Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על איזה רכב מדובר?

דרך אגב החיישן שקניתי הוא חיישן מקורי סובארו רק בלי חותמת של סובארו.

לא מבין מה זה אומר.

מה שכן הבחור שם סופר מקצועי והתקין את החיישן ב5 דקות עבודה מה שלקח למוסך אחר שעה וחצי.

imprza new age

פורסם
על איזה רכב מדובר?

דרך אגב החיישן שקניתי הוא חיישן מקורי סובארו רק בלי חותמת של סובארו.

לא מבין מה זה אומר.

מה שכן הבחור שם סופר מקצועי והתקין את החיישן ב5 דקות עבודה מה שלקח למוסך אחר שעה וחצי.

 

אצלי מדובר על סיטרואן C3 שנת 2003,

לגבי המקצועיות של העובדים שם - אני מאוד מרוצה מהעבודה והרמה שם, אין איזה בקשה שביקשתי והם לא יכלו לבצע - מקצועיים נטו - רק המחיר למה שביקשתי לא היה לטעמי.

 

היית לפחות שואל של איזה חברה החיישן או מסתכל על החיישן אולי רשום עליו איפשהו.

פורסם (נערך)
אז אתה בעצם אומר שבאימפרזה 2003 יש חיישן WIDE BAND (עזוב את מספר החוטים בצד לרגע) כמו ברכב מודרני שנת 2015 ?

 

אשמח לקבל אסמכתאות למה שאתה אומר (פשוט נראה לי שאתה טועה ומטעה, וזה מתוך היכרות עם המנועים הללו בשנתונים הללו ואופן הפעולה של סובארו בדברים האלו. הם רחוקים מלהיות חלוצים בעניין הספציפי הזה).

 

איציק

 

בסובארו משנת 2001 ומעלה, יש חיישן חמצן מסוג פס רחב, בגלל זה החיישן חמצן שם עולה מן הסתם יקר מאוד, ומצליח אך ורק מקורי בלבד.

 

ובסובארו יש חיישן יותר מדוייק מרכב במודלים 2014 2015...

עריכה אחרונה על ידי barak5915
פורסם
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

 

תראה לי אסמכתא למנוע EJ16 בישראל עם חיישן WB בשנת 2003.

 

 

 

מה, אתה רציני? אני פשוט אומר לך שבדגם הזה מותקן פס רחב. רשום את זה בכל מקום אפשרי, ובנוסף בכל פורום שיש כמעט מודגש לשים רק מקורי.

לא צריך אסמכתאות ותרשימים בשביל זה. ואני אתן לך רמז אפילו. אני מכיר טוב מאוד את המתקין של פותח השירשור ממש מקרוב.

פורסם

זה שאומרים לשים מקורי לא אומר שזה wide band.

 

יש לך אסמכתאות ? כי כאן אף אחד לא מצא כאלה. אתה מוזמן לצרף קישור או מסמך שמאמתים הימצאות חיישן כזה במנוע ej16 בשנת 2003 בישראל.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק אז בתור ניסיון שיש לך במנועים האלו

אולי תוכל לשפוך מידע מדויק האים חיישן כזה מצליח רק מקורי?!

 

דרך אגב ברק אתה לא אח של מתקין החיישן?

imprza new age

פורסם (נערך)

אני לא מצליח להבין את הקשר למקוריות החיישן... גם אם הוא wideband, למה זה פוסל חיישני wideband זהים (במפרט) של יצרנים מכובדים אחרים, או oem של אותו יצרן?

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
איציק אז בתור ניסיון שיש לך במנועים האלו

אולי תוכל לשפוך מידע מדויק האים חיישן כזה מצליח רק מקורי?!

 

דרך אגב ברק אתה לא אח של מתקין החיישן?

 

חיובי. גם אחיו, וגם דיברתי אתך במשך כל הזמן. ד"א להרגיע אותך החיישן של חברת Denso, Japan.

פורסם
מה, אתה רציני? אני פשוט אומר לך שבדגם הזה מותקן פס רחב. רשום את זה בכל מקום אפשרי, ובנוסף בכל פורום שיש כמעט מודגש לשים רק מקורי.

לא צריך אסמכתאות ותרשימים בשביל זה. ואני אתן לך רמז אפילו. אני מכיר טוב מאוד את המתקין של פותח השירשור ממש מקרוב.

תשמ'ע, אני מכיר את אלוהים מקרוב SO WHAT ?

 

תן אסמכתא חד משמעית של ייצרן הרכב או ייצרן החיישן או מדידות שביצעת וקבעת שהחיישן הוא מסוג WB אחרת הטענה שלך לא מחזיקה מים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...