Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

המיטו שלי לעולם לא עברה שום ניקיון יסודי יותר משמפו.

 

היום יחד עם liav12 והרכש החדש שלי משלשום ועוד קצת חומרים שליאב נידב למשימה.

 

השלבים היו-

שטיפה עם שמפו וג'אנטים

פלסטלינה

וקס לרכב ולג'אנטים

ומעבר עם ספריי קוויק דיטיילינג של סונקס

55d75bc32e48e.jpg

 

אלה הם התמונות:

55d75bc33ab45.jpg

55d75bc3453b6.jpg

55d75bc34a87c.jpg

55d75bc353bb8.jpg

 

55d75bc35d28f.jpg

 

קצת רשמים שלי מהחומרים:

הסונקס לג'אנטים - חומר מדהים עשה עבודה מדהימה יחד עם המברשת.

השמפו של קארפלן- עד שיגיע המיסטר פינק הקארפלן היה נחמד מאוד.

הצמר סינטטי- עשה גם כן עבודה מאוד טובה.

 

תודה רבה לליאב על העזרה!

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תאמין לי, החיוך של ליאב שווה הכל. העיקר את האיטלקייה שלי הוא זנח.

 

יאללה, יצא מגניב. שמח שאתם מרוצים. ואין כמו ליאב - תמיד רוצה לעזור!

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אחלה תוצאה! כל הכבוד על ההשקעה. ליאב תותח ;)

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

הרכב נראה משגע!

יצא ממש מבריק.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם (נערך)
מיזה ליאב?

ההוא עם הפיאט במחזור?

:)

 

הרכב נראה מעולה, אהבת את הדיטיילר של סונקס?

איזה ווקס יישמתם?

 

האמת שגם הדיטיילר אש מאוד אהבתי לעבוד איתו למרות מה שאמרו, עבדנו במקום מוצל והרכב היה אחרי פלסטלינה והפח קר כך שאפילו בקלות עבדנו איתו.

 

לגבי הסונקס של הצמיגים - וואוו וכל מילה נוספת מיותרת.

 

נראה מעולה.

ככה השכנים מנדבים את החנייה חופשי? יפה מאוד.

 

ראית מה זה? חופשי נותנים לי להשתמש, האלפא עד עכשיו נמצאת שם...

איך זיהית שזה לא שלי?

 

 

 

ד"א זה התהליך:

שלב ראשון:



מילוי שתי דלאיי מים ושטיפה של הרכב עם שמפו.

 

שלב שני:

מעבר על הג'אנטים עם ספריי הSONAX- התזנו בנדיבות על ארבעת הג'אנטים ושפשפשנו עם מהמברשת של ארנולד, כמה דק' אחר כך כל הג'אנטים נוטפים בחומר סגול ושטפנו. ישר אחרי זה הבנתי למה כולם מדברים על החומר הזה - פשוט מדהים הג'אנטים היו נראים מיליון דולר בלי להתאמץ!

 

שלב שלישי:

פלסטלינה על הרכב בעזרת חומר סיכוך. לאחר מכן שטיפה וייבוש של הרכב.

 

שלב רביעי:

מעבר עם ווקס (לא זוכר את השם) על כל הרכב, במקביל אני עברתי עם ווקס אחר על הג'אנטים.

 

שלב חמישי:

מעבר עם דיטיילר של SONAX ומטלית של CG על כל הרכב - הדיטיילר נותן אפקט מראה מדהים שהפתיע מאוד!

 

שלב שישי ואחרון:

מעבר עם חומר פלסטיקה חיצונית על הפלסטיקה בטומבונים, גומיות החלונות והרצועות פלסטיק שעל הגג - החומר השחיר וחידש אותם.

עריכה אחרונה על ידי SmartCoupe

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

האוטו נראה אש, הג'אנטים יצאו חדשים עשית לי חשק לקנות את החומר למרות שיש לי כבר 2 אחרים :wink:

באיזה חומר השתמשת לפלסטיקה? אתה מרוצה?

פורסם
אתם עושים פרוייקטים ולא קוראים לי, אני מצטער אבל זה לא מקובל.

 

תוצאות יפות, רכב יפה. תתחדש

 

אתה מראשון לציון?

 

האוטו נראה אש, הג'אנטים יצאו חדשים עשית לי חשק לקנות את החומר למרות שיש לי כבר 2 אחרים :wink:

באיזה חומר השתמשת לפלסטיקה? אתה מרוצה?

 

נחכה לתגובה של ליאב :)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

הייתי שמח לראות מהצד איך עושים פלסטלינה?

אם מישהו מתכנן אשמח להילקח בחשבון

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם (נערך)

SmartCoupe - בכיף אח, מתי שתרצה :)

תאמין לי, הלוואי עלי שכנים (או לפחות בעלי בית) כאלו, תענוג של חניה לעבוד בה.

 

RS תגיד מתי אני מחכה לך!

 

SCIPO הווקס ששומש של SOFT99 שבמקרה היה אצלי (כל השאר אצל ההורים בדרום), נקרא Scratch Clear Wax ומגיע כמשחה, עושה רושם שמכסה מעט סווירלים ובהחלט מוסיף ברק יפה, עם חצי חצי על הפח היה נראה הבדל גדול לגמרי, ניסיתי בעבר על הפיאט (במחזור :) ) אבל ה SRP נותן הרבה יותר (חבל שהוא נהיה מיימי ולא שמיש).

נ.ב ה BSD לא השאיר אפילו סימן מריחה אחד והיישום היה קליל ביותר.

 

*החומר לפלסטיקה הוא של אופטיבונד מדולל 1:1, אחלה מוצר מחזיק כמו האנדורנס.

*הפלסטלינה היא הספוג של NANO SKIN, התחושה שניתנת ממנה היא שהספוג יותר עדין ופחות "מחליקה" מפלסטלינה רגילה, עשתה עבודה סבבה.

 

M.L - צודק! היינו צריכים לקרוא לך, פספוס רציני.

אני גם ללא נסיון עם פולישר, יכלה להיות תוצאה גבוהה הרבה יותר.

 

RAFI - פלסטלינה זה דבר פשוט + להתיז חומר סיכוך (לדוגמא ONR מעורבב במים) ולעבור עם הספוג/פלסטלינה בעדינות על הפח עד שהוא מרגיש חלק, רק לדאוג תמיד שהפח יהיה רטוב אחרת יש סיכון במריחת לכה.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

הרכב שלי הוא פרוייקט, הכמות סווירלים והצריבות חרא של יונים שיש עליו היא פסיכופטית.

 

הרכב לדעתי לא עבר לעולם פוליש והטיפול שקיבל היום הוא מהגדולים שהיו לו לדעתי,

אני כבר מאז שקיבלתי אותו חולם לעשות לו פוליש ואין לי זמן להפקיד אותו במכון לחצי יום וגם אני רוצה להיות חלק מהתהליך.

 

אשמח אם באחד מימי השישי בצהריים תעזור לי לעשות לה פוליש, ההבדל יהיה עצום אני מאמין.

 

חלק מהתהליך עם ליאב היה ללמוד את השטיפה והשימוש בחומרים, פעם ראשונה שלי שניסיתי עם 2 דלאיים וכל השלבים האלו אחד אחרי השני,

 

אשמח ללמוד לעשות פוליש! יש לי מכונת פולישר מפלצתית בבית שלא עשתה שימוש עדיין.

 

 

אתה מראשון לציון ML?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...