Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה זה עולה ואם העבודה מסובכת?! בהמשך לבעיה בסיבובי הגה במאזדה שלי קיבלתי מ2 מוסכים דיאגנוזה שזה מחלה במאזדה 3 וצריך להחליף כריות בולמים.

מה המחיר של החלקים?! האם זה זנק רציני מלבד רעש ההגה בסיבובים (רעש של מתיחה).

תודה ושבוע טוב

פורסם

עלות כרית בולם 127 שקל חברת CORTECO.

מיסב בולם מקורי 235

בולם של KYB עולה 220

כל המחירים כוללים מע"מ

כל החלפים הם ברמה הגבוהה ביותר. ניתן להשיג גם חלפים תחליפיים:כרית ב80 שקל ומיסב ב90 שקל.

ניתן לראות כאן:http://www.justmotor.co.il/?storeid=&view=store&s=%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%9D+%D7%9E%D7%96%D7%93%D7%94+3

פורסם

רעשים של מתיחה בסיבוב הגה מקורם במיסב בולם תקוע.

אמנם המיסב והכרית יושבים צמוד אחד לשני אבל זה מכלולים נפרדים ונמכרים בנפרד.

טיפלתי במזדה 3 שהמיסב בולם שלה התפרק, הכרית הייתה שלמה וללא נזק.

שים לב, שלא ידחפו לך את הכריות סתם כך..

יום טוב גם לך

פורסם

יגאל - לשאול ולברר את העבודות שעושים ברכב, תמיד כדאי לדעת ולשאול.

 

השאלה - במידה וכריות הגומי, עברו כ 100.000 ק"מ, ויש בהם כבר בלאי חלקי.

לא עדיף להחליף וליישר קו בכל המכלול, כריות + מיסב.

הרי במידה ויהיה כשל מאוחר יותר בכריות, שוב יש אפשרות כי המיסב יפגע.

וממילא אנו משלמים כבר על העבודה, והזמן שהרכב עומד במוסך.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...