Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה רע בתמורה שלו אני מכיר אומנם רק את הגרסה של ה 1.4 אבל היא חזקה מאד יחסית למשקל האוטו שהוא מאד נמוך.

וחוץ מזה היה לי גירסה של AX 1.1 והיא לא עשתה כמעט בעיות. חוץ מהתחממות בקיץ שזה בעיה חרונית שלה

 

תגיד לי, מה הקשר לAX GT עכשיו? זה אוטו של 10000 שקל במקרה הטוב, עם תכנון של שנות השמונים, בטיחות של ריקשה ומקדם פוזה של חרגול מצוי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תגיד לי, מה הקשר לAX GT עכשיו? זה אוטו של 10000 שקל במקרה הטוב, עם תכנון של שנות השמונים, בטיחות של ריקשה ומקדם פוזה של חרגול מצוי.

 

רוני

א. האוטו עולה קצת יותר מ 10000.

ב. לפי מה שהבנאדם אומר את הבן דוד שלו לא כל כך מעניין בטיחות אם הוא עבר רק עכשיו טסט והוא מחפש מכוניות כאלה.

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם
תגיד לי, מה הקשר לAX GT עכשיו? זה אוטו של 10000 שקל במקרה הטוב, עם תכנון של שנות השמונים, בטיחות של ריקשה ומקדם פוזה של חרגול מצוי.

 

רוני

וב205 GTI יש ABS כריות אויר וכלוב התהפכות :hihi: ,תעשה לי טובה.

 

 

איציק.

פורסם

205GTI 1.6 בהחלט לא מעל 100 כ"ס. לפחות לא אלו שאני מכיר. ואל תכתבו לי שיש להן 115 כ"ס.

 

היה להן - כשהן היו חדשות!!!

חוץ מזה - העודף מ- 30 אלף ש"ח לא יספיק לו להחזיק אותה שנה ראשונה. :wink:

 

לחבר שלך שרוצה רייסים תסביר - שהוא בכיוון ממש אבל ממש לא טוב. במקרה הטוב שלילה ו/או קנסות במקרה הפחות טוב - בית לוינשטיין, במקרה הרע - בית קברות.

 

באמת מומלץ לו 205 FOREVER (שנמכרה דרך אגב עד שנת 99 למיטב ידיעתי).

אם הוא חייב ספורטיבית אז - ה 106 XSI היא הטובה מכל האופציות שלעיל. הפונטו GT אכן יותר מהירה

ברייסים - אבל היא מתכון בטוח לתאונה עבור נהג חדש ומופרע כמו החבר שלך.

מה גם שאת ה 106XSI הוא יוכל למכור מהר מאוד אחרי מספר חודשים שיצבור ניסיון ואם הוא כישרוני וישקיע חלק מהעודף שנשאר לו בקורס נהיגה או שניים - הוא יוכל מהר מאוד לעבור למשהו ספורטיבי יותר.

אלון

פורסם

אולי תנסה לדבר איתו על קורסה GSI? אוטו בטוח,מפואר, עם פוזה מפה עד להודעה חדשה וביצועים ביינוניים ומטה, אבל... זה מה שהוא צריך.

 

אולי הוא לא ישיג את החבר עם הסיביק ברמזור אבל לפחות גם לא יגיע לבית לבינשטיין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קניה מאוד חכמה! אסטרה GSI אחלה של רכב!

לא חסר לו כח, 150 כ"ס, נוח - מושבי רקרו, מאוד מפנק, רמת אביזור גבוה!

הרכב חובב דלק, מנוע 2000, אבל אפשר להסתדר!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

שלום לכולם

 

ברוב המקרים, בא בחור מבקש לרכוש איזה "ספורטיבית" לנהג חדש,

המכוניות שניכתבות ישר הן: שלל פיז'ו סיטרואן, מכל המינים והסוגים.

חבר'ה החיים זה לא פיז'ו ,סיטרואן. הצרפתיות ,שהזכרתם כאן ,אני ממש

לא ממליץ לבחור. לא רק שהן כנראה "מסוכנות" לבחור, אני לא מאמין כי

תהיה לו אפשרות להחזיק אותן. הן ממש אינן אמינות בגרוש, לא רק שהוא

עלול להתרסק איתן בסיבוב הראשון, אלא הן עוד עלולות להיכבה לו ברמזור :wink: ,

ועוד לפני איזה "רייס" ,הוא כבר יתחיל לדחוף את האוטו. :wink:

זיכרו, ניסיון וידע יש לרכוש, עם הזמן,ואכן מומלץ לבחור ,לפני שהוא חושב

על רייסים, שיעשה איזה קורס נהיגה מתקדמת או שניים,יקח אוויר, ויחשוב :idea:

מה לעשות. הבחור אוהב רייסים, אני כבר יכול לתאר לעצמי ,מה עלול לקרות... :cry:

בזמנו בעודי עומד ברמזור באור אדום,ומחכה לתנועה החוצה,הגיח במהירות משמאל 205GTI...

ראיתי כבר בחיי, פוחזים שהשתוללו עם איזו צרפתיה, היא סובבה את הנהג כמו בלרינה

בלונה פארק, והכניסה אותו בגדר, באותן שניות הבחור המום, הוא יצא מזה כמובן,

אח"כ הוא בוכה כמו תינוק "הלך לי האוטו".

 

אני דווקא, הייתי ממליץ על הונדה סיוויק. היא לא רחוקה בביצועים ,אותן הוא מחפש,

כלומר רייסים, הוא לא בדיוק מחפש הנאה ,והתנהגות ממה שהבנתי. רייסים ,הן בראש מעייניו. ההונדה לא רחוקה, מאותן ספורטיביות ,בשם פיז'ו סיטרואן, שאתם ממליצים לו..

היא יחסית בטוחה יותר מהן, וברוב המקרים אמינה מהן בהרבה.

לאחר שזה התבגר, ויהיה פחות או יותר שקול במעשיו, ובנהיגתו +ניסיון, מומלץ

לעבור ל ספורטיבית. חזקה.

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

צודק ולא צודק מבחינת אמינות קירקושים אין ספק כי אתה צודק ידוע לכולם שהתוצרת הצרפתית מעט רגישה יותר ודבר זה מיתבטא במיכלולים יותר עדינים וביקורים יותר תכופים במוסך

לגבי "הבחירה הצרפתית" שהזכרת אין מה לעשות מכיוון של פגו-סיטרואן יש את מיבחר הדגמים הגדול בהיצע הספורטיביות והם עים מנוע יחסית של 1.3 1.4 או 1.6 והיגוי מהנה אשר מעניק לנהג היושב בה קשר לכביש אותו הוא לא ימצא בהונדה למשל+אחיזת כביש טובה והגה בעל אינפורמציה משובחת ואין זה פלא כי המכוניות הללו הם כרטיס הטעימה הספורטיבית של הנהג המתחיל וחבל שבזמנינו לא מייצרים קטנות חמות זולות יותר ואני מצטט את טיף נידל מטופ גיר על סוף מיבחן בכורה ל206 GTI

IN THIS WORLD THEY DONT MAKE GTI LIKE THEY USE TO BE

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

דיברתי עם הבן דוד, הצלחתי לשכנע אותו לוותר על הפונטו GT!

 

אז הוא אמר לי שהמועמדות הסופיות שלו (אולי יצוצו עוד):

1)פיזו 205 GTI

2) קליאו RSI

ואולי וולקן, מה דעתכם עליה?

והוא לא אוהב את האופל קורסה GSI, לא בדיוק הבנתי למה אבל לא משנה (אולי הוא לא אהב את הרעיון

שהחבר עם ההונדה ינצח).

אילן- דיברתי איתו גם על ההונדה הוא ישר פסל כי הוא אמר שלכולם יש או משהו כזה:loco::screwy:

ממה שהבנתי הקליאו זה הבחירה היותר נבונה מבחינת נוחות יחסית לרכב ספורטיבי

ומבחינת השנתון, אבל מבחינת הכיף בנהיגה, תאוצה מהרמזור וכו מי לדעתכם תהיה עדיפה?

תודה רבה

יונתן

פורסם

שירשרו בשבילך כאן 3 עמודים, ולבסוף אתה חוזר לנקודת ההתחלה. מספיק.

קרא את התשובות ותנסה למצוא את הפיתרון הטוב (בטוח) ביותר לבן הדוד הצעיר שלך.

בשביל נתוני 0-100 בדוק באתרים כגון www.carfolio.com

 

 

יום נעים !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

לדעתי עדיפה פה קליאו RSI.

אני חושב שהיא בטוחה יותר לנהג חדש מאשר כל מיני 205GTI למינהם..

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

וולקן רכב טוב! אמין יחסית ל GTI. תצרוכת דלק טיפה גבוה, התנהגות כביש מדהימה הודות להיגוי האחורי.

 

השאלה היא אם הוא יאהב את המראה של הרכב (אני בטוח שזה חשוב לו)

כמו שרשמתי מקודם, תבדקו אפשרות של אסטרה GSI (לא קורסה).

 

אני במקומו הייתי קונה CLIO RSI.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC


×
×
  • תוכן חדש...