Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על הבורות אבל מה ההשפעה של מערכת היניקה על זיהום אוויר?

אני עם יניקה מהטורבו ישר לקידמת הטמבון, עם פילטר אוויר פתוח.

 

בעיקרון אני לא ממש שואל לגבי הכסף או לגבי משהו בסגנון, אין לי בעיה לשלם, העניין הוא שאני רוצה שזה יהיה 100% תקין, כי הרכב שלי מתוחזק ברמה גבוהה ולא סובל כלל מהזנחה, ולכן זה מעצבן אותי לשלם מתחת לשולחן בשביל מדבקה כשהכל בגלל מערכת הפליטה. אם אני ישקיע כסף בממיר כלשהו ולא יצא לי מזה כלום אז אין טעם, אני ישאר כבר ככה, לא?

 

שלחתי הודעה ללירן לשאול את דעתו בנושא ומה ההצעות שלו, אני מחכה לתשובה :)

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי הכוונה במערכת היניקה היא לשיפור ולא להשפעה על זיהום האוויר. כלומר זה חלק שניתן להבחין בו שהוא לא מקורי אלא משופר. אני חושב שזו הייתה כוונתו.

 

לגבי השאלה על החלפת שמן שגורם נזק לממיר:

יש כמה גורמים שיכולים לגרום נזק לממיר קטליטי. העיקרים בינהם הם:

שריפת דלק לא מושלמת העוברת בצנרת הפליטה דרך הממיר וגורמת לחום גבוה משריפת הדלק בממיר עצמו.

 

שמן בסמיכות גבוהה יותר יכול להפיק יותר גזים/אדים של שמן. הגזים האלו מגיעים לסעפת הפליטה, נשרפים חלקית ועוברים לממיר הקטליטי עם שאר הגזים השרופים שנפלטים. אלה יחד פוגעים בתרכובות הממיר שעשוי ממתכות מסויימות. דרך אגב חיישן EGT יכול להעיד על סימפטומים לכך תלוי במיקומו של הממיר בסעפת.

 

גם ריבוי נסיעות קצרות במהירות נמוכה עלול לפגוע בממיר מכיוון שסביבת העבודה האופטימלית של ממיר היא בנסיעות בינעירוניות ארוכות כשהוא מגיע לטמפרטורת עבודתו.

 

אני אישית עברתי לסמיכות שמן גבוהה יותר מכיוון שחשוב לי לשמור על פעולת המנוע ועל הטורבו על פני דאגה שאני עלול אולי לגרום נזק לממיר. לכן צריך להקפיד על החלפת שמן בתקופות קצרות יותר בנוסף לאיכות השמן וכך נמנעים מהרבה בעיות נוספות העלולות להיווצר

פורסם

לא יודע לענות לך לגבי תקנים. אני מניח שיצרני ממירים קטליטיים עומדים בתקן כלשהו. אבל זה חלק מהנושא בו אני לא מתיימר להבין.

פורסם
סליחה על הבורות אבל מה ההשפעה של מערכת היניקה על זיהום אוויר?

אני עם יניקה מהטורבו ישר לקידמת הטמבון, עם פילטר אוויר פתוח.

 

בעיקרון אני לא ממש שואל לגבי הכסף או לגבי משהו בסגנון, אין לי בעיה לשלם, העניין הוא שאני רוצה שזה יהיה 100% תקין, כי הרכב שלי מתוחזק ברמה גבוהה ולא סובל כלל מהזנחה, ולכן זה מעצבן אותי לשלם מתחת לשולחן בשביל מדבקה כשהכל בגלל מערכת הפליטה. אם אני ישקיע כסף בממיר כלשהו ולא יצא לי מזה כלום אז אין טעם, אני ישאר כבר ככה, לא?

 

שלחתי הודעה ללירן לשאול את דעתו בנושא ומה ההצעות שלו, אני מחכה לתשובה :)

ללירן יש הכי הרבה ניסיון בארץ עם הנושא .את רוב מה שאמרתי שמעתי ממנו.
פורסם

אוקי אז ככה, רובכם צדקתם

דיברתי עם לירן, הוא המליץ לי על מגנהפלוו 300 תאים.

הוא אומר שאין אחריות על הממיר מאחר והוא לא מקבל אחריות ומאחר שאורך חיי הממיר תלויים בהרבה משתנים

כמו שציינתם, שמן, והכי משפיע זה תערובת דלק

הוא ציין שהרכב צריך להיות מכוון ממש טוב כדי שהממיר יהיה יעיל ולא יהרס לי מהר

העניין הוא שקשה להוציא ממנו את המילה "יעבור" טסט, בגלל משתנים אלה, שיכול להיות שיגרמו לממיר לא לתת את העבודה שהוא צריך ולכן יכול להיות שאני ישלם, ירכיב ולא יקבל בעצם כלום

 

למישהו יש ניסיון עם האמור לעיל? עם ממיר שנהרס, או ממיר שקיים אצלו, וכמובן אם יש לו ווידבנד והוא יכול להגיד לי מה התערובות אצלו בסרק/לחיצה/שיוט כדי לדעת איפה אני עומד.

בעיקרון בלחיצה ושיוט אני בתערבות טובה+ , בעמידה אני טיפל'ה עשיר בגלל תקלה כלשהי שקשורה למנוע צעדים ולסנכרון שלו עם חיישן מצב מצערת, השאלה אם זה יכול ל"גמור" לי את הממיר מהר ולא לאפשר לו להיות יעיל

 

לצורך העניין, בעמידה אני על בערך 12-12.5 תערובת(לעומת 14.8+/- שאמור להיות), כמובן שאני יסדר את העניין, אבל לדעת מה הולך לפני מה

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי


×
×
  • תוכן חדש...