Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן rs cup רעש גיר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

אז קיבלתי את הrs ושמתי לב (בקושי רק כשהחלון פתוח) שהגיר בהחלפת ההילוכים רועש ואפילו יש חריקות קטנות מידי פעם עד הילוך 4.

האמת היא שלנהוג אני יודע, מאז ומתמיד אני נוהג על רגיל (הרכב השלישי). ניסיתי לחפש על זה מידע באינטרנט ושמתי לב שהיו עוד ששאלו לגבי זה.

 

חסר שמן גיר? יש תקלה בגיר? אולי זה אפילו משהו שידוע וככה זה בא? למרות שלא נראה לי שזה אמור לקרות.

פורסם

אתה שואל אותנו אם חסר שמן גיר? תבדוק אתה אם חסר שמן גיר ותעדכן.

 

איזה שנה האוטו? כמה קילומטר הוא עבר? הוחלף שמן גיר בעבר?

 

לא סיפקת שום פרט על האוטו.

פורסם
אתה שואל אותנו אם חסר שמן גיר? תבדוק אתה אם חסר שמן גיר ותעדכן.

 

איזה שנה האוטו? כמה קילומטר הוא עבר? הוחלף שמן גיר בעבר?

 

לא סיפקת שום פרט על האוטו.

 

חדש..

פורסם

שלום רב,

 

תתחדש.

לא מכיר את האוטו מבחינה טכנית, אבל מה שבטוח זה שאין רבים כמותו בישראל.

פנה קצת זמן ותאם עם המוסך הגדול ביותר של הסוכנות בישראל נסיעת אבחון עם אחד הבוחנים הבכירים. מצא בעיה? אני בטוח שתיפתר על חשבונם. טוען שהכל תקין? עוד יותר טוב, בקש העתק בכתב, או אישור מהמוסך שהגעת לבדיקה של רעש מהגיר וסע לשלום. האוטו באחריות, אתה את שלך עשית תהנה מהאוטו בראש שקט.

 

אני לא הייתי מתחיל לבדוק עצמאית גובה שמן גיר באוטו חדש עם קילומטרז' מסירה.

 

בברכה

גדי

פורסם

קח את מה שגדי כתב ב2 ידיים.

זו בדיוק הדרך לפעול!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
שלום רב,

 

תתחדש.

לא מכיר את האוטו מבחינה טכנית, אבל מה שבטוח זה שאין רבים כמותו בישראל.

פנה קצת זמן ותאם עם המוסך הגדול ביותר של הסוכנות בישראל נסיעת אבחון עם אחד הבוחנים הבכירים. מצא בעיה? אני בטוח שתיפתר על חשבונם. טוען שהכל תקין? עוד יותר טוב, בקש העתק בכתב, או אישור מהמוסך שהגעת לבדיקה של רעש מהגיר וסע לשלום. האוטו באחריות, אתה את שלך עשית תהנה מהאוטו בראש שקט.

 

אני לא הייתי מתחיל לבדוק עצמאית גובה שמן גיר באוטו חדש עם קילומטרז' מסירה.

 

בברכה

גדי

היי,

תיאמתי כבר תור למוסך אבל רציתי לשמוע דעות של אנשים בפורום זה כי יש פה אנשים עם ניסיון ברכב זה.

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...