Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתחית הפנים שעברה הQ3 לאחרונה מעט מאכזבת מבחינתנו, אמנם נוספה מערכת הKEE LESS שרצינו וסגירה חשמלית לדלת תא המטען אבל מן הצד השני אין אפשרות באף רמת אבזור למושב נוסע חשמלי, אין בקרת שיוט שחשובה לאמא שלי, קצת מוריד מהחשק לשלם עוד פעם 5000 שקל להתקנה מקומית של זה. בנוסף משום מה גם אם רוכשים את האוטו עם חבילת הלקשורי עדיין לא מקבלים את הפגושים והפלסטיק שמקיף את ספי הדלתות בצבע הרכב (לפני המתחית פנים זה כן היה בצבע הרכב), דבר שהוא טרן אוף ולדעתנו מכער את הרכב בטירוף.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

NX. אני מקבל את שלי בסוף יולי

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

 

מתנאל, לשאלתך - NX. לגמרי. בלי לחשוב פעמיים בכלל. אוטו מגניב נורא ותקציב שלכם אתם יכולים לרכוש את הדגם ההיברידי הבכיר שגם מאובזר עד השיניים, גם מציג אחלה צריכת דלק וגם מאובזר עד השיניים (יש דברים שצריך להגיד פעמיים)

 

תסביר בבקשה מה ״מגניב נורא״ ברכב הזה, ולמה פותח השרשור צריך לקפוץ עליו בלי לחשוב פעמיים?

אני שואל במלוא הרצינות כי אני לא מכיר אותו בכלל, חוץ מאיך שהוא נראה (ראיתי ארבעה רק אתמול ואהבתי) אבל כל הביקורות שקראתי עליו (כולן) פושרות מאוד וטוענות שהוא לא מרגיש פריום ביחס למחיר, נוחות הנסיעה מאוד לא טובה, וכן האחיזה ושהאלטרנטיבות טובות יותר.

פורסם

כי נהגתי עליו וגם על חלק לא מבוטל מהמתחרים שלו.

אושרי פרסם בעמוד הקודם לינק להתרשמות שלו ושל כמה חברים נוספים, אתה מוזמן לקרוא.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני ממש מופתע,איך אף אחד לעזאזל לא הזכיר פה מרצדס GLA, חבר טוב שלי רכש כזאת דגם AMG ואין לי מילים.

הרכב משדר גם ספורט,גם יוקרה,גם בגרות, גם מרווח מאוד, שלא נדבר על המראה שלו.

מנוע 2.0, 211 כ"ס. התמורה הטובה ביותר למחיר. Q3 זה רכב לבחורות לדעתי, הGLA פשוט רכב סקסי בטירוף. ממליץ לך לקרוא ביקורות מהארץ ומהעולם , לך לסוכנות מרצדס ותתרשם מהרכב. עם קצת מו"מ אתה יכול להוציא חדשה מהחברה ב 320 א"ש. יש להם גם 5 אחוז הנחה כרגע.

ממליץ לך לבדוק את הנושא.

פורסם

הרכב משדר גם ספורט,גם יוקרה,גם בגרות, גם מרווח מאוד, שלא נדבר על המראה שלו.

מנוע 2.0, 211 כ"ס. התמורה הטובה ביותר למחיר. Q3 זה רכב לבחורות לדעתי, הGLA פשוט רכב סקסי בטירוף. ממליץ לך לקרוא ביקורות מהארץ ומהעולם , לך לסוכנות מרצדס ותתרשם מהרכב. עם קצת מו"מ אתה יכול להוציא חדשה מהחברה ב 320 א"ש. יש להם גם 5 אחוז הנחה כרגע.

ממליץ לך לבדוק את הנושא.

 

רכב נחמד, אבל צר לי, ישבתי בו ומרווח מאוד הוא לא.

סקסי בטירוף? הגזמה פראית...

 

הפנית את פותח השרשור לביקורות מהארץ ומהעולם ואמנם ביקורות מהארץ לא קראתי (אין פה הרבה כתבי רכב שאני מעריך את דעתם), אבל הביקורת מהעולם בסדר, ולא יותר.

 

לגבי ההערה שלך על הQ3, מדובר על רכב לאשה אז לא הבנתי את ההערה בכלל...

פורסם

ה-GLA ממש, אבל ממש לא מרגש. המנוע שלו זה נקודת האור היחידה, וגם כאן אני לא יודע בוודאות כי נהגתי על ה-GLA רק עם מנוע ה-1.6. את מנוע ה-2.0 ליטר אני מכיר מה-A קלאס. הוא הרבה פחות איכותי פחות או יותר מכל שאר המתחרים שעלו כאן, לא מרווח יותר - אם לא פחות (אני פשוט לא זוכר בדיוק כדי להשוות) וכמו ה-A קלאס, סתם יקר בלי פרופורציה.

סורי. ה-GLA (כמו כל משפחת ה-A קלאס) נועדו לרודפי "פוזת סמל" ותו לא. אין להם אפילו פרומיל אחד של האיכות שאתה מצפה לקבל במרצדס.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
ה-XC60 משעמם למוות. ביננו, הוא גם די מכוער. זללן דלק לא קטן (אני לא הצלחתי לרדת מתחת ל-8 קמ"ל) ותכלס לא מציע שום ערך מוסף על נאמר S60. חוץ כמובן מתנוחת הישיבה הגבוהה יותר.

 

מתנאל, לשאלתך - NX. לגמרי. בלי לחשוב פעמיים בכלל. אוטו מגניב נורא ותקציב שלכם אתם יכולים לרכוש את הדגם ההיברידי הבכיר שגם מאובזר עד השיניים, גם מציג אחלה צריכת דלק וגם מאובזר עד השיניים (יש דברים שצריך להגיד פעמיים). ההבדל בין דגם הטורבו לבין ההיברידי הוא 10K, ומלבד המנוע אין ביניהם הבדלים. ככה שחישוב זריז של הוצאות דלק ואולי אפילו השוואה של ביטוח וטסט יכולים להראות לך מי מהם יהיה יותר משתלם.

 

אם בא לכם משהו יותר גדול (למרות שאמרת שמרווח זה לא אישיו), גם ה-RX החדש אמור להגיע יחסית בקרוב. ואני מאמין שגם הוא הולך להיות מנצח מבחינת תמורה למחיר. בכלל, לקסוס נותנים אחלה אחלה אחלה תמורה עם הליין הנוכחי שלהם.

 

כל ג׳יפון מהרשימה שהוזכרה ראוי מאוד.

גם x3 יכולה לתת מענה טוב.

לא מבין מה גורם לך לפסול את ה-xc60, כי ע״פ מבחני דרכים בארץ ובחו״ל הוא ממש לא משעמם יותר מהאחרים.

פורסם

לא יודע, לי ה-XC60 הרגיש מאוד meh. חוץ מאחלה מנוע/גיר לא מצאתי בו שום דבר מעניין או מיוחד. זה בכל אופן מה שאני חושב, לגיטימי לגמרי שתחשוב אחרת. דווקא לגביו זו דעה סובייקטיבית (שלא כמו לגבי ה-GLA).

 

את ה-X3 אני לא מכיר לכן לא יכול לחוות דעה נורמלית. מה שכן, הוא יקר משמעותית מה-NX, ככה שלדעתי לפחות הוא צריך גם להיות טוב משמעותית כדי להוות מתחרה ראוי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לגבי הGLA - אמא שלי משתדלת להתרחק מעניין של "פוזה" ככל הניתן ולכן ככל הנראה מרצדס לא ממש באה בחשבון מבחינתה, לשיטתה להיות בעלים של מרצדס משדר פוזה, המחשבה די דומה גם על BMW ואילו מבחינתה אודי זה רכב מעולה וטוב לדרישות שלה ויותר סולידי.

 

נלך לראות את הNX וה - XC60, אולי תאהב אותם ויציעו דיל יותר טוב מהQ5.

 

לגבי הבחור שהאיר לגבי זה שQ3 זה רכב לבחורות - אכן הQ3 הנוכחית בבעלות אישה :)

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

אם היא לא אוהבת פוזה אני מציע בחום לכסות לה את העניים לפני הכניסה ל-NX. הוא הרבה דברים, אבל סולידי הוא לא אחד מהם.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

למה למכור רכב נהדר, כמעט חדש, עם 25 אק"מ, ולקנות רכב שהוא פחות או יותר אותו הדבר או אפילו נחות מזה?

השאלה מתחדדת לאור רצונך לחסוך ולקנות פורסטר.

עריכה אחרונה על ידי ETAA
פורסם (נערך)

זו לא שאלה מתוך חטטנות. ממש לא ברור לי למה להחליף Q3 מודל 2013 לפורסטר חדשה? היא גם יכולה להחליף לקורולה, אז מה? כל מה שהוצע כאן זה לא שיפור ביחס ל- Q3 אלא "להתקדם" לרוחב ואולי אפילו לרדת ברמה. Beats Me

עריכה אחרונה על ידי ETAA

×
×
  • תוכן חדש...