Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

זה כבר מתחיל להיות מצועצע!

 

יש לך הונדות אחת היפות, חבל להוסיף כל מיני קישוטים צבעוניים.

 

דרך אגב,

על הדרך תוכל להגיד לי איזה חברה הם משתמשים במדבקה שחורה מבריקה לגג\מכסה מנוע?אתה יודע?

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לך איזה 4 גוונים שונים בפנסים הקדמיים. אולי עדיף לצמצם ל2?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זה כבר מתחיל להיות מצועצע!

 

כמו לומר לאורן חזן שהוא מתחיל להתנהג כמו דגנרט

 

The train has left the station long time ago...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אושריקו

אין ספק שבענייני "תוספות" לא קשורות לרכב,אתה מוביל ובגדול.

חבל לאחרים על הזמן, אין שום סיכוי שיגברו עליך.

בכל מה שקשור ל"תוספות" חסרות טעם, היית ותהיה מבחינתי תמיד מספר 1.

כל אחד והמומחיות שלו.

סלע

פורסם

אני לא עשיתי כלום, שומאכר. כנראה שנהפכתי למגנט תגובות כאן(זה משעשע אותי למען האמת).

 

בסך הכל ציינתי בפני אדון הונדה שהצבעים בפנסים לא משהו, כמו שהוא יכול להגיד שהניקלים ברכב שלי זוועת עולם.

 

אנשים מחפשים להפוך נושאים שלא קשורים לדיון שלשמו נפתח.

 

שורה תחתונה, הונדה, תעדכן לגבי השאלה ששאלתי גם. תודה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בלי לשים לב הפכת לגורו של הפורום לענייני שיפורי פוזה זולים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם אני לא טועה (ואני לא כי כמה הונדות כאלה כבר יש בארץ) אתה מאיזור הקריות וראיתי את הרכב המדובר כמה פעמים. אני חייב לציין שלמרות שכל התוספות החדשות בכלל לא לטעמי ואהבתי אותה יותר איך שהיא הייתה לפני המכסה המנוע השחור ושאר התוספות מהכפר- במציאות אי אפשר להתעלם ממנה ויש לה נוכחות של מחבל מתאבד שצועק אללה וואכבר בתוך ספרייה בבריסל. מה שכן, השלב הבא זה למכור אותה ולהתחיל פרוייקט חדש. אולי הפעם על רכב עם יומרות קצת יותר ספורטיביות.

פורסם
בלי לשים לב הפכת לגורו של הפורום לענייני שיפורי פוזה זולים.

 

לא יודע אם זה מצחיק או עצוב:lol:.

 

 

בכל מקרה, כל תוספת שתשים יגידו לך שזה ערבי, מה אפשר לעשות במדינת הסטיגמות...

פורסם

לא נראה לי שהוא התכוון להחמיא לך.

בכל מקרה, אני מתפעל כל פעם מחדש איך אתה לוקח את זה לכיוון חיובי.

שאפו.

נסה פעם לבדוק איך זה להשאר עם הרכב במצבו המקורי.

זה עוד עלול , בטעות, למצוא חן בעיניך.

זה בטוח יהיה יותר זול מכל הקשקושים והמדבקות שהצטרפו לרכב.

סלע


×
×
  • תוכן חדש...