Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפוקוס 2016 החדשה של דלק מוטורס בארץ


CRuzer669
שימו לב! השרשור הזה בן 3098 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מישהו שמע אם מתכונים להביא גם את הגרסא הידנית?

 

לצערי הרב לא מתכננים לשווק גרסה ידנית - לא בזמן הקרוב לפחות. כנ"ל לגבי גרסת ה-1.0EB.

 

וכפי שאמרתי למנהלי אולם התצוגה - טיפשות...

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה טיפשות? עד ית הם צודקים לחלוטין.

כמות הידניות שהם מוכרים כל כך זניחה שהיא לא מצדיקה את כאב הראש שכרוך בטיפול בהן. כנ"ל הגרסאות הספורטיביות שכולנו רוצים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא רציני נכון? פיאסטה ST הייתה נמכרת לא רע בכלל.

לגבי הפוקוס ST הם הכשילו עצמם במחיר לא הגיוני. גם לה יכל להיות שוק לא רע אם הייתה נמכרת כמו בניכר עם מחיר אטרקטיבי יחסית למתחרות. המכונית מעולה ;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה לא רע? 20, 30, אולי 100 בשנה.

זו כמות זניחה יחסית לאלפי שיבוטי הליסינג שהם מוסרים אבל עם פוטנציאל יצור כאב ראש שלא יכסה את ההשקעה בהם. שירות, חלפים, מאמצי מכירה, משא ומתן מול היצרן ועוד ועוד כשמול זה מרויחים אותו דבר םחות או יותר מפוקוס טרנד אוטומט.

היו שנים שהם הביאו ידניות. אם זה היה שווה הם מן הסתם לא היו מפסיקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותו יבואן מייבא מיני ו BMW שבחלק מהדגמים מדובר ביחידות בודדות ומאפייני תחזוקה מיוחדים.

גם עם רווח קטן בהרבה על כל יחידה, הרי שה ST יכלו להמכר בעשרות ועם מכלולים שמשותפים לעוד מאות רבות של פורד אחרות לא היה מדובר בכאב ראש גדול.

אין ספק שאומנות הליסינג מנוונת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הליסינג הוא רעה גדולה, ומשפיע באמת גם בהקשר הזה. ומעניין לענין באותו עניין, צ'מפיון - כל הכבוד להם על המבחר שהם מביאים, אם כי אפשר לראות שמי שמוכר הרבה לליסינג (סקודה), באמת מביאים רק דגם אחד ספורטיבי. מצד שני, אולי זה כי הפביה ממש מכוערת :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דלק מוטורס קנו את קמור עם התרבות הארגונית שלה שידעה להתמודד עם מכוניות מיוחדות והיה להם מסםיק שכל לא לשנות את זה. יש יבואנים אחרים שגם יודעים, מי יותר ומי פחות. דלק מוטורס של מאזדה ופורד אף פעם לא ידעו וגם לא ממש רצו להתעסק במיוחדים. זו שיטה שעובדת להם מצוין. לראיה, העלייה התלולה במכירות מרגע שהם לקחו את הזכיון של פורד. אין מה לעשות, זה יבואן שעובד כמו באסטה בשוק ראש העין, לא כמו חנות בגדים בכיכר המדינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור לתרבות כזו או אחרת.

בדקו במספרים כמה מכוניות משפחתיות\קומפקטיות גודל מלא נמכרו בגרסה ידנית, ויש היצע בארץ, ותבינו לבד למה לא שווה כלל לעלות את הנושא על הפרק.

זה תמיד מזכיר לי את הסיפור על הארנבת ועוגת הגזר.:lol:

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי להבין את התנהגות השוק צריך לבדוק את אחוז הידניות שנרכשות מתוך סך המכירות של הקומפקטיות, ברכישה פרטית בלבד, אשר בהן יש יבוא סדיר של 2 האופציות במקביל (ידני ואוטומאטי).

לדעתי אין בכלל אפשרות לבנות בדיקה כזו - כי כמות הדגמים שהתנאים הללו מתקיימים הוא אפסי.

 

שוק הליסינג פשוט לא נותן את אפשרות הבחירה בידנית. ככה שהשוק כל כך מעוות שהסקת מסקנות לגבי מה נכון או לא הוא פשוט קשה.

 

אנחנו די פיונים על מגרש משחקים של כוחות גדולים מאיתנו.

 

אישית, קניתי לא מעט ידניות מהיבואנים. אף פעם לא נדרשתי לטיפול/תחזוקה מיוחדת בגלל זה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב דיבורים, דלק מוטורס הביאו בעבר פוקוסים ידניים. אם זה היה שווה להם הם היו ממשיכים. היתה לי אפילו אחת כזאת בליסינג ב2003. הראשונה והאחרונה. אחרי שהיא הלכה בתאונה חברת הליסינג ולטענתה גם דלק מוטורס עצמה לא היו מוכנים לתת לי עוד אחת וכפיצוי קיבלתי גרסאת 2ליטר ללא תוספת מחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה לאן הדיון הזה הולך,אני רואה פה הצלחה קטנה של פורד.

גם חסכוני בעל מנוע קטן גודש, גם למדו והחליפו את הגיר הקלוקל מקולקל מתקלקל...

אך שלא יהיה, הנוסחה המבצעת רק השתבחה בגדול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם מוסף ממון בדק את הפוקוס המתוחה. השוו אותה לאוקטביה 1.2 DSG.

האוקטביה ניצחה בזכות צריכת דלק עדיפה משמעותית ויתרון במרחב.

הביצועים של השתיים היו כמעט זהים למרות פער של 40 כ"ס ו6 קג"מ לטובת הפוקוס (ו100 קילו במשקל לרעתה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3098 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...