Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני הייתי מוריד את המסגרות של הלוחיות רישוי, בעיניי זה מצועצע ילדותי כזה.

וגם על השחור במכסה מנוע הייתי מוותר.

בכל אופן זה לא בשביל לפגוע או משהו כי על טעם וריח אין להתווכח.

בכללי רכב ממש יפה, כיף לראות רכב מושקע באהבה.

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם
תודה, לא נעלב בכלל מימה שאומרים, אני אוהב את האוטו איך שהוא ומשקיע במה שאני אוהב ומבחינתי הוא ניראה מצויין, ולא משנה לי אם מישהו יגיד שזה אוטו ''ערבי'' או משהו כזה העיקר שאני אוהב, דווקא רק הפורום כאן אני מקבל פחות תגובות ''אהבתי'' אבל כל חובב הונדה יגיד אחרת, יש אנשים שפשוט לא מתחברים למראה הזה, זה הכל.

 

מיבחינתי זה שלמות!

[ATTACH=CONFIG]446035[/ATTACH]

 

מסכים איתך שזה שלמות. אבל לאן אתה נסחפת וגרעת לעומת התמונה כאן?

ברגים אדומים בגלגלים, לוחיות רישוי מצועצעות, סמל אדום, אורות מצועצעים בפרונט, מכסה מנוע צבוע.

 

אני במקומך, הייתי הולך לפי התמונה הנל - מוריד את כל הרשימה לעיל ומוסיף הנמכה.

פורסם
מסכים איתך שזה שלמות. אבל לאן אתה נסחפת וגרעת לעומת התמונה כאן?

ברגים אדומים בגלגלים, לוחיות רישוי מצועצעות, סמל אדום, אורות מצועצעים בפרונט, מכסה מנוע צבוע.

 

אני במקומך, הייתי הולך לפי התמונה הנל - מוריד את כל הרשימה לעיל ומוסיף הנמכה.

 

תאמין לי אתה צודק, אבל אחרת יהיה לי משעמם אני חייב כל פעם להוסיף משהו לשנות משהו ככה אני.

אני דווקא כן אהבתי את המכסא מנוע שחור שובר את כל הקטע הלבן ונותן מראה קרבי כזה ביחד עם הליפ הקידמי, עם פנסיי אנגלייז מושחרים זה יראה עוד יותר טוב.

אין לי עוד הרבה מה להשקיע נשאר לי רק פנסים וריפודים.

הנמכה זה בעיה בארץ אלה אם כן עושים את זה עם קפיצים חשמלים אבל זה כבר עסק יקר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה הבעיה לעשות הנמכה בארץ?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הרגת אותי עם "קפיצים חשמליים", כנראה זה משהו חדש שלא שמעתי עליהם. אם כבר אז כריות אוויר או סט קווילאוור מתכוונן.

פורסם (נערך)

בסדר הבנו את הבדיחה, הכוונה לקפיצים מתכוננים.

SlowRide

אתה מוזמן להנמיך, ולספר לנו איך זה עם כל הבמפרים והכבישים העקומים שיש לנו פה בארץ, בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי civic07
פורסם

תשקול פס לאורך המכסה והגג, או מספר כזה של מירוצים על דלתות הנהג/נוסע.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
בסדר הבנו את הבדיחה, הכוונה לקפיצים מתכוננים.

SlowRide

אתה מוזמן להנמיך, ולספר לנו איך זה עם כל הבמפרים והכבישים העקומים שיש לנו פה בארץ, בהצלחה.

הנמכתי את הרכב הקודם שלי עם קויילאוברים, נסעתי ככה יותר מ4 שנים והיה כיף. חוץ מהמראה גם ההתנהגות משתפרת. הכבישים הבין עירוניים בארץ מעולים ולא פחות טובים מבחו"ל. כשהכביש בתוך העיר משובש או על במפרים נוסעים לאט יותר, זה הכל.

אני שוקל להנמיך גם את הרכב הנוכחי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ואתם עוברים כל במפר אפשר? נוסעים רגיל ועוברים אותו? לא משפשף? לפעמים יש עליות וירידות חדות זה לא מפריע?


×
×
  • תוכן חדש...