Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממירים של מגנה פלואו שהיו לי עברו יופי טסט.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

054-766-4555 לירן מארגונטיקס....

האמן לי תקצר הרבה דעות והרבה נסיונות,

הבן אדם מיקצוען ובונה לרבבות לקוחות עם רכבים משופרים מערכות פליטה משובחות כולל ממירים....

לא אכנס כרגע למה איך ואם עובר טסט....

הכי פשוט תתיעץ איתו....

בהצלחה

פורסם

גם אני עובר טסט עם ממיר של 200. בלי תשלום ובלי קישקושים.

הבחור רוצה ראש שקט = ממיר רגיל.

מחזק את ההמלצה על ארגונטיקס ולידיעתי הוא משתמש בממירים של 300 תאים.

בהצלחה במה שתחליט ותעדכן

פורסם

בממירים ספורטיבים איכותיים ה300 תאים , שורד יותר זמן ובנוי יותר עמיד מה200. ראיתי ההשוואות ביניהם באינטרנט, מבחינת הכוחות סוס מאבדים אולי חצי כוח סוס(וגם זה לא בטוח).

פורסם

אנחנו לא חיים באינטרנט. לי יש 200 תאים כבר שנה והכל טוב. חוץ מזה ההבדל לא מתבטא בכוחות סוס אלא במהירות הטיפוס של הסלד. בממיר מופחת תאים יש פחות התנגדות לגזים הנפלטים. המשמעות היא אפשרות למשוך את הסלד גבוה יותר ומהר יותר. אין פה עניין של שרידות הממיר או אופן הבנייה שלו. לעניין ארגונטיקס הוא קונה את הממיר עצמו מוכן ומתקין אותו בצנרת. הוא לא בונה את הממיר עצמו. אין בהערה שלי ספק על עבודתו המעולה למרות שאני לא בניתי אצלו אך מכיר את עבודותיו.

פורסם

ה300 תאים יותר צפוף מה200 אבל יותר דק ( לא בקוטר אלה בעובי הפנימי) לכן הביצועים שלו מאוד קרובים ל200 והשרידות שלו יותר גדולה . על s2000 0.3 כ״ס בהבדל בן הממירים ולא הורגשה ירידה בביצועים.

פורסם (נערך)

אוקיי, אז בעיקרון ממיר 200 תאים או 300 תאים לא יפגעו לי בתחושות הרכב או בהספק/מומנט בצורה שאני ארגיש?

ה 300 עמיד יותר מה 200. ו ה200 מאפשר פליטה יותר קלה מעט מה 300?

 

הבנתי את זה נכון?

 

ומבחינת זיהום, מי נותן את התוצאה היותר רצוייה?

בכל זאת מדובר ברכב ישן, יש לי שידרוגים כאלה ואחרים שבהחלט משמעותית גורמים ליותר זיהום, אז אני מחפש את האופציה שתביא לי תוצאה כמו שצריך, כלומר אני לא רוצה להשקיע בממיר כלשהו ובסוף הוא לא נותן מה שצריך.

 

כל המכלולים ברכב שלי תקינים ע"פ חוק, ג'אנטים, טורבו וכו', הכל לא מהווה בעיה למבחן רישוי מלבד מערכת הפליטה, לכן הלחץ שלי לעבור בדיקת זיהום נובע מכך, אם היו שינויים כאלה ואחרים שגם מונעים ממני את מעבר המבחן אז לא הייתי שובר את הראש יותר מידי

עריכה אחרונה על ידי Shotdown

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

גם מערכת היניקה אצלך תיקנית?

אם לא אז זה כבר יניקה ופליטה. אז ממיר קטליטי לבד לא יעשה את הרכב שלך לחסין בדיקה...

פורסם

ה300 יחזיק מעמד תקופה יותר ארוכה , מבחינת זהום אויר שהם חדשים לא יהיה הבדל.ברמות של הממירים! שיש בארץ ה200 ישרוד שנה + ,ה300 שנתיים שלוש.

פורסם

זה לא נכון. מאיפה לך הידע הזה? בדקת? השוות?

ממיר של 200 תאים מחולק ל 200 תאים.

ממיר של 300 מחולק ל 300.

הצפיפות של התאים תלוייה במי שבונה את הממיר ומכאן איכותו. אולי אתה צןדק לגבי אורך חיים מה שמשך זמן של שנה הוא בוודאות לא נכון, מניסיון אישי. אבל מבחינת ביצועים ה-200 עדיף כמו שצנרת בקוטר רחב יותר עדיפה על אחת צרה יותר = פחות התנגדות לגזים הנפלטים - טיפוס מד הסלד בקלילות ובמהירות כלפי מעלה.

לפותח השרשור כמו שאמר זה מעליי, אם הרכב שודרג במרכיבים נוספים, ומשמש להנאה מנהיגה, הייתי שם את הטופ. דבר נוסף שלדעתי גם ה-300 שנבנה בארץ לא יעבור טסט. בייחוד על רכב משנתון ישן שם אוהבים הבוחנים לשים דגש. בכל מקרה אם יש לך התלבטות, תדע שבארץ לא בונים ממיר של 200. תצטרך לייבא מחול מניסיוני.

Tgt כנראה שאלפי אירופאים עם רכבים איטלקיים ממשפחתנו אנו לא טועים ושם משווק הממיר הפתוח יותר.

זה לפחות מהמלצות מסדנאות בחול.

בכל מקרה ההבדל בין שני הממירים ההוא מינורי, ושוב לדעתי שניהם לא עוברים טסט. לך נותר לבחור מה מבין שתי הברירות הלא מתאימות. בהצלחה שוב!

פורסם

היי,

אני רואה שיש לחלקכם ידע רב בנושא הממירים, אז שאלה קטנה.

כאשר אתם מתקינים ממיר אחר ולא כזה שהגיע עם הרכב אתם משנים את השמן מנוע, לכזה שלא יפגע בממיר?

אם כן, איך אתם יודעים לאיזה לשנות?

תודה רבה מראש למגיבים.

רועי


×
×
  • תוכן חדש...