Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדכונים חמים מהתנור !!!!!קורס לקבלת רשינות נהיגה ספורטיבית חדש יוצא לדרך ב-10.12.15.רענון וחידוש רישיונות נהיגה וכלים ספורטיביים מחרתיים, ב- 3.12.15.שתפו הודעה זו ועזרו לחברים להתחרות כחוק – פרטים בהמשך ההודעה.קורס להוצאת רשינות נהיגה ספורטיבית :יתקיים בתאריך 10.12 בכפר סבא, מהשעה 9:00 עד 15:00. יתכן והמקום יעבור לנורדיה כתלות בכמות המשתתפים. עלות הקורס 650 שקלים בלבד (תעריף מיוחד עד סוף 2015). לצורך ההרשמה יש לשלוח מייל לכתובת החברה ([email protected]) ולעבוד ע"פ ההנחיות שינתנו במייל חוזר.חידוש רישיונות כלים ספורטיביים ורישיונות נהיגה :חידוש לרישיונות יתקיים מחר (!!!) 3.12.15 החל מהשעה 16:00 ועד 19:30, בכפר סבא, מרכז ספורט בר-לב (רח' הגליל 65 פינת פרופ' דינור) במקום יש תחנת ספורט וכן טיפול בכל הטפסים הנדרשים. במרחק 6 דקות – אופטומטריסט. אני אהיה שם לעזרה בכל נושא (054-7528822).חברי מועדון "מרוצים" הנדרשים לחידוש יקבלו הודעות וטפסים רלוונטים תוך 24 שעות ישירות למייל שלהם. כדאי להיות חבר מועדון ולקבל שרות מעולה.עפר שורץמרוצים – הבית לאנשי/ם מרוצים

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם (נערך)

ויש גם את זה - תהנו

 

 

אם אתם בקטע של למידת נהיגה ספורטיבית וג'ימקאנה בפרט - לחץ כאן(אין לי קשר לעוסקים בזאת)

 

[video=youtube;TMc3xm-MQj8]

עריכה אחרונה על ידי kompy

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

נוספה קטגוריה נוספת

חדש! CUP ג'ימקאנה - ההזדמנות להתחרות בצורה חוקית, במכוניות זהות, בדיוק כמקובל באירופה!!חברת "ראם סמואל – לנהוג עם מקצוען" וחברת "מרוצים – עפר שורץ" משתפות פעולה ליצירת CUP - מירוץ ג'ימקאנה במכוניות זהות.הזדמנות אמיתית לכל חובב נהיגה שחלם להשתתף במרוצי מכוניות להשתתף במירוץ האחרון במסגרת אליפות ישראל בג'ימקאנה, שיערך בתאריך 25 בדצמבר 2015 במשמר דוד.



במירוץ האחרון במסגרת אליפות ישראל בג'ימקאנה בעונת 2015, אותה מארגנת חברת "מרוצים" של עפר שורץ, יכנס חידוש מלהיב שיאפשר לחובבי מרוצי מכוניות, המעוניינים לנסות את כוחם בעולם המרוצים, להתחרות במכונית זהה מול מתחרים אחרים.

חברת "ראם סמאול – לנהוג עם מקצוען", המקיימת אימונים בג'ימקאנה במכוניות ייחודיות, שהוכנו במיוחד לסוג נהיגה ומסלול זה, בפרויקט הנקרא ג'ימקאנה RSI, תעמיד 2 מכוניות זהות לפרויקט ה CUP החדש.

חברת "מרוצים", ששמה לה למטרה לקדם את הספורט המוטורי בישראל בכלל, ואת הספורט העממי בפרט, מאפשרת, בשיתוף עם חברת "ראם סמואל – לנהוג עם מקצוען", ל- עד 16 נהגים, להשתתף במירוץ באחת המכוניות של ג'ימקאנה RSI.

המכוניות, המכויילות במיוחד לסגנון המרוצים "ג'ימקאנה", הפגינו באירוע האחרון תחרותיות מפתיעה גם ביחס למכוניות חזקות בהרבה.

אבל!! הפעם לא יהיה שום צורך להתחרות נגד ה"גדולים", ה CUP מאפשר לנהגים להתחרות זה מול זה בכב ובתאים זהים לחלוטין.

ההשתתפות ב CUP היא במחיר השקה מסובסד (וחד פעמי): 690 שקלים בלבד למשתתף ב CUP!! + דמי הרשמה למירוץ עצמו. כדי להשתתף יש להיות בעל רישיון מרוצים וכן חייב כל משתתף להירשם למרוץ בחברת מרוצים בטלפון 054-7528822.



ויש גם בונוס: ה CUP הוא קטגוריה בפי עצמו, עם פודיום וגביעים וגם עליה של מנצח ה CUP למקצה אלוף האלופים, אליו מגיעים המנצחים מכל הקטגוריות.

הרשמה אצל מאור במשרדי "ראם סמואל – לנהוג עם מקצוען" בטלפון 035464438.למה אתם מחכים!!?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עוד שבועיים - מרוץ סיום השנה

 

[ATTACH=CONFIG]446039[/ATTACH]

 

לבד מהחברים הנכבדים במרכז התמונה, יש לנו מס' חברי אליטה ברקע מימין...

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שבוע טוב,



נפתחה ההערכות למרוץ מכוניות - סיום עונת 2015 שיערך ב-25.12.2015

למפרסמים – הזדמנויות אחרונות לפרסום במרוצים, על חשבון יתרות תקציבי 2015.

לקהל - אישורי צפייה ניתן לקבל בקישור המצורף https://direct.tranzila.com/ttxmerotzim/ (טרנזילה)

למשתתפים - טפסי הרשמה מצורפים כאן ונשלחו לכל מי שנרשם בעבר למועדון "מרוצים", או שהתחרה והשאיר תיבת מייל. כנס משתתפים יערך ביום חמישי השבוע, מיקום בהמשך, חשוב להגיע יהיו מספר שינויים והפתעות.

נתראה ב"מרוצים" .....

עפר שורץ



https://www.facebook.com/profile.php?id=1535542343

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.


×
×
  • תוכן חדש...