוסיף ספוילר אחורי לרכב שלי,ברשותי STI חדשה בסיסית ),:

מתלבט בין מקורי לאפטר מרקט (APR GTC 300) מה מומחי הפורום אומרים?:roll:

עריכה אחרונה על ידי WhiteTurbo
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ראיתי את הרכב בשישי לפני כמה שבועות ליד המפגש של רכבי האספנות במרכז ביג בקריות.

במציאות זה לא נראה כזה רע. הייתי מוריד רק את המסגרות ללוחית רישוי והמדבקה השחורה ממכסה המנוע זהו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...