Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא אמר שאין לו בעיה עם העיצוב של הוולקן!

 

גם אופל אסטרה GSI אני יציא לו!

נראה לי שבסוף הוא אולי ילך על הקליאו.

הוא גם אוהב את הצורה שלה, גם את הביצועים, הוא ישב בתוכה ואהב את הריפודים והנוחות

וכמעט כל דבר הוא אוהב באוטו!

אז נראה מה יהיה

תודה

יונתן

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הוא אמר שאין לו בעיה עם העיצוב של הוולקן!

 

גם אופל אסטרה GSI אני יציא לו!

נראה לי שבסוף הוא אולי ילך על הקליאו.

הוא גם אוהב את הצורה שלה, גם את הביצועים, הוא ישב בתוכה ואהב את הריפודים והנוחות

וכמעט כל דבר הוא אוהב באוטו!

אז נראה מה יהיה

תודה

יונתן

אם עם השאר הוא לא יסתדר מבחינת תחזוקה אז מה על האסטרה??? :loco:

חוצ מזה שהיא בקלות יחסית תשים אותו בתוך הגדר אם הוא לא מיומן. או מסביב לעמוד יפה...

 

היתה לי את הקליאו(שנה וחצי) -והיתה אמינה, נוחה, סלחנית בהתנהגות , זריזה. נראה לי

הבחירה הכי טובה. מאובזרת,מפנקת.

:screwy:
פורסם

אהלן!

 

שאלה אחרונה :-) , שלא תתחילו לסקול אותי פה באבנים (:splat: )!

הגענו להחלטה איתו, הגענו לחצי גמר, מפה זה כבר יהיה קשה!

הנה ה-4 הפיינליסטיות:

1)קליאו RSI

2)פיזו 205 GTI (רק בגלל שהוא מצא אחת שהבחור שומר לו אותה והיא במצב פצצה).

3)סיטרואן ZX וולקן

עכשיו אתם בטח שואלים איפה הרביעית?!

אז זהו, שאנחנו חשבנו על כך והוא רצה את ה-106 ראלי, אבל אז נזכרתי ב-106 S16 או בשנים יותר מאוחרות GTI, שהיא גם יותר חזקה, כמו שהוא רוצה וגם מתנהגת כמו הראלי, הלא כך?

עכשיו בטח יבואו החכמולוגים ויגידו "מה, אמרת עד 30?!!", נכון,אבל גם אמרתי שיש אפשרות להתגמשות קטנה מיצדו!

וזהו זה ה-4 הפייליסטיות!

אהה ודרך אגב, אני והוא יודעים שיהיה ממש אבל ממש קשה למצוא אחת, ובכלל אחת במצב טוב, אנחנו מודעים לכך, ועדיין אנחנו רוצים אותה!

אז בבקשה מכם אפשר לדעת קצת פרטים על ה-106 S16/GTI?

תודה רבה וכבוד רב

יונתן

פורסם

שלום

אים אלו הם 4 המיתמודדות אין ספק שנפשי היתה חושקת ב-106 GTI

קשה להאמין שתימצא אחת בין אים שמורה ובין אים למכירה אבל זה כבר לשיקולך

עברה מתיחת פנים אשר כללו שינויים גם במנועים מתלים וצורת מרכב בסוף 96 הגיעה אילנו ב97 בשם S16 ואחר כך שונה שמה GTI (אותו רכב) מנוע הגיע עים 120 (118 למדייקים) היגוי פנטסטי אחיזה מדהימה וקשר לנהג כמו שרק פיגו יודעים לתת( איפו אתם היום) לפי נתוני יצרן 8,7 למאה ו 205 קמש סופיים אולם נתון זה קצת תמוה וגם לפי מגזינים בעולם ישנם מיבחנים המראים כי התאוצה למאה היא 8.2 הרכב זכה לכול התישבוחות האפשריות כ- HOT HATCH

אים על ידי מגזין CAR EVO או מגזינים בארץ ונחשב לאבן דרך בנושא כי עדיין אפשר לייצר מכונית מהנה .אני אישית חושב שהGTI היא מכונית ספורט עצבנית ונחושה ועבור כול אלה מבית הספר הישן והטוב של ה GTI זוהי ללא ספק אז ועדיין היום המכונית לנהג

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

בקיצור, יש לך רשימה, הראשונה שתמצא במצב טוב - קח אותה.

 

לדעתי חבר שלך הזה מחפש פוזה בלבד ומהירות בקו ישר, ואני לא חושב שאף אחת מהרשימה הזאת מתאימה.

שיבדוק אולי איביזה GTI ,יש אחת למכירה בפורום בלוחות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

גם לפי דעתי זה ה-מכונית לנהג!

 

הנה הסדר עדיפויות שלי:

1) פיזו 106 GTI/S16

2) רנו קליאו RSI

3) פיזו 205 GTI

4)סיטרואן ZX וולקן

כמו כן אמרו שקשה מאוד מאוד למצוא אחת, ובמצב טוב זה כמעט בלתי אפשרי!

אבל עם אני ימצא אחת אני יתנפל עליה, ויכריח אותו לקנות!!!

אייל: הוא לא מחפש אוטו לפוזה, הוא מחפש אוטו שיהיה כיף ליסוע איתו, ושיהיה חזק ברמזור, וחוץ

מזה של-106 אין כ"כ פוזה ועובדה שהוא הכי רוצה אותה!

ה-106 היא אחת מהיצירות המוטוריות הטובות ביותר לפי דעתי!

תמשיכו להביע דעות והמלצות על ה-106......

תודה רבה

יונתן

פורסם

אתה מוזמן לבצע חיפוש נרחב בפורום.

רוב המלל בפורום הזה מתרכז בפיג'ו 106....

 

בקשר לכך שלדעתך זאת יצירה מוטורית, קשה לי להאמין שבדקת את זה פיזית, אלא יותר מקריאה בפורומים,לכן אני ממליץ לבחור רכב לפי מה שבאמת צריכים ולא עפ"י קריאה בפורומים.

לדוגמא : הדבר האחרון שהוא צריך זה 205GTI.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שלום לכולם

אני דווקא, הייתי ממליץ על הונדה סיוויק. היא לא רחוקה בביצועים ,אותן הוא מחפש,

כלומר רייסים, הוא לא בדיוק מחפש הנאה ,והתנהגות ממה שהבנתי. רייסים ,הן בראש מעייניו. ההונדה לא רחוקה, מאותן ספורטיביות ,בשם פיז'ו סיטרואן, שאתם ממליצים לו..

היא יחסית בטוחה יותר מהן, וברוב המקרים אמינה מהן בהרבה.

לאחר שזה התבגר, ויהיה פחות או יותר שקול במעשיו, ובנהיגתו +ניסיון, מומלץ

לעבור ל ספורטיבית. חזקה.

 

בכבוד רב

אילן פ.

הביטוח והטיפולים מאוד יקרים לסיוויק! מה גם שאחת ידנית אפילו אם שאסי תמכר מעל המחירון לפחות ב5 אלף! (אני כל כך שונא את האוטו הזה..) :x

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out


×
×
  • תוכן חדש...