Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שרכשתי את הבראבו, היה איזה phase בו שקלתי ברצינות לרכוש את ה159. אני חושב שזה אחד הרכבים היפים על הכביש (מבין הרכבים ה"הגיוניים"), ובפרט מבין הרכבים 'ברי ההשגה' הוא היפה ביותר by far לטעמי.

בסוף השתפנתי: צריכת הדלק, בשילוב עם עלות התחזוקה (טיפולים/ביטוח/בלתמים), הורידו אותי ממנו.

אז למרות שאני מרוצה עד השמיים מהבראבו שלי, לא אשקר - כל פעם שאני רואה 159 יש לי צביטה קטנה בלב (צביטה דומה לזו שהיתה לי בשנה שעברה, אחרי שרכשתי את האיבו והלב נצבט כל פעם שראיתי בראבו על הכביש).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אין ספק נדמה לי שהאלפא הזו מעוצבת פשוט יופי. גם בחוץ, לא פחות מכך בפנים. יותר מכך, בהשוואה לבדיחה הגרועה הידועה גם כ"כסאות הקדמיים שבבראבו", הרי מקביליהם ב 159 אינם פחות מיצירת מופת בהשוואה. עם זה לבראבו חן משלה ותכונות ניהוג ונסיעה קלילות ודי מענגות יחסית לתחושה המעט כבדה שב 159, כך שהצביטה, גם אם מוצדקת, צריכה להיות די מינורית.

פורסם (נערך)

עם המושבים הקדמיים כבר למדתי להסתדר. הבראבו די מרצה אותי בכל המובנים, יפה, חזקה, אמינה, ומאוד מפנקת מבחינת אבזור.

הזיק הזה שתמיד גורם לי אחת ליום לשבת ולחפש איזה אלפא טובה פשוט משגע אותי.

אישתי טוענת שמשעמם לי ואני כל הזמן מחפש ריגושים....אבל בינינו? מי לא?

מי יודע אולי מתישהו נמצא איזה TBI ככה שאפילו יהיה מוכן בהחלפה ראש בראש (נדיר)....

 

 

דרך אגב איך גירסת ה-Q4 שלה? נראית חלום

עריכה אחרונה על ידי adamL

אין צורך בחתימה....

פורסם

תודה לכל המתייחסים,

 

אולי כדאי אחת ולתמיד ולטובת דורות המתעניינים הבאים לשים את הנתונים על השולחן. כלומר,מה זה אומר להיות בעלים של אחת כזאת במספרים ?

אני יודע, שזה קצת יהרוס לחלקכם את הפנטזיה, אבל ייתן מושג יותר ברור לגבי ההוצאות - מכאן כל אחד כמובן יעשה את החושבים שלו לגבי התוספת שעליו לשלם בגין רכב כזה.

אתחיל למשל עם מה אני משלם כיום ללא הוצאות על דלק שתלוי בסגנון נהיגה ובנסועה של כל אחד ותוספות אישיות:

פורד פוקוס 2008 טרנד X

ביטוח חובה ומקיף 3100 ₪ (מעל גיל 35 עבר ביטוחי נקי)

טסט רכב מקבוצה 3 סביב ה 1500 ₪

טיפולים שוטפים למשך 3 שנים -שני טיפולים שנתיים סביב ה 800 ₪ בהגזמה, טיפול אחרון סביב 4000 ₪ שכלל הרבה תחזוקת מנע

מעבר לכך הרכב אינו רואה מוסך - חמסה חמסה :)

השאלה היא מה תהיה התוספת השולית ע"פ הדוגמא לעיל מפי כאלו שהחזיקו רכב כזה בפועל.

תודה!

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

תנוח דעתך - למעט ביטוח, שלרוב לא יקר באלפות, תשלם יותר על כל אחד מיתר הרכיבים, חוץ מאולי טיפול השמנים הרגיל. החלקים יקרים ובחלק מהמקרים גם רכיב העבודה לא זול.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...